Het Grote Blundertopic #7

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Daantje »

Na het werk hebben we nog even geborreld met een aantal collega's. Omdat ik niet zoveel zin meer had om met bus-trein-tram naar huis te gaan en een van m'n collega's om dezelfde tijd naar huis ging en dezelfde kant op ging vroeg ik of ik mee mocht rijden. Dat doe ik wel vaker en dan zet hij me af bij het eindpunt van de tram die in de buurt van mijn huis komt maar voor hem beter op de route ligt. Dat ging allemaal prima maar toen ik in de supermarkt bij de tramhalte nog wat te eten kocht bedacht ik me dat de tram niet reed vanwege werkzaamheden. Enige alternatief was een buslijn die twee hele wijken kriskras door moest waardoor ik pas een uur later thuis was in plaats van een kwartiertje ofzo. Bus-trein-tram was sneller geweest maar zo zie je nog eens wat van de stad :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Justin »

Ik heb heel soms wel eens dat ik zo vaak 'gezondheid' zeg wanneer mensen om mij heen niesen, dat als ik een keer zelf ga niesen, ik nog een keer 'gezondheid' zeg of soms wel eens 'dank je wel' zeg, terwijl er niemand 'gezondheid' zegt... beetje gevalletje van automatische piloot :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Geert »

Oh dat is mij ook wel meer dan eens gebeurd. Staat zo stom om jezelf gezondheid te wensen :')
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dexter »

Ik moest een paar jaar geleden eens vreselijk niesen terwijl ik op de scooter onderweg was en dat kwam zo plotseling opzetten dat ik niet meer de kans had om op tijd het vizier van mijn helm open te zetten. Dat was niet erg smakelijk, van die groene klodders aan de binnenkant van je helm... :X (Weliswaar een oude, maar toch nog een blunder van mij, Thom91) :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Thom91 »

Haha, wel een mooie :d
Komt wel goed schatje.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dafdriver »

Afgelopen week ook effe de fout in gegaan. Aangezien ik zeeën van tijd had om te eten en te douchen onderweg wilde ik daar ook goed gebruik van maken. Wagen bij een truckstop geparkeerd alles bij elkaar gezocht en naar binnen gelopen. Douche sleutel gevraagd afijn. Sta ik in het douchehokje kijk ik in de plastictas had ik de zak met vuile kleding meegenomen inplaats van mijn douche spullen. Afijn douchesleutel inleveren naar de wagen juiste tas pakken en het hele ritueel weer proberen maar dan met de juiste spullen uiteraard.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Dexter »

De eerste blunders van mijn nieuwe levensjaar dienden zich sneller aan dan dat ik had verwacht. Ik was gisteren bijna mijn wenkbrauwen kwijt geweest:

Mijn moeder kwam gisterenmiddag aanzetten met een grote schaal Indonesische hapjes en bovenop een soort bloem met kaarsjes, die ronddraaide en ondertussen een 'Heppie Bursdeej'-melodietje afspeelde (en dat was in een volle woonkamer al erg genoeg, maar goed het was lief bedoeld.) :mrgreen: In het midden van de bloem zat een draadje en dat moest ik met een vlammetje aansteken. Maar dat draadje was piepklein dus ik boog voorover om het goed te kunnen zien, dus ik hing er met mijn gezicht vlak boven. Het ding bleek een soort vuur-fonteintje te zijn, dus toen ik het had aangestoken spoot er een onwijze steekvlam met sterretjes uit. :shock: Ik kon nog net op tijd mijn hoofd wegdraaien en was bijna mijn rechterwenkbrauw kwijt.

s'Avonds gingen we met 9 man familie en schoonfamilie uit eten en van te voren had ik telefonisch gereserveerd, het meisje aan de lijn vroeg toen: "Is het misschien voor een speciale gelegenheid?" Dus ik zei: "NEE, absoluut NIET!!" en dacht: Pheew, daar ben ik goed mee weggekomen, geen verjaardagsfratsen! En ik was blij toe ook, want toen we net aan ons voorgerecht zaten, werd de verlichting gedimd voor een mede-'slachtoffer', die een feesthoed opgekwakt kreeg en een dessert met sterretjes geserveerd kreeg. (Ik was al blij dat ik aan dat lot ontsnapt was.) :mrgreen: Maar toen wij een paar uur later aan ons dessert zaten, werden wéér de lichten gedimd en hoorde ik weer een verjaardagsliedje. Dus ik zei nog: "Goh, wat een toeval, er zijn er vandaag 3 jarig in dit restaurant!"

Op hetzelfde moment hoor ik geknetter, draai me om en... zit bijna met mijn snavel middenin een dessert met een vuurfonteintje en sterretjes erop. :shock: Want die serveerster stond al achter me, dus nu was ik ook nog bijna mijn linkerwenkbrauw kwijt. :shock: Wat bleek: Mijn wederhelft had stiekem erachteraan gebeld dat het etentje dus wél voor een verjaardag was... Maar ik ben gelukkig niet in het brandwondencentrum geeindigd en achteraf vond ik het stiekem toch wel leuk om in het zonnetje gezet te worden. :@
Vallend blad maakt rails glad.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Thom91 »

Pareltje! Ik wacht nog op de foto's met hoedje ^^
Komt wel goed schatje.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Dexter »

Van beide steekvlamincidenten zijn inderdaad foto´s gemaakt, maar die hou ik toch echt lekker privé! :6
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Ik struikel zojuist over mijn eigen bureaustoel op het werk :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Ardan »

Vanmorgen wil ik om 6 uur weggaan, en ik wil mijn fietssleuteluit mijn broekzak halen, maar daar is-ie niet. Ik nog even op de tafels kijken, ligt-ie daar? Nee... Ik moest om 6 15 uur de trein halen, dus ik naar beneden, kijken of mijn fiets überhaupt wel op slot zat, wat wel het geval was. Ik zet het dus op een lopen naar het station, maar honderd meter verder vind ik mijn fietssleutel in mijn rugzak, geen idee wat-ie dáár deed xD
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Afbeelding
Bordjesfaal?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Wij hadden begin september een afvoerslang voor de vaatwasser besteld aangezien de huidige lek is, na een paar dagen werd die geleverd maar bleek een verkeerd type te zijn dus weer contact opgenomen met die firma en er gingen weken en weken voorbij totdat gisteren eindelijk de juiste afvoerslang kwam, maar nee hoor het was weer precies dezelfde als we begin september ook al geleverd kregen.. :?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Ik struikel zojuist over mijn eigen bureaustoel op het werk :')
Ben thuis een keertje onbedoeld in mijn stoel gevallen. Het ging allemaal maar net goed :wink:.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

Bee schreef:Bordjesfaal?
Duidelijk. Meisjes horen nat te zijn, niet jongetjes :N
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Stefan »

:mrgreen: :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Daniel »

Krijg het net voor elkaar een kunststof bekertje zo hard van het aanrecht te stoten dat zelfs dat brak. En dat behoort dan tot de nagenoeg onbreekbare dingen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Vanmiddag zag ik iemand op het parkeerterrein van de bouwmarkt bezig de koplamp van zijn auto open te maken, maar dan niet vanaf de achterzijde (waar de lampfitting achter een kap of dop zit) maar vanaf de voorzijde... Hij probeerde dus het glas eraf te krijgen, haha dat krijg je er met geen mogelijkheid af. :lol:

Maargoed, ik zal wel iets teveel ervaring hebben met het vervangen van koplampen, bij onze bestelbus gaat regelmatig de linker koplamp stuk, geen idee waarom want alle andere lampen zijn nog nooit vervangen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door deadlock »

STF schreef:Maargoed, ik zal wel iets teveel ervaring hebben met het vervangen van koplampen, bij onze bestelbus gaat regelmatig de linker koplamp stuk, geen idee waarom want alle andere lampen zijn nog nooit vervangen.
Omdat ze nog nooit kapot zijn geweest :idea:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Lolbroek... :Y
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Justin »

Vorige week trouwens nog tijdens het eten van een zelfgemaakte pasta (en vandaag bijna dezelfde verspreking):

M'n moeder: "Wat zoek je?"
Ik: "Ja ik zoek de Perestrooikaas"

(...)

Ik: "eehh... Parmezaanse Kaas" :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Bezorgen ze net de nieuwe kantoor-pc, pakken hem uit, zit er geen serieele poort op het moederbord, terwijl dat er volgens de leverancier wel op zou zitten... Wij hebben die poort gewoon hard nodig...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door webguy »

Voor? Betalingssyteem? Je bent voor de toekomst beter voorbereid door een goede USB - Serieel converter te kopen. Die zijn duur en lastig te vinden, ga iig niet voor de goedkoopste. Maar alles afhanekelijk van wat je er op aan wil sluiten...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Daan »

Zoals je zelf al aangeeft, afhankelijk wat je ermee wilt. Ik heb een doodsimpele van Sweex en die voldoet prima...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door ODRAIL »

Daan schreef:Zoals je zelf al aangeeft, afhankelijk wat je ermee wilt. Ik heb een doodsimpele van Sweex en die voldoet prima...
Die heb ik ook. Er zitten twee externe harddisks op aangesloten. En verder kunnn er nog vijf andere apparaten op aangesloten worden.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten