Mag ik even kwijt #96

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Ardan »

Eerste toets in de toetsweek achter de rug, nog twee te gaan vandaag..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door ODRAIL »

Ardan schreef:Eerste toets in de toetsweek achter de rug, nog twee te gaan vandaag..
Dus je doet er drie op een dag :shock:.

Bij ons op de middelbare school was twee toetsen het maximum op een dag. En er mocht per vak maar een toets of overhoring per week plaatsvinden.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Gekko123 »

Veel succes Ardan!
Zelf heb ik al mijn tentamens (gelukkig) alweer achter de rug. Nu nog wachten op de resultaten. Ondertussen mag ik KPN weer eens tot actie manen, want mijn mobiel die ik ter reparatie op heb laten sturen is nog steeds niet terug... Begint steeds meer op een soap te lijken zo langzamerhand.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door tsov »

@Caspar: Kiev! Mooie stad, veel historie, musea, winkels, parken, maar ook lekkere Sovjetzooi. Mooie metro, uitgebreid nachtleven. Ik had het er naar m'n zin.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Suus »

De chipknip ligt eruit op mijn werk bij alle kopieërapparaten en koffieautomaten. Chaos troef dus :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Fles »

Bee schreef:De chipknip ligt eruit op mijn werk bij alle kopieërapparaten en koffieautomaten. Chaos troef dus :')
Novell zeker? :mrgreen: ;)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:De chipknip ligt eruit op mijn werk bij alle kopieërapparaten en koffieautomaten. Chaos troef dus :')
Halve HvA ligt nu te slapen? :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Daniel »

...dat het toch wel een flink klusje is om 15 liter aan monsters goed te verpakken. Bleef flessen inpakken :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Suus »

Er zit al een uur een lieveheersbeestje vlakbij of op mijn Macbookje :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Michael »

Morgen eerste dag school. Spannend
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door MdJ »

Woei! Morgen naar het combiplan Nijverdal:)
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door STF »

Ik heb de hele middag en avond gigantisch lopen gapen, op het laatst zo luid dat me moeder vroeg of het nog harder kon? Ik viel echt de hele dag om van de slaap en nu is de nacht ingevallen; klaarwakker... :?

Dat had ik vroeger eigenlijk al, wanneer me werkdag er bij het restaurant in Amsterdam tegen 0.45 uur op zat was ik hardstikke fit en actief terwijl al mijn collega's hun ogen nauwelijks meer open konden houden. In de trein terug naar Castricum lag vrijwel iedereen in de coupe te slapen, ik niet. :Y
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Stefan »

Geweldig, lekkere planning weer vandaag. 2 tentamens vandaag, de eerste van 8.30 tot 10.30 en de tweede van 14.30 tot 16.30. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Gekko123 »

Veel succes!
Zelf ben ik aan het wachten op mijn tentamenresultaten van vorige week. Ik weet nu al zeker dat ik 2 van de 5 tentamens gehaald heb, want daarvan zijn de resultaten al bekend gemaakt.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Thom91 »

Ik heb morgen tentamen, om 4 uur :')
Komt wel goed schatje.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Freek »

ik heb helemaal geen tentamen. Zorgt voor wat afwisseling in dit topic
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Justin »

Ik ook niet :)! That makes two of us :)!

Ik probeer hier een vakantieuitje te plannen voor in maart met m'n familie (sinds 1994 niet meer op vakantie geweest met m'n hele familie). Maar damn, wat een gedoe, dan kan die weer niet, dan die weer niet. Vervolgens wordt er gevraagd naar het rooster van mijn vriendje en wordt daar totaal niet rekening mee gehouden.

Echt, soms heb ik het idee van: "van je familie moet je het maar hebben", en: "wanneer wordt er een keertje rekening gehouden met ONS i.p.v. met HEN?" Ik heb er nu al geen zin meer in, ik ga anders maar alleen op vakantie -o-
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door webguy »

DatumPrikker.nl :P Maar mijn ouders kwamen van de week ook al inderdaad met "gaan we van de zomer op vakantie?". Die moeten er wel eerst 5000km voor vliegen, dus ja, dan moet je het wel even goed regelen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Justin »

Ja echt...

Probleem zit hem meer in de beschikbaarheid. We proberen namelijk een weekendje centerparcs te boeken, via een speciale aanbieding van m'n nichtje... De twee weekenden dat we 100% zeker konden, waren allebei uitverkocht. Dus er is altijd wel een iemand die buiten de boot valt.

En we willen in maart/april; februari was te vroeg, eind april te laat. In bepaalde weekenden moet m'n zus jureren voor gymwedstrijden, en m'n vriendje heeft een onregelmatig rooster, dat hij er niet op kan anticiperen. Soms zou je wensen dat je wat minder met onregelmatige schema's kan werken.

Gaat ook nog lukken voor de inplanning van m'n vakantie in September/Oktober naar Indonesië. Moet daarin ook nog effe 3 dagen Darwin/Brisbane in zien te proppen, terwijl we op Bali zijn, en dan nog de terugreis. En dan m'n oma, en vrije dagen van m'n vriendje... pfffffff....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Suus »

Wellicht herinnert iemand zich nog die auto die op zijn kop lag op de Middenweg alweer anderhalf jaar geleden. Op bijna exact dezelfde plek was vandaag weer een zwaar ongeluk gebeurd, dit keer moest de auto opeengejaagd worden. Het is wel vaak raak op dat stuk daar :roll:

En dan nog een herinnering, het verhaal van Eethuis Kreta bij mij in de Keet. Enkele weken geleden is die tent gesloten maar sinds twee weken zit er een nieuw restaurant (heb het nog niet uitgeprobeerd) met een andere naam maar precies hetzelfde menu (inclusief spelfouten :') ). Maar deze tent heeft blijkbaar iets meer geld besteed aan de marketing want in tegenstelling tot bij Kreta staat nu die hele tent vol mensen die wachten op hun eten. Opzich is die drukte wel een beetje jammer, want mijn schone wasgoed afkomstig van de wasserette die ik kan afhalen direct naast de keuken van het restaurant ruikt nu een beetje naar knoflook :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Daantje »

Veel mensen gaan ook gewoon een keer 'omdat het een nieuwe zaak is'. Best kans dat het over een tijdje weer zo rustig is als het eerst was.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Thom91 »

WOEI, 18 november afspraak bij Volkerrail voor een kennismakingsgesprek :D
Of ik ook gelijk even een kopie van mijn paspoort mee wil nemen :')
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Klaasje »

Gefeliciteerd dat je bent aangenomen op je stage. :wink:
Kopie paspoort klinkt als.. "We gaan de formulieren invullen"
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Thom91 »

Zo klonk het voor mij ook :S, maar ik ga nog niet te hoog van de toren blazen, ben alleen heel erg blij dat ze me willen hebben :D
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #96

Bericht door Fles »

Afbeelding

En nou eindelijk maar eens WEL komen ophalen gvd :evil:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 131 gasten