Mag ik even kwijt #92

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door STF »

Dan ben ik toch wel benieuwd waar dat vierde huis staat, ik weet er drie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Thom91 »

Hoofdkantoor van de TLS
Komt wel goed schatje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Caspar »

Ik neem aan dat je nog niet zelf een eigen imperium hebt, maar dat je nog teert op je ouders?
Zo kan ik het ook, ik heb een eigen koophuis, mijn moeder een huis, mijn vader 2 huizen dus dat zijn er ook 4 :D
Hoofdkantoor van de TLS
:lol: @Thom, Je hebt soms best humor :lol: :wink:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Thom91 »

Caspar schreef:
Hoofdkantoor van de TLS
:lol: @Thom, Je hebt soms best humor :lol: :wink:
Danku zeer, eerst verdiepen in de materie voordat je mee gaat spammen werkt vaak :P
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door deadlock »

Thom91 schreef:Hoofdkantoor van de TLS
Hahahahhahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door ODRAIL »

Vandaag toch maar besloten dat ik geen lenzen neem, ik hou het wel bij een bril.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Gertjan »

Straks even een model onregelmatigheid van gister doormailen :(
Morgen weer eens materieel instructie, dus geoorloofd een treinstel mollen :lol: Daarna nog even langs bij mijn grote vrienden van de politie :?
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Fles »

Gertjan schreef:Straks even een model onregelmatigheid van gister doormailen :(
Morgen weer eens materieel instructie, dus geoorloofd een treinstel mollen :lol: Daarna nog even langs bij mijn grote vrienden van de politie :?
Zegeens burocraat, mogen wij ook weten of er iets aan de hand was en zo ja wat dan? :D
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Gertjan »

Had een grote fan van me in de trein gisterochtend. Eerst trok hij m'n spullen uit m'n handen, en toen wou hij me knuffelen (ging met zn handjes in de richting van mijn keel. Dus toen heb ik maar even een flinke duw gegeven om mezelf te beschermen, alleen jammer dat de 2 agenten er niet zo heel veel mee deden toen ze eindelijk bij m'n trein waren.

Ik heb weer eens een vroege dienst... gelijk gezeik. Heb het al aangegeven bij de dienstindelen, ik en een vroege dienst, kan nooit goed gaan.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Justin »

Nou daar ben je mooi klaar mee inderdaad... :(.

Verder mag ik even kwijt: ik ben bijna helemaal gewend aan m'n nieuwe werkplek in Rotterdam... is weer een flink contrast: van 24 naar 40 uur per week werken... Zodra ik klaar ben met werken, alle stoom afblazen in de sportschool, en dat dan vijf dagen per week... Ik ben helemaal kapot aan het einde van de avond :O... But I like it... heb een gevoel van tevredenheid :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Suus »

Een paar maanden geleden was mijn tante in het ziekenhuis opgenomen vanwege kanker met uitzaaingen. Hoewel men dacht dat alle tumoren verdwenen waren, is ze korte tijd geleden weer opgenomen omdat de uitgang van de maag dichtgegroeid leek te zijn, ze vertoonde onder andere verschijnselen van uitdroging. Toen men ging kijken hoe dat kwam is er een tumor op de maag gevonden. Behoorlijk problematisch, want de tumor kan niet operatief verwijderd worden omdat de maag dat dan niet overleeft, en magen kunnen ook niet vervangen worden. Daarnaast moet ze dus eigenlijk opnieuw aan de chemotherapie, maar omdat ze door die problemen rondom de maag ernstig verzwakt is, is het maar de vraag of ze daar nog wel fysiek toe in staat is. :(

Het ergste van dit alles is misschien nog wel mijn oom, die nooit helemaal zelfstandig heeft gewoond en door deze toestanden behoorlijk depressief geworden is. Laatst belde het ziekenhuis hem midden in de nacht omdat mijn tante angstaanvallen had. Helaas had het ziekenhuis niet aangegeven hoe ernstig het was, waardoor mijn oom de schrik van zijn leven kreeg en midden in de nacht van Houten naar Utrecht is gefietst om mijn tante in het ziekenhuis op te zoeken. Die man is ondertussen mentaal helemaal gesloopt :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Caspar »

Jemig wat een ellende zeg... :(
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door STF »

De periode dat de camping en het cafe-restaurant dicht moet wegens die rioleringswerkzaamheden waar ik het laatst al eens over had blijkt veel langer dan gedacht, namelijk 1 oktober 2012 t/m 31 maart 2013 wat dus zes maanden zijn terwijl we in eerste instantie drie tot vier maanden te horen hadden gekregen. De omzet die we mislopen wordt door het rioleringsbedrijf vergoed dus dat is het probleem niet maar wat moeten we in hemelsnaam zes maanden lang doen? Onderhoud op het veld wordt totaal onmogelijk door het gegraaf van die lui en in het gebouw zelf kun je ook niet eindeloos rondklussen dus tja... Zes maanden op vakantie gaan? Hmm is ook weer een beetje lang... Of een record-poging houden dat ik elke busrit (niet lijn maar rit) in Luxemburg een keer heb meegereden in dat half jaar? Vrachtwagenrijbewijs halen en de hele winter op de sneeuwschuiver rijden? Rondje om de wereld op de grasmaaier?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Justin »

@Bee Jeetje, sterkte dan maar :(. Het gevecht tegen kanker is gruwelijk gewoon :(.



Wat hier los van staat verder....

Het is erg rustig op kantoor, dus zit ondertussen stiekem de Worldcup Rugby Union te volgen... Damn, Schotland-Georgië is een thriller... Ik heb alleen gewed op Schotland, dus ze moeten wel winnen van mij :twisted:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Meltrain »

@ Bee: sterkte met je tante, maar vooral met je oom. :(

@ Justin: ga je morgen wel de trein halen? (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Caspar »

Bij Connexxion kan je gratis 3x retour met de bus, ik keek zojuist even naar hoe dat werkt:
Hoe werkt het?

Vul het formulier in en ontvang per email uw gratis 3-retourenkaart.
Print de kaart uit en bekijk op welke lijnen u gratis kunt reizen
Neem de kaart mee in de bus. In combinatie met uw rijbewijs A/B is de kaart geldig.
Laat hem afstempelen bij de buschauffeur
Dus, omdat ik geen rijbewijs heb, gaat dit voordeeltje aan mij voorbij? :(
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Chauf21 »

Klopt. De actie is bedoeld om automobilisten te verleiden de bus naar het werk te nemen.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door microshit »

Ik kan er op de site zo snel niets over vinden, geldig in omgeving Utrecht?
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Chauf21 »

Nee, alleen in Noord-Holland en Twente.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Thom91 »

Wat een dwaas die NS zakelijk directeur.. Meneer reist per elektrische auto naar Rotterdam Alexander, om daar vrolijk in de 1e klas stiltecoupé! zijn verhaal te doen..
Eileen onderweg op RTL7, zucht..
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f0bffbe4-a690- ... 90d1b7d65/
Helemaal aan het begin, leuk introsong bij hem alstie autorijdt, must be the money :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Suus »

Bedankt Caspar, Justin en Meltrain voor het medeleven.



Het is vandaag zeker de dag van de open brug? Ik kom er vier tegen tussen mijn huis en het gebouw waar ik vandaag college heb en er stonden er drie open :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Fles »

Sterkte Bee, nare dingen zijn dat altijd -o-
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Fles »

Webguy kun je ff op die PB reageren?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door webguy »

You've got mail... Mn persoonlijke mailbox verzandt tegenwoordig helemaal met mailtjes die ik ooit moet beantwoorden...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Fles »

Je ziet het ook bijna niet he, dat er wat nieuws is. Een popupje zou handig zijn :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten