Mag ik even kwijt #95

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door TheKnitter »

Fles schreef:Jawel, maar het heet niet meer zo ;)
Ja, je hebt helemaal gelijk :Y
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

Ik heb vanmorgen de VIC-medewerker van CXX die bij Undercover Boss te zien was gespot bij de halte Spanningsveld in Almere. Een college was een leerlinge van het nabijgelegen gymnasium aan het bekeuren. :mrgreen:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Michael »

Bee schreef:Dat is echt een rotwerkje. Ik raakte altijd ringen kwijt.

Sindsdien keek ik elke keer op de onderhoudskalender en op dagen dat de shake gedaan moest worden vroeg ik vrij :-)
Ik ben nog nooit ringen kwijt geraakt. kuch kuch. 1 keer maar en gelukkig hadden we nog een andere op voorraad

Maar ik word er standaard voor ingeroosterd omdat ik er speciaal training voor heb gehad. En dus ben ik elke week de lul
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Dexter »

Gertjan schreef:Vannacht om 3:11 sloeg mn rookmelder in de keuken op tilt :( Na een enorme sprong uit bed stond ik binnen 3 seconde in de keuken, aldaar de rookmelder van de muur gerukt en even de batterij uit dat mormel gesloopt. Was overigens loos alarm.
Ben nog nooit zo snel wakker geweest op dat uur :lol:
De moraal van dit verhaal is dus dat een rookmelder effectiever is dan een wekker. :P Handig voor de extreem vroege diensten. Waarvan ik er morgen voor het eerst sinds 2 maanden weer een heb, ik ben met vakantie gegaan toen ik uit de late dienst kwam en na de vakantie ook weer begonnen in de late dienst. Dus dat wordt morgen afzieieieieieien. :|
Vallend blad maakt rails glad.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

Vliegen zijn misschien irritant maar perfect geschikt als mikpunt als je met een postelastiek gaat schieten. :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

Vervloekte stervende hoere Circulus :neg:

Men heeft plotseling besloten de ophaaldata van het vuilnis te wijzigen. Dus: Vandaag heeft de hele dag mijn kliko aan de straat gestaan, risico te lopen op een boete terwijl ik zat te wachten tot ie geleegd werd. En veel erger nog: Vandaag had ik WEL al mijn oud papier, plastic, glas en metaal kunnen lossen (en daar heb ik nogal wat van) maar dat wist ik dus niet, en nou zit ik er dus NOG TWEE WEKEN mee opgescheept. Stervende falers daar :neg:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Daniel »

Wordt glas en metaal bij jou dan ook apart opgehaald? Dat zal wel een aardig rijtje containers voor de deur zijn dan :mrgreen:

(Heb ik 't toch best makkelijk om gewoon op elk gewenst moment naar een grote restafval of papiercontainer op de begane grond te kunnen lopen. En de glasbak en plastic-container staat een paar meter verderop langs de straat.)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Suus »

Ik heb een bak voor alles en een glasbak. Die bak voor alles kan je vrij ruim nemen, want er verdwijnen ook bankstellen e.d. in :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

Daniel schreef:Wordt glas en metaal bij jou dan ook apart opgehaald?
Apart:

Glas
Papier
Klein metaal
Plastic
Klein Chemisch afval

rest

Hoef ik nog niet eens GFT-afval apart te houden.
Daniel schreef:Dat zal wel een aardig rijtje containers voor de deur zijn dan :mrgreen:
Er staat ook een halve kliko vol met lege bierblikken ja, als je dat bedoelt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Die bak voor alles kan je vrij ruim nemen, want er verdwijnen ook bankstellen e.d. in :')
Herkenbaar, er staat hier ook al tijden een zonnehemel achter... uiteraard heeft niemand die daar neergezet :P Ding lag ooit in de container, maar is er (op zich terecht) door de ROVA uit gehaald toen ze die kwamen legen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door TheKnitter »

Dat Belgen niet altijd het snuggerst zijn -o-
Ik had geprobeerd een nieuwe reservering in een hostel in Brussel voor 1 nacht te krijgen. Na 6 uurtjes vandaag (ging om morgen!) nog geen reactie. Ik dus maar gebeld. Vraag ik of zij Nederlands kan, roept zij een paar keer "NO NO NO English please!". Ik in het Engels, en zoekt ze mijn mail (die bleek in de prullenbak te liggen, zij hadden er niks mee gedaan -o- ) en zegt zij: U spreekt misschien ook Nederlands?

ZUCHT. :evil: Ik vroeg daar toch al eerder om.. Toen het gesprek voort gezet in Nederlands.
Hun gingen mijn e-mail opnieuw behandelen, en de reservering maken. BINNEN een uur een bevestiging per e-mail.
Na 2 uur nog géén bericht. Blijkt die vrouw een fout gemaakt te hebben. De man die ik nu sprak, was slimmer. Gelijk in Nederlands te woord staan *O*
Maar oké, die vrouw had mijn reservering foutief aangemaakt. Als een internet-reservatie waar CreditCard-details nodig zijn. En je hem nog per e-mail moet bevestigen (heb nooit een e-mail gehad!). Die man had direct de reservatie aangepast, en de bevestiging doorgemaild naar mij.
Aparte Belgen soms :Y
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

Nice *O*
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door hauptbahnhof »

Misschien volgende keer toch maar een 4-sterren-hotel nemen. :D
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Ardan »

Leuk dagje gehad in Hamburg :D
Verslag volgt :)
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Dexter »

Aaarrgh de eerste vroege dienst sinds weken. Wat is dit afzien zeg. :')
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door ODRAIL »

Tja, het leventje bij de spoorwegen is niet altijd een feest hoor :wink:.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door deadlock »

De vakantie is alweer over de helft :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door webguy »

Wat is dat vakantie? Ben er wel weer aan toe, laatste vakantie was vorig jaar met kerst :S
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Justin »

Echt he... Herfstvakantie? Dat heb ik ook 7 jaar geleden voor het laatst gehad ofzo :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Dexter »

Sinds ik van school ben, weet ik alleen nog maar wanneer het Pasen, Kerst en Koninginnedag is. Als ik vervolgens op het perron wordt doodgegooid met omroepberichten over vakantiedienstregelingen, weet ik pas weer dat het zover is. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Suus »

Kaddafi zou dood zijn?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Justin »

... dat ik soms zoals nu, gewoon zo'n zin heb om mensen voor hun muil wil slaan :evil:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Dexter »

Ik ben op zoek naar een nieuw horloge. Eind juni is mijn oude horloge onherstelbaar beschadigd toen ik een ongeluk kreeg. Sindsdien ben ik tijdloos en dat is niet echt handig als je op de trein zit. Na 21 jaar een plastic Casio-ding te hebben gedragen, wil ik nu eens een keer wat moois. Maar het moet wel een digitaal horloge zijn (want ik ben lui) :mrgreen: en het mag geen metalen band hebben (want ik heb metaal-allergie). Het mag best een grote uurwerkkast hebben en een beetje blingbling zijn, maar de keuze in digitale horloges is niet bepaald groot. Ik wil weer eens wat... :| Ideas anyone?
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

Bee schreef:Kaddafi zou dood zijn?
Ja klopt :)
lint41
Berichten: 441
Lid geworden op: ma 09 jun 2008, 19:49

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door lint41 »

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten