Het Grote Blundertopic #6

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door STF »

Deze past wellicht ook wel het beste in het blundertopic; de fietsenaanhanger hing vandaag achter een andere bus waarbij de monteur volgens mij bij montage van de stekkerdoos de bedrading van pen 1 en 7 heeft omgewisseld waardoor de kentekenplaatverlichting en het achterlicht aan de linkerzijde ging knipperen bij het richting aangeven, terwijl de richtingaanwijzer zelf continue bleef branden als zijnde het linker achterlicht... :lol:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door JeePee »

Fles schreef:En je WEET gewoon dat er zoiets gaat komen he :') Dat is nog wel het mooiste _O_
Idd. Hoge verwachtingen bij iedereen en het dan ook gewoon op zo'n manier waarmaken. Echt respect voor Dexter _O_
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Fles »

Dat is weinigen gegeven idd _O_
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Thom91 »

Ik lees het net voor de derde keer en moet nog harder lachen dan de eerste keer. Kan wellicht komen omdat ik toen in de trein zat. Kanonne wat een held ben je ook, en die uitvlucht! Je verdient een standbeeld!
Komt wel goed schatje.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dexter »

Echt? :@ Ik dacht zelf meer aan blunder-therapie, want ik kan er echt niets aan doen. Het overkomt me gewoon. :oops:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Ze hebben nog een sokkel over in Hoorn, daar stond het beeld van J.P.Coen maar dat is er per ongeluk afgevallen _O-

Zou mooi passen, een beeld van een blunderaar op een sokkel waar het vorige beeld vanaf is gevallen :mrgreen:

(NHF) :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Vandaag nieuwe schoenen gekocht, dus moest ik ze even inspuiten met van dat anti-viezigheid/waterafstotende spul. Aangezien dat spul ontzettend stinkt doe ik dat dus op het balkon. Ik haal de dop van de spuitbus en zet die op het tafeltje neer. Nadat ik een schoen heb ingespoten zet ik die schoen even op het tafeltje neer, en ja hoor, ik tik de dop weg, twee verdiepingen naar beneden :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Vandaag nieuwe schoenen gekocht, dus moest ik ze even inspuiten met van dat anti-viezigheid/waterafstotende spul. Aangezien dat spul ontzettend stinkt doe ik dat dus op het balkon. Ik haal de dop van de spuitbus en zet die op het tafeltje neer. Nadat ik een schoen heb ingespoten zet ik die schoen even op het tafeltje neer, en ja hoor, ik tik de dop weg, twee verdiepingen naar beneden :')
Hoe heb je hem bij de benedenburen weggehaald? Slecht excuus gezocht? Of had je even Dexter gebeld voor een mooi excuus? *O*
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Ardan »

Dex zou het alleen maar erger hebben gemaakt xD

'Ik was met grote gebaren iets tegen Bee aan het vertellen toen ik een dopje van een spuitbus wegstootte, die twee etages naar beneden viel, op de handrem van een precies daarbeneden staande cabrio terechtkwam, waardoor die aan de rol raakte en....'

(maar je bent wel heel aardig hoor Dex :lol: (even relativeren))
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Thom91 schreef:
Bee schreef:Vandaag nieuwe schoenen gekocht, dus moest ik ze even inspuiten met van dat anti-viezigheid/waterafstotende spul. Aangezien dat spul ontzettend stinkt doe ik dat dus op het balkon. Ik haal de dop van de spuitbus en zet die op het tafeltje neer. Nadat ik een schoen heb ingespoten zet ik die schoen even op het tafeltje neer, en ja hoor, ik tik de dop weg, twee verdiepingen naar beneden :')
Hoe heb je hem bij de benedenburen weggehaald? Slecht excuus gezocht? Of had je even Dexter gebeld voor een mooi excuus? *O*
Ik ben naar beneden gelopen, maar de desbetreffende man die daar woont was even bezig in bed, ik mocht even niet naar mijn dop zoeken :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Ardan »

Das leuk, kom je daar aan de deur *klop klop klop* (of *triiiing*)
'NEEE JE WACH MAAR EVE, BEMME VROUW AAN HET BEVRUCHTE!'
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Zoiets ja, denk aan een man die veel aan fitness doet in een tijgerprintbadjas...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door microshit »

Portemonnee in rugtas gegooid en muis in m'n kontzak gestoken xD
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Stefan »

Zoiets had ik vanmiddag ook.. Zette het pak Taksi terug in de kast en het pak hagelslag ging zo recht de koelkast in. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Ardan »

Op weg naar Rotterdam in slaap gevallen. Op een gegeven moment word ik wakker, kijk naar buiten, en ik schrik, Den Haag Centraal! In mijn schrik stoot ik keihard mijn knie tegen het vuilnisbakje (welk leeghoofd dat bedacht heeft dat-ie daar moest zitten..), waardoor ik er de halve dag bijliep als Herr Flick uit 'Allo 'Allo, maar toen ik beter keek bleek het Utrecht te wezen, maar zo onder de hal leek het op het eerste gezicht wel op Gvc. Maar dat kon sowieso al niet omdat ik een rechtstreekse trein naar Rtd had..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Ik ontving een flyer van een pizzeria, genaamd 24/7 Anytime Pizza's.

Openingstijden: 17:00 tot 5:00, in het weekend 17:00 tot 6:00.

Mijn begrip van 24/7 en Anytime is al die jaren dus verkeerd geweest :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Justin »

Normaal gesproken hier op werk heb ik een monitor aangesloten op de laptop, zodat ik twee schermen heb. Vandaag heb ik van een collega een andere laptop gekregen, omdat ik met software moet werken die alleen daarop werkt. Deze staat dus nu tussen mijn eigen werklaptop en de monitor in.

oftewel: opstelling:

LAPTOP 1 --- LAPTOP 2 --- MONITOR

Laptop 1 en Monitor zijn met elkaar verbonden.
Laptop 2 is stand-alone

Nu wil ik met mijn muisaanwijzier van de monitor (laptop 1) naar laptop 2 gaan bewegen, door naar links te schuiven... Op monitor 1 staat namelijk een document wat ik open heb om met laptop 2 te gaan werken. Gaat dus niet: ik denk: HE! WTF?! Waarom doet ie het niet?! :') :X Na 10 seconden: ooooooohhhh.....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Mouse without borders
Wat biedt dit meer dan Synergy?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Synergy is idd erg vergelijkbaar en cross-platform, dit niet. Synergy is nogal buggy, en gebruikt soms 100+MB als je het dagen laat lopen. Daarnaast heeft dit voordelen in de vorm van drag en drop files delen en het in/uit kunnen loggen, wat soms fout gaat met Synergy. Is dus meer gebouwd voor Windows.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door STF »

De onderkant van onze auto is helemaal beschadigd (verbogen en deels open gescheurd) nadat ie bij de garage is geweest, daar is duidelijk iets niet goed gegaan op de krik of brug...
Auto ook gewoon doodleuk meegeven he alsof er niks gebeurd is, tot me vader vandaag ineens opmerkte; huh waar zit er nou overal schade? Dus maar direct boos naar de garage gebeld...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dexter »

Ik riep vandaag vol overtuiging: "Rijswijk" om bij de nadering van Gvmw. Maar ik herstelde mezelf wel meteen. (Voor de verandering eens een beschaafde blunder) :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Ardan »

Dat soort dingen ken ik :lol:

'Dames en heren, over enkele ogenblikken bereiken wij station Gouda. Deze trein rijdt verder als intercity naar Utrecht Centraal, een deel voor Gouda-Den Haag Centraal en een deel naar Gouda, Rotterdam Alexander en Rotterdam Centraal. Wij komen aan in Amersfoort!'
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door deadlock »

Dexter schreef:Ik riep vandaag vol overtuiging: "Rijswijk" om bij de nadering van Gvmw. Maar ik herstelde mezelf wel meteen. (Voor de verandering eens een beschaafde blunder) :lol:
Dat zal je niet in dank afgenomen zijn :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door STF »

Echt een blunder kun je het niet noemen maar vanavond wist ik even niets meer te zeggen toen een meisje op straat me een vraag in het rappe Frans stelde terwijl ik had verwacht dat ze in het Engels zou beginnen , dus ik was even zo verbaasd over die andere taal dat ik stond na te denken in welke taal ik moest gaan antwoorden dat ik geen Frans spreek. :lol:
Nou ja, het probleem loste zich vanzelf op want ze herhaalde de vraag daarna in het Duits.

Waarom ik die vraag trouwens in het Engels had verwacht terwijl vrijwel niemand dat in Luxemburg spreekt, is heel simpel te verklaren; vorige week stapte bij de Europese school datzelfde meisje samen met haar klasgenoten in en er werd niets anders dan Engels gesproken dus drie keer raden uit welk land die komen...

Vorige week sprak trouwens iemand mijn moeder in het Russisch aan en ze gaf doodleuk in het Russisch antwoord want dat heeft ze ooit gestudeerd maar welke gek begint nou in Luxemburg een gesprek in het Russisch.., ik denk dat nog geen half procent van de bevolking die taal spreekt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten