Mag ik even kwijt #93

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Michael »

Bee, heel veel sterkte.

gisteren op het werk waren een paar van die kl*te jochies van en jaar of 14,15 aan het kloten en toen viel er drinken van hun op de grond. kwam die om een nieuwe vragen heb ik niet gegeven. Ik ben naar hem toe gelopen met de mop en de mopkar en heb gezegd dat hij het op moest ruimen. na wat tegenstribbelen begon die er toch aan waardoor die een rooie kop kreeg en uitgelachen werd door al zijn vrienden. Toen ie het schoongemaakt had heb ik hem een nieuw drankje gegeven. Toen was hij opeens een stuk vriendelijker. die heb ik effe mooi voor schut gezet
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Meltrain »

De winnaars van de Mr(s). Bus en Mr(s). Rail zijn ook weer bekend: zowel Mr. Bus als Mr. Rail werken bij de RET, Mrs. Bus werkt bij Qbuzz en Mrs. Rail werkt bij de NS.
Bij het berichr viel me wel deze zin op: "Deelnemende vervoersbedrijven aan de Mr(s) Bus en Rail verkiezing zijn: Arriva, Breng, Connexxion, GVU, Hermes, Nederlandse Spoorwegen, Novio, Qbuzz, RET en Veolia." Afgezien van het feit dat het een beetje onnodig is om zowel Breng als Novio te noemen, viel me vooral op dat het GVB het enige afwezige vervoerbedrijf is. :? Ik ben beniuwd wat de reden daarvan is.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Michael »

Syntus doet ook niet mee
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door tsov »

HTM ook niet...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Meltrain »

O, die twee ben ik dan helemaal vergeten... :oops:
Maar is er een bepaalde reden dat die bedrijven niet meedoen?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Ik denk dat Syntus en GVB al blij mogen zijn dat het personeel niet door een woedende menigte met hooivorken en brandende fakkels wordt aangevallen (A)

Mijn moeder heeft dit weekend op de braderie van Boskoop bij de loterij van de Zonnebloem een frituurpan gewonnen.

Hij is echter behoorlijk klein, er passen misschien twee nasischijven in, een frikandel is er al te lang voor. Eigenlijk is hij nog het meest geschikt voor bitterballen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Mark »

Ik moest vandaag even bij een sleutelmaker langs, gelukkig was het koopzondag in Hengelo... alleen jammer dat alles open was behalve de twee sleutelmakers. :')
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Ongeloofelijk, kampeerders merkten gisteren op of ik een andere grasmaaier had, die hebben wel oog voor detail zeg want de leenmachine is bijna een 1 op 1 kopie van onze eigen machine. Normaal gesproken zouden kampeerders het verschil nog niet zien tussen een grote oranje Kubota en een kleine groene John Deere...

Laten we er gelijk maar een zoekplaatje van maken, zoek de verschillen:

Afbeelding
Afbeelding
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Thom91 »

Kan het niet goed zien op me telefoon, maar wat een bazenapparaat!
Komt wel goed schatje.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door webguy »

Als jij zoveel gras goed wil maaien wil je ook wel zo'n ding. En tja, boys need their toys?
lint41
Berichten: 441
Lid geworden op: ma 09 jun 2008, 19:49

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door lint41 »

Zagen ze niet dat het een andere was doordat deze het wél doet?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Nee want heb er nog geen meter mee gemaaid, reed alleen even een rondje over het asfaltpad van de camping. Vermoedelijk heb ik die leenmachine helemaal niet nodig, want had juist daarvoor gemaaid met onze eigen machine. :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Een of andere slimmerik heeft een trappenhuis in het complex waar ik woon bevolven onder de frituurolie. Ik was bijna met mijn boodschappen naar beneden gevallen :roll:

Terwijl ik net zo trots was op mijn resultaat van de supermarkt: 14 euro korting bij de kassa 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Reiziger Delft
Berichten: 1200
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Reiziger Delft »

Bee schreef:Terwijl ik net zo trots was op mijn resultaat van de supermarkt: 14 euro korting bij de kassa 8-)
Van producten die je toch al wilde kopen, of van producten die je hebt gekocht omdat ze in de aanbieding waren? :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Ik had kortingsbonnen en een bonuskaart. Pastasalade, druiven, broccoli, wokgroenten en woksaus, conimex, heel veel cola, appelsap, ovenzoutjes, keukenrol, kabeljauwburgers, shoarmareepjes, knoflooksaus en M&M's 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Fles »

Zo. En dat was My First Gas Explosion :X

Dakdekker is met bitumen bezig aan mijn balkon, had even de gasslang in de vlam van de brander laten krinkelen :')
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Ardan »

Is die dakdekker creme brulée aan het maken of zo :?:
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Is die dakdekker creme brulée aan het maken of zo :?:
Dat weet ik niet, maar de komende weken hoeft hij zijn armen niet meer te scheren :') :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Daantje »

Mijn vis is dood :( Na vijf jaar heeft ie de geest gegeven :cry:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Fles »

Awwww droevig -o-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Is het batterijtje niet gewoon leeg? :wink:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Vanavond toch maar even een uurtje proef gemaaid met die leen-grasmaaier, hij maait echt uit de kunst maar wat een vreselijke zuipschuit; vier liter benzine per uur... :? Dat is toch niet leuk meer, dan kost het €21,50 om de camping een keertje te maaien tegen €6,50 met onze eigen diesel-maaier...
Daar staat wel tegenover dat je ongeveer 75 minuten eerder klaar bent met die benzine-uitvoering maar mijn uurloon is slechts 20 cent (heeft de boekhouder ooit eens becijferd).
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Vinny »

Goedkope werkkracht :D
Maar als je een commerciele grasmaaier was, dan had je wel winst gemaakt - het bruto uurloon van een grasmaaier is natuurlijk veel hoger...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Ik krijg een mail van de onderwijsbalie over mijn diplomauitreiking. Ze hadden per ongeluk beloofd dat er een ceremonie zou zijn, maar die bleek voor mijn studie niet te bestaan voor de bachelor, maar omdat ze het wel hadden beloofd gaan ze gewoon een priveceremonie regelen :mrgreen: *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door ODRAIL »

Gefeliciteerd, wat ga je hierna doen?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 96 gasten