Lee Towers zingt metroreizigers toe

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door Dexter »

3 oktober 2011

Hoe krijg je minder files in de spits in en rond Rotterdam? Door automobilisten te wijzen op het uitgebreide aanbod aan openbaar vervoer. Lee Towers trapte met een miniconcert op Rotterdam Centraal een bewustwordingscampagne af.

Nietsvermoedende reizigers die maandag de metro wilden nemen, zagen de Rotterdamse zanger ineens het podium bestijgen. "Het was gewoon een verrassing toen ik het station binnenkwam", zegt een enthousiaste dame. De echte fans waren wel vooraf op de hoogte van het kleine optreden.

In televisiespotjes en op posters figureert Lee Towers als uithangbord van het Rotterdamse OV. Opdringerig is de campagne niet te noemen. Het motto luidt 'My Way': reis op je eigen manier, maar wees je bewust van de mogelijkheden.

Zelf is Lee overigens gewoon met de auto naar C.S. gekomen. "Ik moet elke dag ergens anders zijn, dus ik heb de auto echt nodig", zegt hij.

Bron: http://www.radiorijnmond.nl/Homepage/Ni ... zigers+toe
Vallend blad maakt rails glad.
The best
Berichten: 503
Lid geworden op: wo 01 jun 2011, 10:21

Re: Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door The best »

Lee Towers zou voor mij een reden zijn om niet met het ov te gaan.
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door Etienne »

Handig was wel dat ze dat podium ervoor midden in de ochtendspits gingen opbouwen. Lekker handig voor overstappers die vanaf "Metrolijn E" naar het andere buitenste spoor moesten voor "Metrolijn D."
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door willy84 »

Leuk initiatief!
immer kwaliteits posts
VIRM
Berichten: 7597
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door VIRM »

Etienne schreef:Handig was wel dat ze dat podium ervoor midden in de ochtendspits gingen opbouwen. Lekker handig voor overstappers die vanaf "Metrolijn E" naar het andere buitenste spoor moesten voor "Metrolijn D."
Dat klinkt net als een bepaald Nederlands spoorwegbedrijf dat midden op stations festivals gaat organiseren. :mrgreen:
Beul van de blindegeleidelijn
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door tsov »

The best schreef:Lee Towers zou voor mij een reden zijn om niet met het ov te gaan.
Dat dus :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door Suus »

Is Lee Towers de beschermheilige van het Rotterdamse Centraal Station? Eerst die megahijskraan die naar hem vernoemd werd en onthuld werd met een optreden, nu een podium in het metrostation speciaal voor Lee Towers. Wat krijgen we hierna, een zingend standbeeld op het stationsplein? Een nieuwe naam voor het station: Rotterdam Lee Towersstation?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hidihi
Berichten: 536
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 00:10

Re: Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door hidihi »

Als passerende reiziger zou het mij ontgaan waarom Lee zingt. De slogan van de campagne slaat bij mij eigenlijk ook niet echt aan.
visgraat
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 13 mei 2011, 23:13

Re: Lee Towers zingt metroreizigers toe

Bericht door visgraat »

Bee schreef:Is Lee Towers de beschermheilige van het Rotterdamse Centraal Station? Eerst die megahijskraan die naar hem vernoemd werd en onthuld werd met een optreden, nu een podium in het metrostation speciaal voor Lee Towers. Wat krijgen we hierna, een zingend standbeeld op het stationsplein? Een nieuwe naam voor het station: Rotterdam Lee Towersstation?
En Lee Towers is natuurlijk vernoemd naar Litouwen!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten