Mag ik even kwijt #92

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Huur is opgezegd *O*

17 oktober daalt de duisternis definitief neer over de Domstad 8-)
Dus na 17 oktober begint het echte leven in koekstad :wink:?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Suus »

Mijn tante, waar ik het afgelopen week over had, heeft afgelopen vrijdag te horen gekregen dat een verdere behandeling tegen de kanker niet meer mogelijk is. Er is van de week ook geconstateerd dat de lever nu is aangetast door de kanker, ik vrees dat het heel erg snel gaat nu :(

De dokters hebben aangegeven dat er in weken gedacht moet worden, niet in maanden :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Geert »

Dat klinkt allemaal niet erg best, Bee. Sterkte voor jou en je tante!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Meltrain »

Ik sluit me aan bij de woorden van Geert, al wil ik eraan toevoegen dat ik je oom ook veel sterkte toewens.
Hoe heeft hij dit slechte nieuws opgevat? Gaat het nog een beetje goed met hem?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Suus »

Mijn oom accepteerde het meteen, mijn tante is zich echter rot geschrokken. Ze is ondertussen weer een beetje bijgekomen en begonnen haar uitvaart te regelen. Tja, wat moet je anders...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Fles »

KM46 schreef:
Fles schreef:Huur is opgezegd *O*

17 oktober daalt de duisternis definitief neer over de Domstad 8-)
Dus na 17 oktober begint het echte leven in koekstad :wink:?
Uiterlijk dan, misschien al wel eerder :)
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Freek »

Een tijdje terug vroeg ik over de trams tussen Keulen en Bonn. Maar wat een hel om een uur in die dingen te zitten. Een keertje gedaan. De andere ritje lekker van Keulen hbf naar Bonn Hbf met RE5, RB48 of de MittelRheinbahn om daar over te stappen op de tram. Iets minder reismogelijkheden maar wel een stuk comfortabeler. Blijft het nog steeds irritant, volgende keer toch maar een hotel in Bonn nemen. Drukte in de treinen viel trouwens best mee. In de ochtendspits heen waren ze goedgevuld. Diep in de avonduren terug was er ruimte genoeg, maar buitengewoon schoon. Kan men in Nl nog wat van leren.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Dexter »

Jeetje Bee, heel veel sterkte! Ik hoop dat ze nog een beetje tijd met elkaar en met de familie zal worden gegunt...
Vallend blad maakt rails glad.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Gertjan »

Sterkte Bee!

Net terug van een week vakantie, en nu begint het weer 'mooi' weer te worden (lees: het regent niet meer). Niet dat ik daar veel van gemerkt heb, want was elke dag wel aan het klussen in mn huis :? Oja, en ik moest een dag in mn verlof terugkomen voor herinstructie :roll: Weekendje weg was daarentegen wel lekker. Ben weer helemaal uitgerust :mrgreen:
Vanmiddag maar gelijk weer aan de bak, maar echt veel zin heb ik niet.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Klaasje »

Sterkte in deze moeilijke tijd Bee!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Suus »

Dankjewel. Ik heb pas aankomend weekend tijd om er langs te gaan, wat ik zeker ga doen.
Freek schreef:Een tijdje terug vroeg ik over de trams tussen Keulen en Bonn. Maar wat een hel om een uur in die dingen te zitten.
Ik heb het gezegd :wink: De Keulse trams zijn nu eenmaal alles behalve het toppunt van comfort. Andere grote plaatsen in Duitsland hebben over het algemeen comfortabelere stoelen in het materieel staan :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Michael »

Sterkte Bee.

Met mijn oma gaat het ook steeds slechter. Ze is uit het ziekenhuis maar zit nu in een tehuis. Ze heeft veel haaruitval, heel veel pijn. Krijgt zoveel morfine dat ze er gewoon helemaal suf van word. we denken dat het niet lang meer zal duren voordat het over is :(
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door deadlock »

Bij ons op de zaak heeft kanker ook weer een slachtoffer gemaakt en woensdag heb ik dus een crematie.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Ardan »

Heel veel sterkte iedereen... :(
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Michael »

Dat sterkte kan ik inderdaad goed gebruiken. Ben net bij mijn oma geweest. De arts heeft gezegd dat ze waarschijnlijk nog maar een paar dagen te leven heeft. :( :( :(
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Vinny »

Oei dat is pijnlijk. Heel veel sterkte aan iedereen die verdriet en gemis ervaren in deze tijd.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Freek »

Bee schreef:Ik heb het gezegd :wink: De Keulse trams zijn nu eenmaal alles behalve het toppunt van comfort. Andere grote plaatsen in Duitsland hebben over het algemeen comfortabelere stoelen in het materieel staan :)
Haha, inderdaad. Kwam er bij toeval de eerste dag achter doordat ik de trein had gemist. Scheelde toch weer wat. Wel opvallend dat het aanbod van OV tussen die twee steden zo beperkt is. OVerigens had ik ook niet een uur in een Bonnse tram willen zitten, dat was denk ik net zo slecht geweest.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Suus »

De alleroudste Stadtbahn-B wagens in Bonn hebben kunstlederen banken, die zitten uitstekend (y) In Bonn is de leeftijd van het materieel af te lezen van het wagennummer, die uit eind jaren 70 zitten echt fantastisch. Alleen zijn beide steden bezig met een turbogigamegauberrevisie, de dertig jaar oude wagens worden volledig herzien om nog eens dertig jaar (!) dienst te kunnen doen, zodat de trams uiteindelijk een levensduur krijgen van 60 jaar. Ik vermoed dat het meubilair dan ook een beurtje krijgt: er wordt 1,6 miljoen euro per wagen in gestoken :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Caspar »

Freek schreef:Haha, inderdaad. Kwam er bij toeval de eerste dag achter doordat ik de trein had gemist. Scheelde toch weer wat. Wel opvallend dat het aanbod van OV tussen die twee steden zo beperkt is. OVerigens had ik ook niet een uur in een Bonnse tram willen zitten, dat was denk ik net zo slecht geweest.
Ik tel toch 5 treinen per uur tussen die twee steden. Op zich is dat toch wel een aardige frequentie?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Suus »

Sinds de aanleg van de NBS naar Frankfurt zijn ook een flink aantal treinen omgelegd via Siegburg/Bonn, aan het eindpunt van Stadtbahn 66. Hierdoor zijn de reizigersaantallen van Bonn Hbf ook gedaald.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Fles »

Bee schreef:Sinds de aanleg van de NBS naar Frankfurt zijn ook een flink aantal treinen omgelegd via Siegburg/Bonn, aan het eindpunt van Stadtbahn 66. Hierdoor zijn de reizigersaantallen van Bonn Hbf ook gedaald.
Zou tijd worden. Bonn Hbf is ook niet echt dat je zegt berekend op meer reizigers dan pak-hem-beet-Deventer :N
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Gekko123 »

Sterkte Bee en Michael.

Verder wil ik nog even kwijt dat mijn mobiel nu toch wel is overleden (nadat ie sinds vorige week niet meer uit kon). Nu valt ie om de haverklap spontaan uit en kan ik met geluk nog aangeven wie ik eventueel wil bellen -o-
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door webguy »

Ach, dat heb ik al weer bijna twee jaar lang. Bel niet zo gek vaak, maar moet nu ook de (doorgeschakelde) zakelijke telefoon opnemen, dan wordt het stuk irritanter. Maar gaat nu al weer paar maanden goed, had tijdje paar slechte en teveel apps erop geloof ik :)

Sterkte Bee en Michael, het gaat vaak ook weer zo snel. Geniet van elk moment! Toen mn opa in het ziekenhuis lag maar amper kon communiceren was het toch goed om die paar keer langs geweest te zijn...
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door Freek »

@casper als je de ic en ice mee telt zeker. Ik kwam niet verder dan een RE en RB per half uur. Een paar minuutjes achter elkaar van een kwartiers ligging is geen sprake.

Zijn er trouwens ergens instapcijfers van duitse stations te vinden?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #92

Bericht door STF »

Begin volgend jaar wilden we de eigenaar van stacaravan 14 een waarschuwingsbrief sturen dat het echt geen gezicht meer is; alles half ingestort en groen van de alg, toevallig kwamen ze vandaag melden dat de caravan binnenkort gesloopt gaat worden dus die brief hoeven we niet meer te sturen. :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten