Mag ik even kwijt #95

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door ODRAIL »

Michael schreef:Ik mag vanmiddag naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle.
Ben volgende week woensdag aan de beurt.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

Waarom denk ik dat die Undercover Boss aflevering in juli is opgenomen?
Artikeltje in Almere vandaag en discussie op dit forum
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door STF »

Gisteren hebben we een fotorondje gemaakt over een camping hier vlakbij die vier jaar geleden op last van de gemeente is gesloten, elke vierkante meter van de camping ziet er sindsdien zo uit (en het is een best groot terrein):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Caspar »

Afgelopen nacht rond 5u werd ik weer eens wakker door een hoop herrie op straat. Ik ging kijken en het verbaasde me niet eens meer; er stonden een stuk of 3 motoragenten en een zestal gewone agenten voor de Etos tegenover me, waar net ervoor een roof was geweest... Twee agenten hadden een koffer bij zich, en waren met witte vellen aan het poederen voor afdrukken. Op een gegeven moment komt motoragent op een afgetrapt barrel fietsje aanfietsen en zegt ie tegen de rest: Ik heb 'm gepakt, en dit is zijn fiets. De 'Meneer' die dit misdrijf had gepleegd fietste 2 straten achter mijn straat waar ie werd aangehouden. Agent: Ja het was een .... en hij had een tas vol parfumflesjes. Andere agent: Herkende je zijn gezicht ook?: Motoragent: Ja heb 'm al eens bij een knokpartij aangehouden.

Hopelijk was de dader ook dezelfde als de voorgaande keren, en blijft het nu eens wat langer rustig...
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

De, wat was het? Toiletpapier? Luiers?-dief. :pos:
lamar
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 22:15

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door lamar »

Zeg maar dag tegen de foto's die ik zaterdag gemaakt heb. :evil: Da's al de 2e x dat dat kl*te kaartje crasht!
''Schade dass die bahn nicht fliegen kann!''
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Caspar »

Wat anders, ik zag vandaag de Breaxx in Alkmaar. Ziet er goed uit! Versgemalen kop koffie plus croissant €1,- Luxe pistolet met kaas+flesje spa blauw 2,95 etc etc. Bij Broooodzaak kost alleen het broodje al 2,95...
Verder ligt de nadruk van de winkel veel meer op verkoop van eten en drinken dan op het verstrekken van vervoerbewijzen. Er staat 1 oplaadpunt in de winkel, en de rest staat helemaal vol met eten en drinken/tabak etc. Ook de functie van wachtruimte is helemaal verdwenen, er staan nog slechts een stuk of 5 barkrukken waar je op zou kunnen zitten.
Ik denk dat als meer mensen het gaan ontdekken, het best een succesverhaal kan worden! :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Suus »

Ik heb vandaag twee kaartjes bij de Volkskrant gewonnen voor de voorpremiere van de nieuwe Kuifjefilm die volgende week uitkomt :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

Nou.. Bij die Undercover Boss aflevering zijn er ook geen schokkende ontdekkingen gedaan zeg... Ik had wel wat meer vuurwerk verwacht eigenlijk. Iets met dikke infoxx-storingen of een verhaal van een mishandelde chauffeur.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Daniel »

Inderdaad, viel mij ook wel wat tegen wat er nu uit kwam...

Wel herkenbare dingen ook: die kaartverkoopapparatuur bij het Veer Maassluis werkte toen ik er in 2008 nog dagelijks gebruik van maakte al vaak niet, dus tja, als daar nu nog niks aan gedaan is... Leek trouwens wel dat ze zich daar inhielden: vaartuigen zouden goed onderhouden zijn maar destijds was er al veel uitval door storingen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

STF schreef:Gisteren hebben we een fotorondje gemaakt over een camping hier vlakbij die vier jaar geleden op last van de gemeente is gesloten, elke vierkante meter van de camping ziet er sindsdien zo uit (en het is een best groot terrein):
Shit is daar een bom gevallen of wat? :shock:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door webguy »

Ziet er beetje uit als die camping in red mijn vakantie twee weken terug waar er nieuwe eigenaren waren, maar alle faciliteiten gesloten waren op last van de gemeente, en die vervolgens de gemeente de schuld gaven. Waar het geld naar toe was, wie weet...
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door JWM »

Klaasje schreef:Nou.. Bij die Undercover Boss aflevering zijn er ook geen schokkende ontdekkingen gedaan zeg... Ik had wel wat meer vuurwerk verwacht eigenlijk. Iets met dikke infoxx-storingen of een verhaal van een mishandelde chauffeur.
Dat programma is volgensmij ontzettend nep. Alle afleveringen zijn nagenoeg hetzelfde en zo komen er altijd alleen maar bevlogen medewerkers in beeld die dan aankomen met wat verbeterpuntjes in de marge. Meedoen aan het programma zal ongetwijfeld goed zijn voor het imago van het bedrijf.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Suus »

Tja, die verlaten camping van STF verkopen is zelfs met de beste makelaarspraat nog een flinke uitdaging :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

JWM schreef:Dat programma is volgensmij ontzettend nep. Alle afleveringen zijn nagenoeg hetzelfde en zo komen er altijd alleen maar bevlogen medewerkers in beeld die dan aankomen met wat verbeterpuntjes in de marge. Meedoen aan het programma zal ongetwijfeld goed zijn voor het imago van het bedrijf.
Meestal komen er nog wel punten naar voren die echt verbeterd kunnen worden en gaat er ergens iets goed fout, of komt een slechte ervaring uit het verleden naar voren. Maar zelfs dat is deze keer niet echt te horen. Jammer.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door webguy »

"Historisch verantwoord cultuurhistorisch voormalig rampoefeningsterrein in intacte staat"
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Dexter »

...Dat ik echt hele lieve collega's heb! :D Vorige week was ik jarig:

Afbeelding

(Met mijn NS-mobiel genomen, dus excuus voor de slechte kwaliteit.)

Vroeger op de basisschool versierden ze je stoeltje. En tegenwoordig versieren ze je loc. 8-)
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door deadlock »

Oh wat gaaf 8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door STF »

Pff, die kofferbakmat van find_your_spot zijn auto was met geen mogelijkheid droog te krijgen, hing echt al dagen te drogen in het zonnetje maar leek niet veel te helpen dus we hebben vanavond de verfafbrander er maar op gezet! De mat is nu zo goed als droog. :mrgreen:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

Wat ik wel grappig vind is dat er zo'n mooi kastje in die 1700 zit waarbij het nummer makkelijk veranderd kan worden. Is dat voor als die aan een DDAR zit zodat het stamnummer in de cabine te zien is?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Caspar »

Ik ben geen Dexter, maar heb ook in de Virms zulke kastjes gezien. Leuke actie van je collega's. Ik heb nooit op mijn verjaardag gewerkt, maar doorgaans wordt dan de stoel van de jarige op het werk versierd, in combinatie met een foto erop geplakt waar die gene eigenlijk niet meer aan herinnerd wilde worden :lol:

Ik werd vanochtend wakker gebeld door een agente aan de voordeur, maar tegen de tijd dat ik mezelf in een badjas had gekleed was ze alweer weg. Een paar aanwezige monteurs die met een schuur bezig waren zeiden: Nou door haar had ik wel in de boeien geslagen willen worden. Wat doe jij wat wij niet doen?
Blijkbaar is het niet heel erg anders had ze vast nog wel eens aangebeld.

Nu maar hopen dat ik niet relaxt zit te forummen terwijl het winkelcentrum ontruimd is vanwege een bom ofzo...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door find_your_spot »

STF schreef:dus we hebben vanavond de verfafbrander er maar op gezet! De mat is nu zo goed als droog. verbrand :mrgreen:
Nu zitten er zelfs gaten in omdat de onderlaag is weg geschroeid... Die auto wordt met de dag minder waard...
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Justin »

Mensen op Wikipedia zijn weer eens lekker bezig:

Op de Schiphol Railway Station Pagina:
Schiphol Wiki schreef:Sprinter - These are trains that stop at all stations and mostly are operated by SGMm 'Sprinter' train sets. (Its a type which Little City's near A big City connects with Other little and Big City's.)
:neg:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Vinny »

oei dat is de schrijfstijl van een 12 jarige..., verder valt me het slechte hoofdlettergebruik op en zie ik op de Duitstalige wikipagina gewoon weer "stoptrein" staan... :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Dexter »

Klaasje schreef:Wat ik wel grappig vind is dat er zo'n mooi kastje in die 1700 zit waarbij het nummer makkelijk veranderd kan worden. Is dat voor als die aan een DDAR zit zodat het stamnummer in de cabine te zien is?
Klopt helemaal. Als zo'n loc met een DDAR rijdt wordt ie exploitatief gezien als (onderdeel van) een treinstel en is het locnummer ondergeschikt aan het stamnummer, dan is het van belang dat nummer ook in de loc te kunnen zien.
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten