Mag ik even kwijt #93

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door ODRAIL »

Zo, ik loop weer te blaffen als een jonge hond (verkouddheid) :? .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

KM46 schreef:Gefeliciteerd, wat ga je hierna doen?
Ben al begonnen met de master maar ik wil graag nog een papiertje van de bachelor hebben :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Ardan »

KM46 schreef:Zo, ik loop weer te blaffen als een jonge hond (verkouddheid) :? .
Welkom bij de club, ik heb er ook al een paar dagen last van.. :(
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door ODRAIL »

Ik dank u, maar ik ben liever geen lid van deze (verkoudheids)club :wink:.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Ardan »

Nee he ;) Toch maar eens opzoeken hoe je dat lidmaatschap kunt opzeggen :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door ODRAIL »

Tja, als ik het antwoord eens wist :wink:, dan zou ik er niet eens lid van worden.
Laatst gewijzigd door ODRAIL op di 27 sep 2011, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Ik stond net bij de kassa van een Albert Heijn en voor mij stond een zwerver die ik al eens vaker had gezien, maar nog niet in de supermarkt. Hij kocht drie flessen alcohol trouwens, maar hij wachtte net zo lang tot de hele boodschappenband leeg was en zette daarna zijn flessen op het plankje van de cassiere neer. Die had daar geen boodschap aan, dus na het scannen gooide ze alles op de kassaband aan de andere kant. Die meneer begon te vloeken en smeet een handvol munten op het plankje. De cassiere pakte wat ze nodig had en vroeg aan de meneer of hij het resterende geld wilde wisselen. Daarna begon de man een enorme scheldpartij waarna de cassiere in het Pools oprotten zei. De man liep weg en heeft nog twee minuten voor de schuifdeuren staan schelden totdat de beveiliger hem eens op zijn plek zette. Daarna ging hij buiten de alcohol in een uit de prullenbak gevist waterflesje overgieten :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Thom91 »

Ardan schreef:Nee he ;) Toch maar eens opzoeken hoe je dat lidmaatschap kunt opzeggen :lol:
Sjaal omdoen!

owja, nieuwe facebook lay-out is echt pauper
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:
Ardan schreef:Nee he ;) Toch maar eens opzoeken hoe je dat lidmaatschap kunt opzeggen :lol:
Sjaal omdoen!
Zeker met de temperaturen van de afgelopen dagen :wink:. Je stikt waar je bijstaat.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Dat is juist goed, dan zweet je alle foute virussen eruit (verkoudheid is een virus...)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door ODRAIL »

Daar heb je gelijk in, even niet aan gedacht.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Thom91 »

ik ook niet, maar mijn gekuch is wel verdwenen met de sjaal :D
Komt wel goed schatje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Caspar »

Of je had een biostabiel moeten kopen, die werkt ook tegen allerhande kwaaltjes :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

YES, ik heb eindelijk mijn Biostabilverhaal teruggevonden
Beste Tineke en Bruno,
Door jullie commercial op Tell sell raakte ik zo enthousiast dat ik maar meteen naar de website www.tineke.nl gesurfd ben om een biostabil 2000 te bestellen. Na mijn scheiding en dat onfortuinlijke ongeluk waarbij mijn ex zich dodelijke verwondde met de electrische heggenschaar, nu ruim twee jaar geleden, voelde ik me slapjes en licht depressief. Vooral nu de levensverzekering niet wil uitbetalen omdat het onderzoek naar de dood van Claudia, zo heette ze, nog niet is afgerond.

Dat ik net een week voor haar verscheiden een levensverzekering van EUR 500.000.- had afgesloten was louter toeval. Dat Claudia mijn naam in bloed op de wand van de schuur heeft geschreven vlak voordat zij overleed, hielp ook niet echt om de verzekeringsmaatschappij te overtuigen. Maar ik heb nog goede hoop. Maar enfin, na het bestellen van de Biostabil op uw website voor mij en mijn nieuwe vriendin Chantal, en na overmaking van € 452,40 , kreeg ik na twee weken de kostbare kleinoden binnen. Wat een streling van het oog was dit mooie gezondheidsjuweel toch.

Ik twijfelde geen moment en deed de mijne meteen om. Ik voelde de weldadige werking van het sieraad, mijn lichaam werd meteen gereinigd van de 'gevaarlijke en vervuilende electromagnetische en electrostatische velden', zoals uw vriend Bruno Santanera dat altijd zo treffend weet te verwoorden. Ondanks wat vreemde bijverschijnselen (ik begon ineens heel monotoon en sterk articulerend te praten, als een slecht acteur zeg maar, net als die mensen in uw commercial, misschien moet de Biostabil nog een beetje getuned worden?) voelde ik de energiestromen mijn lichaam binnenstromen.

Gelukkig nam de Biostabil zoals u in uw commercial beweert meteen de juiste positie aan, door het geniale draaimechanisme. Na nog een keer of wat uw Biostabil-commercial gekeken te hebben op het TellSell kanaal voelde ik me al stukken beter. Trouwens wat een lieve man is dat toch die Bruno. En zie je wel dat het toch mogelijk is dat buitenlanders integreren! Wat ik wel een beetje jammer vind is dat Bruno al zijn bedankbrieven in stapels op de grond en op een tafeltje bewaard. Lieve Tineke, geef de man een paar ordners voor zijn volgende verjaardag. Tja buitenlanders hebben toch een andere cultuur heŽ?

Maar goed ik voelde me fit en ik dacht er over om buiten een fikse wandeling te maken. En toen begon het. In uw advertentie waarschuwt u al voor de sterke magneet die zich in het sieraad bevindt teneinde het lichaam op de juiste wijze te kunnen reinigen. Nu ben ik geen natuurkundige en heb ik ook geen verstand van het productieproces waarmee de Biostabil tot stand komt maar ik vrees, zonder meteen te willen beschuldigen, dat mijn Biostabil defect is of een te zware magnetische lading bevat.

Ik was amper uit mijn stoel opgestaan of al het in het in de huiskamer aanwezige kleingeld kwam als een zwerm boze bijen op mijn helende medaillon af. Ik kon ternauwernood bukken terwijl de eurocenten en dubbeltjes als mitrailleurkogels gaten in mijn wandmeubel sloegen. Toen ik eenmaal bekomen was en verder liep, hoorde ik dat mijn televisie en geluidsinstallatie vervaarlijk begon te brommen als ik in de buurt kwam. Ook de glazen tafel met het metalen onderstel begon langzaam mijn kant op te schuiven. Dit werd me te bar, ik besloot om toch maar even om mijn medaillon af te doen en in de la te leggen naast de cassette met de luxe bestekset die ik gehad had bij mijn vorige huwelijk. Ook hier deed het medaillon zijn verwoestende werk. Het luxe bestek werd in de meest bizarre vormen verwrongen. Ik moest even naar buiten om te bekomen van al de emoties.

Zonder er over na te denken had ik het medaillon, dat ik voor mijn nieuwe vriendin Chantal had besteld, nog op tafel laten liggen. Ook dit gezondheidsjuweel was waarschijnlijk niet in orde. Toen ik terug kwam van de wandeling (dit was al vrij snel aangezien mij lichaam niet verder gereinigd werd door het gezondheidsjuweel) wachtte mij een grote schok. Eerder dan verwacht was Chantal teruggekomen van de club waar ze werkt (en waar ik haar ook heb leren kennen) en had het pakje met haar Biostabil zien liggen, opengemaakt en meteen omgedaan. Nietsvermoedend is zij waarschijnlijk toen richting keuken gelopen waar nog de afwas stond van de vorige avond inclusief keukengerei zoals vorken, lepels en ook messen. Helaas is zij niet zo snel als ik en kon niet op tijd wegkomen. De gevolgen kunt u natuurlijk wel raden. Zij stond daar als een kingsize voodoopop tegen de muur genageld door allerlei keukenattributen.

Zij heeft nog een week geleefd na het voorval. U kunt zich misschien wel voorstellen dat ik heel wat uit te leggen heb aan de politie en de verzekeringsmaatschappij nu ik wederom een partner verloren heb door een bizar huis-, tuin- en keukenongeval. Gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer en ik moet verder. Maar om terug te komen op de reden van dit schrijven: kan ik de Biostabil nog ruilen? Met vriendelijke groet, Een enthousiaste Biostabildrager

P.S. Kom ik nu ook op de stapel van Bruno?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Daniel »

Voldoende nachtrust helpt ook goed ondervindt ik zelf nu... tijdje gehad dat ik erg slecht sliep en dat was wel te merken ook. Nu met wat meer slaap voel ik me steeds beter.

En lachen is ook gezond natuurlijk... geweldig dat Biostabil-verhaal Bee :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Caspar »

Ik ben in een baldadige bui in 2003 een keer in Godlinze waar Bruno Santanera zijn hoofdkwartier heeft, eens over de heg heen gestapt en mezelf laten fotograferen in de voortuin van zijn imperium. Achter het imperium lag trouwens een vergeelde beeldentuin. In Godlinze zelf liep echt werkenlijkwaar iedereen met een Biostabil rond :lol: Het was toen zomer dus kon dat goed zien. Verderop in dat dorpje zitten nog diverse bedrijfjes onder Santanera.

Het schijnt ook dat die mensen uit de reclame ook allemaal dorpsbewoners zijn uit Godlinze:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KkeWrNzsrVU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ghdRiFtfscA[/youtube]
Als Bruno zegt: Ik verstond ook altijd: Dat is zilver met Coldplay bij 24 seconde :oops:

O jaa, pas op voor naamaak!

Tot slot, ik heb wel eens gedacht om met Sinterklaas voor iemand die overal pijntjes had een mega grote Biostabil als surprise te maken, maar heb daar toch maar van af gezien. 8-)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Michael »

Zo, vandaag was een zware dag voor mij. Vandaag was de uitvaart van mijn oma. De moeilijkste tijd heb ik nu wel gehad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Vanmiddag de uitslag van de aanvullende bloedonderzoeken gehad; op een torenhoog calciumgehalte na, verder alles gezond. Nou uit een hoog calciumgehalte komen mijn klachten echt niet voort maar wel vreemd dat het zo hoog is...?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Is het vreemd dat als je de verwarming in de badkamer een klein beetje aanzet deze niet warm wordt maar de badkamervloer gloeiend heet wordt?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Soort vloerverwarming dus?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Ja, behalve dat dat dus niet de bedoeling lijkt van een wandverwarming :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Haha nee lijkt me niet de bedoeling van een radiator.

Wat wordt er toch een hoop verzonnen en gelogen aan de bar; zo vertelde een man uit het dorp dat hij op zijn werk (heeft ie niet) een hek had gelast (weinig te doen zeker bij die niet bestaande werkgever) om zijn oprit af te sluiten zodat de buren er niet meer konden parkeren maar tijdens het schilderen had zijn hond het blik verf omver gelopen en nu zat de hele straat onder de rode verf (geen rode plek op de straat te zien en al helemaal geen hek).

En zo is hij niet de enige hoor, wij geloven tegenwoordig echt helemaal niets meer wat dat soort figuren vertellen.

Oja laatst ging een andere man een hotel kopen (wat helemaal niet te koop staat) maar heeft nog niet eens geld genoeg om een fles wijn bij ons te kopen dus gaat ie maar naar de Aldi waar het goedkoper is.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Gertjan »

Gister was de temperatuur in mn koelkast en diepvries +17.8 graden ... volgens mij is ie stuk (A)
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door webguy »

Dat had ik nou laatst ook... Goed schoongemaakt, dacht ik, hey, hij is helemaal niet koud, en stinkt nogsteeds. Uiteindelijk maar afgevoerd, maar had de indruk dat koelvloeistof lekte en/of schimmels bevatte ofzo. Niet te harden...
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Gertjan »

Stinken doet ie niet, maar kon wel alles wat erin lag weggooien :roll:
Maarja, gelukkig heb ik een paar collega's die goed voor me zorgen :lol: Ene dag kookt de een, andere dag de ander, heb je ook geen restjes voor in de koelkast. Alleen je moet wel alles vers kopen.
Achja, er zijn ergere dingen op de wereld.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten