Mag ik even kwijt #95

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Stefan »

De verkoudheid is weer toegeslagen hier. :( Amper geslapen afgelopen nacht, eigenlijk heel de nacht liggen hoesten, gewéldig. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Michael »

Bee schreef:
Michael schreef:Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik buschauffeur worden wel kan vergeten :(
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je nu gaat doen?
Voorlopig nog bij de mac werken. Ze willen me trouwens naar school sturen. Aldus de restaurantmanager een tijd geleden
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Justin »

Niet het wedstrijdresultaat waar ik op gehoopte, but a win is a win! Frankrijk-Nieuw-Zeeland 7-8! Damn, was best spannende wedstrijd, snel gespeeld. Wel jammer dat Weepu 3 kicks miste, en Donald had een groter shirtje aan moeten trekken :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Suus »

Michael schreef:
Bee schreef:
Michael schreef:Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik buschauffeur worden wel kan vergeten :(
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je nu gaat doen?
Voorlopig nog bij de mac werken. Ze willen me trouwens naar school sturen. Aldus de restaurantmanager een tijd geleden
MBO Fastfood? Of ben je zo goed dat ze je meteen naar de Hamburgeruniversiteit sturen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Michael »

geen idee. denk het eerste
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door deadlock »

Trefkans dit weekend (Zl-Hvs-Rtd en vv) is 100% maar geen enkele conducteur heeft mijn OVC ook daadwerkelijk onder zijn RailPocket gehouden :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door STF »

Het is nu precies tien maanden geleden dat ik ziek werd, een oplossing voor het probleem lijkt nog altijd heel ver weg... Geen arts begrijpt er wat van hoe een mens toch zoveel en zulke ernstige klachten kan hebben terwijl daar zowel medisch als geestelijk geen aanleiding voor is.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Suus »

Ik ga het toch even gewoon roepen hoor, maar ben je niet gewoon overspannen?

Mijn collega is ook na een hele reeks onverklaarbare klachten begin september door de ARBO-dienst naar huis gestuurd met de mededeling: Je komt niet terug voor oud en nieuw en je gaat maar wat anders doen! In de weken daarna bleek er ontzettend veel opgekropte spanning in te zitten, hij kon aan niets anders denken dan aan werken, probeerde nog steeds door te werken vanuit huis maar half september hebben ze hem toch tot rust gekregen, hij schijnt bijna een week lang alleen maar geslapen te hebben. Nu heeft hij zich gestort op andere hobby's en zijn de klachten ook allemaal aan het verdwijnen.

En de klachten waren best serieus: hartkloppingen, opvliegers, gevoel van flauwvallen, heel erg prikkelbaar. Hij was opeens heel erg aan het zweten, had het altijd warm, was misselijk e.d.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door STF »

Dan had ik nu toch onderhand wel al een beetje opgeknapt moeten zijn want het campingwerk staat gezien het naseizoen al weken op een zeer laag pitje, afgelopen week vrijwel elke dag met find_your_spot en htm_tram op pad geweest, leuke dingen doen en voel me er net zo ziek en ellendig bij dan dat ik thuis zit. Vandaag ook nog totaal niets voor de camping gedaan, of je moet praten met kampeerders ook tot werk rekenen. :wink:

Juist door me ziekte kan ik een van me hobby's helaas al maandenlang niet uitvoeren, kortom ik heb het gevoel dat er toch iets anders met me aan de hand is.

Deze winter zijn we bovendien twee keer een maand dicht, dus rust krijg ik volgens mij voldoende.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Suus »

Bij mijn collega kwam het ook pas op nadat we al een maand gesloten waren en iedereen dus ook een maand op vakantie was geweest.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door STF »

Hmm, vreemd dat het zo kan verlopen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

Ik ben heel erg ontevreden over een heleboel dingen. :neg:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door find_your_spot »

Wie schrijft, die blijft.
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Justin »

What's wrong now Fles?

Vannacht weer ADHD-dromen. Een daarvan was dat ik naar Rotterdam moest treinen vanaf Zwijndrecht en dat het station zodanig veranderd was: er was nog een lange houten trap waar maar aan 1 kant een leuning was, en de trap steeds smaller werd naarmate je verder naar boven gaan. Er waren dus eigenlijk de perronsporen 1, 2-3, 4-5 (=niet-bestaande sporen), en 6 (eigenlijk 4).

Op een gegeven moment was de trap niet meer dan een randje aan een muur, à la klimmuur, en ik kreeg ineens hoogtevrees, doordat ik niet gezekerd was. De ICRm die bovenaan klaar stond (!), moest ik helaas missen. Mensen achter me waren heel erg aan het mopperen op me, en eentje had maar besloten zich vanaf 10 meter hoogte naar beneden te laten storten. En toen besloot ik mijzelf ook maar naar beneden te laten storten en toen was ik in een crematorium ineens...

Tja, wat moet ik hier mee...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Klaasje »

Klinkt niet lekker Justin! Gelukkig hoef je zo'n droom niet serieus te nemen maar vervelend is het wel.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

Justin schreef:What's wrong now Fles?
Oh ik wacht op mailtjes terug van de aannemer over van alles, en het zint me niet dat allerlei apen hun auto op mijn parkeerplaats zetten dus daar moet ik iets op verzinnen (je kan ook niet ruiken dat dat ding van mij is natuurlijk). En Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om een housewarming te organiseren want gekonkel tussen mensen die alleen komen als een ander niet komt etc -o- en ik kan ook niet even mijn LieblingSchatz een knuf gaan brengen want die zit aan de andere kant van Amersfoort :') (Ja, via Dv - Ah - Ht - Bd - Rtd - Gvc zou nog kunnen. Maar 2 keer 3 uur vind zelfs ik wat overdreven ;) )

Dus nou ja, ik ga zo maar even liggen en dan naar de Plus.

Iemand nog clubmunten toevallig? Actie is afgelopen en anders tief ik ze toch weer weg :')
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door BR628 »

Lol, jij doet de boodschapjes bij de plus achter het station daar zeker :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

Zekers :Y
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door STF »

Gisteravond laat lag er hier iemand op het kruispunt met zijn rolstoel achterover, benen in de lucht en hoofd op het wegdek. Wat daar nou mee gebeurd was? Leek wel bewusteloos want het heeft tien minuten geduurd eer hij een beetje begon te bewegen, ik zag de eigenaresse van het Chinese restaurant gelijk al naar de telefoon rennen dus heb me er verder maar niet mee bemoeid. Op het laatst stond de hele straat vol auto's met alarmlichten aan, fijn dat ze zo behulpzaam zijn maar dit leek onderhand meer op ramptoerisme dan op helpen. Slechts een enkeling reed door (je kon er namelijk gewoon langs).
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door find_your_spot »

En ik maar denken dat ik waardeloos slecht droom. Kan dus veel erger.

Heb je hier meer last van Justin?
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Justin »

Mwoah, redelijk vaak. Vandaag bleef ik er aardig inhangen, want de dromen gingen nog verder namelijk...

Droom sowieso redelijk vaak dat ik val...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Caspar »

STF schreef:Dan had ik nu toch onderhand wel al een beetje opgeknapt moeten zijn want het campingwerk staat gezien het naseizoen al weken op een zeer laag pitje, afgelopen week vrijwel elke dag met find_your_spot en htm_tram op pad geweest, leuke dingen doen en voel me er net zo ziek en ellendig bij dan dat ik thuis zit. Vandaag ook nog totaal niets voor de camping gedaan, of je moet praten met kampeerders ook tot werk rekenen. :wink:

Juist door me ziekte kan ik een van me hobby's helaas al maandenlang niet uitvoeren, kortom ik heb het gevoel dat er toch iets anders met me aan de hand is.

Deze winter zijn we bovendien twee keer een maand dicht, dus rust krijg ik volgens mij voldoende.
Het klinkt in de oren als een depressie. Ben geen geleerde erin, maar toch wat je zo beschrijft komt aardig overeen. Een depressie gaat vaak samen met een angststoornis, waarbij je vaak het idee hebt dat je van alles kan overkomen op ieder moment. Ik praat er niet graag over, maar ik heb er zelf ontzettend veel last van gehad. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik een keer in elkaar was gezakt, en dat anderen me omhoog moesten hijsen op mijn werkstoel. Soms was een stuk lopen van 100 meter me al te veel, en stond ik dan helemaal te hijgen en had ik het idee weer in elkaar te gaan zaken. Stond soms ook letterlijk te trillen op mijn benen en zweet op mijn voorhoofd op onverklaarbare tijdstippen. Na bloedonderzoek bleek er niets mis te zijn, en ik dacht dat ik gewoon een paar weken vakantie nodig had, maar helaas bleek dat niet te helpen. Sterker, tijdens die vakantie bleken de klachten alleen maar erger te worden, en had ik moeite om dingen te volbrengen die ik normaal gesproken hartstikke leuk vond. Dat maakte me somber, en zo kom je in een soort negatieve spiraal terecht. Wat bij mij erg veel heeft geholpen is fietsen. In het begin rustig aan, nu soms stukken van meer dan 100km. Vanmiddag ben ik bv tegen de wind in van Heiloo naar Hoorn gefietst, je levert dan zo veel inspanning, dat er voor nare andere dingen geen ruimte meer is, en je voldaan thuis neer kan ploffen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

Zo, heb ik dat? -o-

*Dingdong twee flappies van Eneco aan de deur. Ja we hebben een VvE dus we zitten bij de KvK dus je kan je stroom goedkoper krijgen. Hier tekenen en van de week belt er iemand, wij regelen de overstap, en als je nog vragen hebt, je wordt gebeld. Woensdag. Of een ander keertje. Of nooit.

Wat dacht je van: Ik heb hier niet om gevraagd :idea: ?

Zit je poffedikkie TV te kijken, zit je bijna aan een andere stroomleverancier vast zonder dat je erom gevraagd hebt :X Oh ja, de zakelijke tarieven gelden ook alleen maar voor bestuurders. Oftewel, 3 man korting, 3 man niet. Oftewel: pand vol scheve gezichten.

Steek je korting maar ergens waar de zonne-energie schaars is. Eneco kan me aan het gas. Hebben ze kennelijk zat van :x

En van de week gaan ze alsnog bellen natuurlijk. Zal ze weleens vertellen dat ik absoluut niet gediend ben van deze gang van zaken. Zijn ze nou helemaal besodemieterd daar zeg :neg:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Thom91 »

Bel me niet register al aangemeld?

Trouwens, zit de hele tijd panisch naar me telefoon te gapen op mails of telefoontjes voor stageplek bij volker/struktonrail!
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #95

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Bel me niet register al aangemeld?
Is er ook een "Blijf van mijn deur af" register? :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 58 gasten