Connexxion doet nu ook al in verzekeringen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Connexxion doet nu ook al in verzekeringen

Bericht door midnet »

Op de website werd opeens reclame gemaakt voor AUTOverzekeringen en later toen ik wat zaken nazocht, bleek er een enorme aanbieding: gratis chipkaart als je NU een reisverzekering via hun afsluit. En ze waren net al in de retailbisnis ingeklommen.... Gaat het zo slecht in de buswereld dat ze nu opeens allerhande andere zaken moeten leuren?
Oud forumgebruiker

Re: Connexxion doet nu ook al in verzekeringen

Bericht door Oud forumgebruiker »

daar is Connexxion dan echt niet de eerste mee...

NS doet toch al jaren in handel van aansluitende producten...
En al die winkeltjes voordat je een trein in stapt zijn ook niet echt nodig om met de trein te kunnen reizen, maar voor NS zijn dit een groot deel van de inkomsten.
Connexxion zal het dus ook via een andere weg gaan proberen om zo aan meer inkomsten te komen...

Transdev is trouwens toch eigendom van CD en een italiaanse bank en dan zijn verzekeringen niet zo'n vreemd product om te verkopen (op welke wijze dan ook)...
visgraat
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 13 mei 2011, 23:13

Re: Connexxion doet nu ook al in verzekeringen

Bericht door visgraat »

Breaxx is ook een initiatief van Connexxion buiten de huidige core business om: een kleine winkel gecombineerd met service ten aanzien van busdiensten en OV-chipkaart. In Enschede is een Breaxx gemakswinkel geopend tegenover het station. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen en in hoeverre dit gaat concurreren met de AH TOGO. Volgens Connexxion volgen eerst vestigingen in Alkmaar en Nijmegen en wordt dan gekeken of dit concept verder uit te breiden is.
visgraat
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 13 mei 2011, 23:13

Re: Connexxion doet nu ook al in verzekeringen

Bericht door visgraat »

Nu ook huisdierenverzekeringen zie ik op de site :p
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten