Het Grote Blundertopic #6

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

In het kantoor hebben wij drie telefoons. Aangezien elke keer de verkeerde werd opgenomen hebben we nu voor elke telefoon een andere toon ingesteld, helpt wel, al klinkt een telefoon nu alsof hij zo uit een science fiction film komt :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Geert »

Vanochtend scheurde mijn tasje met een paar boodschappen toen ik wegfietste bij de Albert Heijn, op weg naar mijn werk. Gevolg: 2 appels, halfje bruin, kaas en een pak boter rolden over het fietspad :') Alles overleefde het behalve (natuurlijk) het pakje boter, die had een flink gat aan een zijkant waar de boter uit was gelopen. Alles zo goed en kwaad als het ging maar weer in een nieuw tasje gestopt en alle boter toen ik aankwam op mijn werk overgeschept in een paar kommetjes om toch nog te hergebruiken. Lekker begin van de dag ;-)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Goed, en toen voor mijn mega blunder... Heb gisteren mijn vriendin ten huwelijk gevraagd op de hei bij Rozendaal (das bij Arnhem, niet Roosendaal), onder het mom van gaan picknicken. Was al flinke fietstocht omhoog, en toen een picknick plek uitgezocht op de hei. Bleek alleen dat de locatie die ik had gekozen in het hondenuitlaatgebied was van de hei. Gevolg was dat we rustig zaten te picknicken en twee keer een loslopende husky op bezoek kregen die onze kaassoufle en maaltijdsalade wel lekker vonden. Eerste keer verkast, toen nog een keer, en toen maar verder weg een echte picknickbank opgezocht om de avond en het aanzoek af te maken... Oh ja, en ze zei JA! :)
Les voor de volgende keer: ga niet op de hei om 17:00 picknicken in het hondenuitlaatgebied.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Ten eerste: Gefeliciteerd

Ten tweede: _O- Zit je lekker romantisch te picknicken, komt een husky je maaltijd meenemen. Wellicht maar husky serveren bij het huwelijksdiner :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Thom91 »

Gefeliciteerd, dat gedeelte hoort hier niet thuis overigens ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Meltrain »

Gefeliciteerd Webguy. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Bedankt :) Na 999 dagen verkering kon het geen dag langer wachten...
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Michael »

Gefeliciteerd webguy
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Meltrain »

webguy schreef:Bedankt :) Na 999 dagen verkering kon het geen dag langer wachten...
Je vroeg het dus op de duizendste dag?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Nee juist op de 999ste dag
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Geert »

Gefeliciteerd! *O* En ach, je hebt nu nog een leuk verhaal later over die honden ;)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Wubbo »

webguy schreef:Bedankt :) Na 999 dagen verkering kon het geen dag langer wachten...
Niet? Damn, dan ben ik te laat :P

Maar gefeliciteerd! En bereid je maar voor op husky's op je bruiloft ;-)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Ardan »

Gefeliciteerd Webguy! We gaan met zijn allen wel een huskyvormige taart bakken voor je huwelijksfeest :)
Hoewel, sommigen hier kunnen we denk ik beter niet laten meehelpen :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Mag het een appeltaart in de vorm van een huskyhond zijn? Met andere taarten heb ik geen ervaring :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Daniel »

Gefeliciteerd Webguy!
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dexter »

Vanmiddag was ik aan het passagieren met een ICMm in een 1e klas coupé. Toen ik op de bestemming aangekomen was, liep ik achter een mevrouw aan door de zijgang naar het balkon om uit te stappen. Aangekomen bij de schuifdeur naar het balkon, bukt mevrouw ineens en gaat bijna op haar knieën. :shock: (Ik dacht al: Wat een rare plek en moment om aan een gebed te beginnen) :lol: Wat bleek: Ze was op zoek naar een klink of knop om de schuifdeur mee te openen en dacht dat het greepje bedoeld om bij nood de deur open te schuiven was (deze zit bijna onderaan op de deur).

Toen ik dat door had zei ik: "Rechts bovenaan zit een knop mevrouw, misschien is dat handiger!" Mevrouw verschoot van kleur en lachte schaapachtig: "Oh haha, ik dacht al wat zit dat op een rare, lage plek!" Dit kan natuurlijk iedereen overkomen, maar de knop in kwestie is behoorlijk groot, omringt door groene LED-lampjes en er staat met koeienletters 'OPEN' op.

@webguy: Gefeliciflapstaart! Gaat het daadwerkelijke trouwen ook binnen afzienbare tijd gebeuren?
Geert schreef:Vanochtend scheurde mijn tasje met een paar boodschappen toen ik wegfietste bij de Albert Heijn
Dat is mij ook weleens overkomen. Maar dan met een volle tas boodschappen midden op een druk kruispunt in Den Haag. Dat gaf me even een commotie. :oops:

@Wubbo: Shame on you! :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Caspar »

Ik heb ook een keer gehad dat mijn boodschappen tas tussen mijn spaken kwam, en alles op straat viel. Pot mayo gaf een mooie vlek op de weg... Kon niet alle ongedeerde boodschappen in 1x meenemen verder. Ik ben blijkbaar te netjes voor deze wereld; ik was naar huis gefietst en had daar een tas voor de overige boodschappen opgehaald, en een bezem meegenomen om de glasscherven van de mayo pot van de weg af te gaan vegen, waarop mensen me stom verbaasd aanspraken dat ik daar de moeite voor nam.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dexter »

@Caspar: Inderdaad, jij bent echt te goed voor deze wereld. :wink: Wie doet dat nou nog tegenwoordig?

Bij mij was het een soort Ren-je-rot o.a. achter wegrollende sinaasappels aan tussen toeterende auto's en bellende trams.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Geert »

Zo voelde ik me gisteren ook een beetje, alleen hoefde ik alleen een paar fietsers te ontwijken. Het had erger af kunnen lopen als ik 30 meter verderop fietste, midden op het Mathenesserplein :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Ik heb ook een keer gehad dat mijn boodschappen tas tussen mijn spaken kwam, en alles op straat viel. Pot mayo gaf een mooie vlek op de weg... Kon niet alle ongedeerde boodschappen in 1x meenemen verder. Ik ben blijkbaar te netjes voor deze wereld; ik was naar huis gefietst en had daar een tas voor de overige boodschappen opgehaald, en een bezem meegenomen om de glasscherven van de mayo pot van de weg af te gaan vegen, waarop mensen me stom verbaasd aanspraken dat ik daar de moeite voor nam.
Goed zo! Ik heb een keer gewoon aangebeld bij het eerste huis wat ik tegenkwam en daar om stoffer en blik gevraagd nadat ik een pot augurken had laten pleuren en ze schoon weer bij dat huis afgeleverd. En een keer 3km gefietst om een schepje te kopen toen mijn hond schijnbaar iets verkeerds gegeten had waardoor hij op straat poepte onderweg naar het station.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Dexter schreef:@webguy: Gefeliciflapstaart! Gaat het daadwerkelijke trouwen ook binnen afzienbare tijd gebeuren?
Afhankelijk van tijd/geld/woonruimte... Tijd wordt nog leuk: allebei onze ouders wonen in het buitenland, dus moeten we even goed naar kijken.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door tsov »

Raar om zoveel felicitaties in het blundertopic te zien ;) Maar dat houdt me niet tegen er nog eentje aan toe te voegen! Van Harte! *O*
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Klaasje »

Feli *O*
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Vinny »

Van harte gefeliciteerd webguy :)

Verder had ik vandaag dat toen ik koffie had gezet mijn hele pas gezette mok koffie over de keukenvloer ging, en die had ik natuurlijk even daarvoor helemaal schoongemaakt...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dafdriver »

Bij deze ook de felicitatie's.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten