Mag ik even kwijt #93

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Meltrain »

Gecondoleerd, Bee.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Michael »

Bee,

Gecondoleerd en ik wens je heel veel sterkte toe. Dat kan je nu wel gebruiken denk ik
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Dankjewel allemaal.

Ik kwam er vandaag achter dat het crematorium in Amersfoort aan de Dodeweg zit. Wie verzint dat toch :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Stefan »

Gecondoleerd, Bee. :(
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Die broekmaten lijken wel nooit te kloppen, ik koop altijd maatvoering 32/34 maar de ene slobbert om je heen en de ander zit weer precies goed.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Suus »

Is toch met alle kledingmaten en schoenmaten zo. Bij het ene merk verzuip je in een L-trui, bij een ander merk komt de trui net voorbij de navel :')
En hetzelfde bij schoenen. Soms is de 42,5 superruim, en van het andere merk is de 43 eigenlijk nog te klein, of nog erger, van hetzelfde merk is de maatvoering al anders per model!?! Bij schoenen pleit ik gewoon voor het Japanse systeem: Schoenmaat in millimeters, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Ik snap serieus niet dat de Europese unie zich daar niet eens druk om maakt, met kledingmaten zijn ze eerder wel in de weer geweest.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door STF »

Altijd hoor je mensen zeggen dat een dieselmotor blijft draaien als je de accu loshaalt terwijl een benzinemotor direct af zou slaan, dus maar eens geprobeerd bij die leen-grasmaaier; motor gestart, hoofdschakelaar van de accu uitgezet (er zit zo'n grote rode hendel op die je eigenlijk voornamelijk bij bussen gemonteerd ziet), de benzinemotor bleef rustig draaien maar het dashboard viel wel uit, toen ik de richtingaanwijzer er bij aan deed sloeg de motor direct af, het klopt dus toch... Blijft vreemd want er zit toch een dynamo op die het systeem van spanning blijft voorzien, of er nu wel of geen accu aangekoppeld zit.
Bij de dieselmotor van onze eigen grasmaaier kun je rustig die hoofdschakelaar uitzetten en tegelijkertijd alle mogelijke verlichting aanzetten, je merkt geen enkel verschil.

Weten we dat ook weer (bij een auto valt het zo lastig te testen aangezien je dan echt de accupolen los moet gaan schroeven).
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Ardan »

Bee, gecondoleerd! Ik wens je en je familie alle sterkte toe.

Ik heb zelf ook een heel rare broekmaat, 28-30. En dat kun je dus bijna nergens krijgen. Lengtematen 30 op zich wel, maar breedtematen 28 niet. Laat staan die combinatie.
Dus ik slaag altijd wel op de kinderafdeling met maatje 176 :P
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Stefan »

Bekend probleem. :') Ik heb 29-30 nodig, is ook niet echt de meest ideale maat.. Had ik vroeger maar iets minder braaf geweest en meer trappen onder m'n kont gehad.. -o- :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Justin »

Gecondoleerd Bee! Veel sterkte!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door webguy »

Gecondoleerd Bee, sterkte met alles deze tijd!

Kwam net deze tegen
Afbeelding
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door deadlock »

Ugh. Kater.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Ardan »

Hahahaha! [/duivelse lach]
Lekker he, die cola-vieux :mrgreen:

Ik heb gedroomd dat ik met Meltrain, mb90 en mijn vriend naar België ben geweest om ergens tussen Mechelen en Brussel een premetronetwerk te bezoeken :lol: En op een gegeven moment kwamen we bij station 'God waar zijn we' :lol:
Verder ging ik nog naar de Albert Heijn, maar die was gesloten, maar op het bordje stond '6 á 7 meter naar links is nog een filiaal, die is wel open'.
En op het laatst zat ik bij een opleiding voor een soort van geheim agent, waarin we in koppels door een groot warenhuis raadsels moesten oplossen, waarbij de samenwerking met de andere koppels ook heel belangrijk was. En nu blijkt dat ik al te veel met het mcn-vak bezig ben; mijn teamgenoot en ik zaten in de lift naar de 4e etage, toen ik er ineens achter kwam dat we onze verplichte veiligheidsmiddelen niet bij ons hadden (rode vlag en rode lamp), en ook geen porto's. Dus wij terug naar de leraar om ze alsnog op te halen, en die zei 'waarom hebben jullie in vredesnaam van die dure pakken aan?' Hij vond het pak van mijn teamgenoot nog wel van goede smaak getuigen, maar mijn donkerblauwe vond-ie vreselijk. Eenmaal weer terug naar onze etage kwamen we erachter dat we de frequenties van de andere teams niet wisten en dat niemand daar afspraken over had gemaakt (net zoals dat een keer op school gebeurde met walkie-talkies), en toen ging de wekker af :roll:
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Hahahaha! [/duivelse lach]
Lekker he, die cola-vieux :mrgreen:
Ik heb schijnbaar nog een facebookspelletje gespeeld en de hond uitgelaten toen ik thuiskwam maar daar kan ik me niets van herinneren :mrgreen: :neg:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thomas
Berichten: 223
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:52
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Thomas »

Ardan schreef:Hahahaha! [/duivelse lach]
Ik heb gedroomd dat ik met Meltrain, mb90 en mijn vriend naar België ben geweest om ergens tussen Mechelen en Brussel een premetronetwerk te bezoeken :lol: En op een gegeven moment kwamen we bij station 'God waar zijn we' :lol:
Verder ging ik nog naar de Albert Heijn, maar die was gesloten, maar op het bordje stond '6 á 7 meter naar links is nog een filiaal, die is wel open'.
En op het laatst zat ik bij een opleiding voor een soort van geheim agent, waarin we in koppels door een groot warenhuis raadsels moesten oplossen, waarbij de samenwerking met de andere koppels ook heel belangrijk was. En nu blijkt dat ik al te veel met het mcn-vak bezig ben; mijn teamgenoot en ik zaten in de lift naar de 4e etage, toen ik er ineens achter kwam dat we onze verplichte veiligheidsmiddelen niet bij ons hadden (rode vlag en rode lamp), en ook geen porto's. Dus wij terug naar de leraar om ze alsnog op te halen, en die zei 'waarom hebben jullie in vredesnaam van die dure pakken aan?' Hij vond het pak van mijn teamgenoot nog wel van goede smaak getuigen, maar mijn donkerblauwe vond-ie vreselijk. Eenmaal weer terug naar onze etage kwamen we erachter dat we de frequenties van de andere teams niet wisten en dat niemand daar afspraken over had gemaakt (net zoals dat een keer op school gebeurde met walkie-talkies), en toen ging de wekker af :roll:
:lol: Je zou voor de grap eens moeten proberen hoe ze op het forum van http://www.droominfo.nl/ op zoiets reageren.
Is weer eens wat anders dan "dromen over een baby" of "wat betekent een droom over mijn ex?" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Fles »

Ik ben ook weer enigszins normaal online *O*

Heerlijke avond gehad gisteren :Y

En nu lekker dozen uitpakken :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door deadlock »

Wat heb je gisteren gedaan?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door hauptbahnhof »

Zeker iets ranzigs met zijn mond... *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Fles »

hauptbahnhof schreef:Zeker iets ranzigs met zijn mond... *O*

Klopt ja :lol: Gegeten, gedronken en gezoend :P
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Thom91 »

Zoenen is niet vies
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Fles »

De rest ook niet :pos:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Thom91 »

Hangt ervan af wat je gedaan hebt :N
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Fles »

Boeuf Bourguignon gegeten met frietjes waarvoor mijn lieveling ruim 2 uur in de keuken gestaan heeft. En Beugeltjes Grolsch gedronken waarvoor ze speciaal naar de winkel op de hoek gelopen is *O*

Hoe kan dat ooit vies zijn :N
Laatst gewijzigd door Fles op vr 30 sep 2011, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Thom91 »

Ik dacht de verkeerde kant op :@
Nu maar hopen dat het allemaal koek & ei blijft :D
(wil ook boeuf bourguinon!) Mijn vriendin is vegetarisch dus die maakt liever geen vlees :(
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #93

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Ik dacht de verkeerde kant op :@
:o viezerd :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten