Afgelopen weekend heb ik mijn OV-chipkaart opgeladen bij een niet NS-automaat. Dat doe ik dus ook nooit weer. Die touchscreen werkte voor geen meter en ik moest er zowat op slaan....
deadlock schreef:Die touchscreen werkte voor geen meter en ik moest er zowat op slaan....
find_your_spot schreef:deadlock schreef:Die touchscreen werkte voor geen meter en ik moest er zowat op slaan....
Natuurlijk heb je gelijk je mobiel gepakt en 0800 0540 gebeld om het automaat nummer door te geven zodat hier snel mogelijk wat aan gedaan kan worden.
webguy schreef:Lees het nog eens, "niet NS automaat" oftewel, Arriva, RET of GVB automaat...
De derde persoon bij m'n afstuderen (vergeet effe hoe zo iemand heet) werkte bij CCV, en het is lastiger zou automaat maken dan je denkt. Moet goedkoop, en Windows Embedded heeft beperkte geheugen. Tenslotte heb je bagger internet/netwerk verbindigen. Zo kon een bug pas worden gereproduceerd met een 1Mbit netwerk verbinding met een latency van 500+ms...
deadlock schreef:En verder zou het je sieren om eens goed te lezen wat er op je scherm staat.
find_your_spot schreef:deadlock schreef:En verder zou het je sieren om eens goed te lezen wat er op je scherm staat.
Als het een niet NS automaat is. Mag ik vragen wat voor automaat het dan wel was? GVB RET Arriva?
webguy schreef:Persoonlijk lijkt mij vanaf een netwerk booten vragen om problemen. Ik download liever om 3u af en toe een image of updates... Die apparaten staan ook los, dus een image over een 1Mbit lijn lijkt me niks.
deadlock schreef:Goed, waar kan ik solliciteren om die chaos te dechaotiseren?
Code: Selecteer alles
door*gebruikersnaam* *icoontje toon laatste bericht*
op di 01 nov 2011, 13:27
Code: Selecteer alles
door
*gebruikersnaam eerste deel*
*gebruikersnaam tweede deel*
*icoontje toon laatste bericht*
op wo 02 nov 2011, 08:54
STF schreef:En voordat iedereen gaat brullen dat acht minuten ook al raadselachtig lang is,
Bee schreef:Waarom werkt Google Calendar nu niet samen met Outlook 2011iCal maakt er ook al een puinhoop van waardoor bijna alles dubbel in mijn agenda staat
Terug naar “OV Ontmoetingspunt”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten