Mag ik even kwijt #91

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door find_your_spot »

Michael schreef:Dus ik heb gezegd alleen als ik 2 pauzes krijg en daarmee zijn ze akkoord gegaan.
De volgende keer eis je 200% of 300% uitbetaling over de uren dat ze je langer willen laten werken.

Voor wat voor auto ben je aan het sparen? Maakt nogal verschil of je voor een Suzuki of een Ferrari gaat.
For Your Railroad Adventures
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Michael »

Caspar schreef:
Michael schreef:Ze vroegen gisteren of ik eerder wou beginnen. Dus ik heb gezegd alleen als ik 2 pauzes krijg en daarmee zijn ze akkoord gegaan. tevens ben ik druk aan het sparen voor een auto dus alle extra uurtjes zijn welkom
Krijg je er ook wel eens wat extra's voor?
Toen ik een aantal jaar geleden in een hotel werkte, kwamen zulk soort toestanden ook wel eens voor, dat ik van 14u tot 2u aan het werk was, en dan de volgende dag weer een dagdienst. Of dat ik me extreem aan het uitsloven was, omdat er te weinig bezetting was op de werkvloer daar door ziektes. Meestal kwam de chef/eigenaar dan een paar dagen later met een envelopje met 50€ erin, cadeautje voor de extra moeite bovenop het loon. Ook al eens een diner gekregen voor mezelf, zus en vader en dat soort dingen. Zo krijg je tenminste nog wat respect voor je inzet.

Ik ben alleen bang dat het bij de MC Donalds zo niet gaat?
Bij ons is het zo dat crewleden moeten betalen voor hun eten in hun pauze. Wel met 50% korting. Als iemand extra werkt zeggen ze soms dat je niet hoeft te betalen voor het eten.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door find_your_spot »

Michael schreef: Bij ons is het zo dat crewleden moeten betalen voor hun eten ?????? in hun pauze.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aMgsoAsL ... re=related[/youtube]
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Vinny »

Ach als je bij de NS werkt is het nog veel erger. Je hoeft dan wel niet te betalen voor je vervoer, maar je zit wel mogelijk opgescheept in materieel dat maar liefst 40 jaar oud is. :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag weer wat slecht nieuws gekregen over mijn oma :(

Ze heeft gisternacht weer 5 aanvallen gehad en ze zou eigenlijk vandaag weer naar huis mogen maar moet nu dus in het ziekenhuis blijven. De artsen hebben gezegd dat als ze zoveel aanvallen blijft krijgen er kans is op een hartstilstand. Mocht er een hartstilstand komen laten het gewoon gaan :( :( :(
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Meltrain »

Dat is wel slecht nieuws. :(
Hopen dat die aanvallen snel over gaan.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Michael »

Ik hoop het ook. Maar ik vrees het ergste. :(
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Justin »

Whaaaaaa..... heb mijn thesis met succes verdedigd: een 7.5, en ben er hartstikke tevreden mee *O* .

En nu vanaf aanstaande maandag op stage, moet goedkomen -- het zwaarste gedeelte is in ieder geval voorbij!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door STF »

KM46 schreef: Zijn daar ook foto's van?
Ja, zijn te vinden op deze website: http://www.seo.lu/de/Hauptaktivitaeten/ ... otogalerie

Met name bij de categorie "Einlauf 4" kun je goed zien hoe droog het in het stuwmeer is. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Ja, zijn te vinden op deze website: http://www.seo.lu/de/Hauptaktivitaeten/ ... otogalerie

Met name bij de categorie "Einlauf 4" kun je goed zien hoe droog het in het stuwmeer is. :mrgreen:
Dank je, Dit zocht ik dus, maar kon het niet vinden. Maar met een klein beetje hulp uit Luxemburg heb ik het toch gevonden :wink:.

Over dit onderwerp had ik iets gelezen in een wetenschapelijk blad (in het engels), maar kon er niet goed uitkomen wat er bedoeld werd.

Mijn Duits is beter dan mijn Engels.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door ODRAIL »

Vanavond mijn bril eens schoon gemaakt met dubro (lees m'n bril in het afwaswater gelegd). Hij is weer aardig schoon geworden.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Justin »

Dat klinkt haast als reclame voor dubro... Was zoiets niet eerder verwerkt als een commercial?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door ODRAIL »

Ja dat klopt, maar het werk wel.

In het echt ook
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Meltrain »

Justin schreef:Whaaaaaa..... heb mijn thesis met succes verdedigd: een 7.5, en ben er hartstikke tevreden mee *O* .
Gefeliciteerd. *O* :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Fles »

Dubro ontvet als een tierelier inderdaad *O*
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Michael »

Morgen heb ik eens een keer een fatsoenlijke dienst. Van 11.30 tot 20.30. lekker een keer niet tot 4.00 werken op zaterdag. en volgende week zaterdag heb ik ook een dagdienst. heerlijk :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door STF »

Vanmiddag eindelijk de uitslag van het Lyme onderzoek gehad; weer niks gevonden... We stappen nu naar een andere arts in de hoop dat we daar wel wat mee verder komen want de huidige artsen zien geloof ik totaal niet de ernst van het probleem in en doen het af als; je bent volkomen gezond.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Fles »

Is het geen ME of zo bijvoorbeeld? Heb je je al op Aids laten testen? Dat wil het nog weleens blijken te zijn als het verder echt niks anders is -o- Al kan je natuurlijk redenen hebben om aan te nemen dat dat onmogelijk is :)

Serieus bedoeld trouwens hoor :pos:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door STF »

Ik ben een poosje geleden al getest op ME maar dat was het ook niet, zowiezo heb ik de allerbelangrijkste kenmerken van ME juist niet, alle minder belangrijke kenmerken weer wel. Ik heb ook een AIDS test gehad maar daar wist ik op voorhand eigenlijk al van dat ik het niet kon hebben aangezien ik nooit in contact ben geweest met bloed en nog nooit seks heb gehad (daarom is hier het keukenblad nog altijd heel :Y ).

Ik blijf erbij dat ik Lyme heb, aangezien de kans dat ik zoiets oploop door me bezigheden (maaien, snoeien, wandelen in het bos) vrij groot is en ik vrijwel alle verschijnselen heb, zelfs de hele specifieke die bij geen enkele andere ziekte voorkomen. Overal op internet lees je verhalen van mensen die er ook jaren mee rond hebben gelopen en exact hetzelfde als mij hebben ervaren zoals dokters die het afdoen als geestelijke problemen of een burn-out, omdat ze volgens de testresultaten geen Lyme hadden, etc. etc.

Regelmatig als ik weer eens een nieuwe (vrij specifieke) gezondheidsklacht erbij krijg, tik ik het direct in google in en de enige pagina's die dan tevoorschijn komen zijn websites en forums over Lyme, beetje verdacht he...

De huisarts en de neuroloog weigeren beide om mij antibiotica te geven, daarom dat we nu naar een andere arts stappen waar mijn vader goede ervaringen mee heeft (grote kans dat die wel wil meewerken).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Fles »

STF schreef:nog nooit seks heb gehad (daarom is hier het keukenblad nog altijd heel :Y
_O- Als ik dat eens de schuld kon geven _O_ Dan zou ik dat blad gewoon koesteren als een trofee _O_ :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Fles »

Die Lyme testen zijn ook een beetje gammel begreep ik toch? Zowel veel false positives als veel false negatives...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door STF »

Klopt, bijna alle soorten medische testen schijnen best betrouwbaar te zijn, behalve Lyme...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Fles »

nou ja dat zullen de docs ook wel weten. Wat als we gewoon (fuzzy logic) AANNEMEN dat je Lyme hebt. Hoe gaat het dan verder?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door STF »

Antibiotica toedienen, net zo lang tot de klachten verdwijnen of in ieder geval minder worden (bij de een kan dat een paar weken zijn, bij de ander een paar jaar).
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door ODRAIL »

Als je dan andere artsen neemt, doe je dit dan in Nederland?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten