Ik ben een poosje geleden al getest op ME maar dat was het ook niet, zowiezo heb ik de allerbelangrijkste kenmerken van ME juist niet, alle minder belangrijke kenmerken weer wel. Ik heb ook een AIDS test gehad maar daar wist ik op voorhand eigenlijk al van dat ik het niet kon hebben aangezien ik nooit in contact ben geweest met bloed en nog nooit seks heb gehad (daarom is hier het keukenblad nog altijd heel

).
Ik blijf erbij dat ik Lyme heb, aangezien de kans dat ik zoiets oploop door me bezigheden (maaien, snoeien, wandelen in het bos) vrij groot is en ik vrijwel alle verschijnselen heb, zelfs de hele specifieke die bij geen enkele andere ziekte voorkomen. Overal op internet lees je verhalen van mensen die er ook jaren mee rond hebben gelopen en exact hetzelfde als mij hebben ervaren zoals dokters die het afdoen als geestelijke problemen of een burn-out, omdat ze volgens de testresultaten geen Lyme hadden, etc. etc.
Regelmatig als ik weer eens een nieuwe (vrij specifieke) gezondheidsklacht erbij krijg, tik ik het direct in google in en de enige pagina's die dan tevoorschijn komen zijn websites en forums over Lyme, beetje verdacht he...
De huisarts en de neuroloog weigeren beide om mij antibiotica te geven, daarom dat we nu naar een andere arts stappen waar mijn vader goede ervaringen mee heeft (grote kans dat die wel wil meewerken).