Mag ik even kwijt #97

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door STF »

Nou hebben we de camping toch al 6,5 jaar maar nog altijd is deze camper niet wezen kamperen... :cry:

Afbeelding
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Stefan »

Misschien maar goed ook voor je grasmat. :mrgreen: M'n ouders krijgen 't al voor elkaar om met enige regelmaat een grasveldje om te ploegen met een camper van 2800 kg. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door STF »

Daar heeft onze camping totaal geen last van, de toeristenplaatsen bestaan uit droge zandgrond (bomen willen er amper op groeien en ook het gras is vrij traag met groeien) dat zelfs na langdurige regen stevig blijft. Terwijl het jaarplaatsenveld na stevige regen in een modderbende veranderd, dat bestaat uit kleigrond (het gras groeit daar twee keer zo snel). Als je dan tijdens het optrekken van de auto alles met de koppeling doet, gaat het net aan goed maar je blijft er altijd van die figuren bijhouden die het gaspedaal half intrappen... Ja dan staan de banden door te spinnen...

De oude grasmaaier liep ook regelmatig weleens op dat jaarplaatsenveld vast, de nieuwe heeft met zijn 4x4 nergens last van, al is die leen-maaier die hier al drie maanden staat weer gewoon een twee wiel aangedreven machine.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Fles »

Afbeelding

Cultural Differences Noticed at the G20 meeting in Toronto ...
The Canadian: Self-absorbed and disconnected from reality.
The American: Businesslike, unwilling to be distracted.
The French and the Italian: "LOOK AT THAT ASS!"


:')
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Gekko123 »

Geniaal.

Verder heb ik nu, nadat mijn oude (afgekeurde) mobiel alweer 3 weken onderweg was van de reparateur naar de winkel, eindelijk een vervangend toestel gekregen. Zou zo langzamerhand wel tijd worden *O*
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Michael »

Mag ik even kwijt dat ik heel veel zin heb in morgen. Dan is het de11devande11de op het Vrijthof in Maastrict en daar ben ik dus heel de dag te vinden. Ik zit morgenochten om 6.17 in de bus :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Fles »

En voor het middaguur ben je ketsknetter bezopen? :D
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Michael »

Ik drink geen alcohol vanwege mijn medicijnen. Dus je zult me nooit bezopen aantreffen
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Thom91 »

domper.. ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Suus »

Vandaag was er vanwege het emeritaat van de hoogleraar betrokken bij mijn opleiding een afscheidssymposium en een afscheidscollege. Hoewel het jammer is dat hij weg gaat een erg leuke ochtend en middag gehad.

Nadat ik de afscheidsreceptie in de aula van de UvA had verlaten (dat is de kerk aan de Singel tegenover de Beijaard) liep ik nog even door de Kalverstraat omdat ik wat truien wilde kopen. Toen ik echter langs Fame liep stond er voor de ingang een bord dat tussen 21:00 en 22:00 Snow Patrol hun nieuwe album zouden komen signeren. Ik ben groot fan van die band dus naar binnen, nieuwe album gekocht en die man achter de kassa zegt zo: Als je een stempeltje op je bon hebt krijg je een gratis kaartje voor het concert van Snow Patrol morgen in de Melkweg, waarna die man een stempeltje op mijn bon zet *O*

Dus vanavond heb ik een tijdje bij Fame in de rij gestaan, maar ik heb nu dus de Deluxe versie van het nieuwe album Fallen Empires (dat morgen pas uitkomt!) met de handtekeningen van alle 5 de bandleden op het boekje EN ik ga morgenavond naar een exclusief optreden van Snow Patrol *O* *O* *O* *O* *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door deadlock »

Ik trek Snow Patrol heel slecht sinds de zanger niet meer depressief is.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door htm_tram »

Gister me gevorderd examen gehad in het Nederlands Bakkkerij Centrum. Vandaag de uitslag en ben geslaagd ondanks de mislukte cake. Als je de theorie weet warom het niet goed was krijg je ook punten. Vandaag waarschijnlijk op school de nabespreking.

Nog 2 examens te gaan dus ook weer 3 nieuwe producten uitzoeken. :)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door STF »

Ik wil de misbaksels wel kosteloos komen opeten hoor! :Y
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Fles »

Bee schreef:Dus vanavond heb ik een tijdje bij Fame in de rij gestaan, maar ik heb nu dus de Deluxe versie van het nieuwe album Fallen Empires (dat morgen pas uitkomt!) met de handtekeningen van alle 5 de bandleden op het boekje EN ik ga morgenavond naar een exclusief optreden van Snow Patrol *O* *O* *O* *O* *O*
Doe je goed Bee *O*
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Ardan »

Heerlijk genieten van mijn vrije dag na een drukke schoolweek :)
Nu maar eens even knutselen om Den Haag verder te bouwen in trainsimulator, en vanavond nichten pesten in de kroeg :)
Ik doe ook maar wat
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door MdJ »

Wat is dat toch dat de "provincialen" dorpjes als Zwanenburg, Amstelveen, Diemen en zelfs Weesp onder Amsterdam vinden vallen?

Ik heb voor de derde keer iemand op facebook "ontmaskerd" dat ze heulemaal niet in Amsterdam wonen, maar in Diemen, Weesp, Amstelveen of Zwanenburg...
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Ardan »

Gewoon annexeren die hap. In feite is het nu al één stad met dezelfde grootstedelijke problemen als iedere andere grote agglomeratie, maar nu valt alles weer onder een ander bestuur.
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Fles »

MdJ schreef:Ik heb voor de derde keer iemand op facebook "ontmaskerd" dat ze heulemaal niet in Amsterdam wonen, maar in Diemen, Weesp, Amstelveen of Zwanenburg...

Boeiend. Het topografie-onderwijs is nou eenmaal best kut in dit land. Niemand die meer leert waar Zwanenburg ligt. Dus dan zeg je maar Amsterdam. Niks raars aan hoor.

Maar "ontmasker" jij maar lekker door hoor.
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door MdJ »

neuh... mensen die tof te lopen te doen dat ze in Amsterdam wonen, maar stiekem in reserve-Amsterdam wonen... :lol:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Suus »

Diemenaar en proud of it! Je hoeft ook maar een suggestie te doen om Diemen bij Amsterdam te voegen en een verdere politieke loopbaan kan je vergeten in Diemen.
Ardan schreef:Gewoon annexeren die hap. In feite is het nu al één stad met dezelfde grootstedelijke problemen als iedere andere grote agglomeratie, maar nu valt alles weer onder een ander bestuur.
Godzijdank, vergeleken met de bureaucratische taferelen van de gemeente Amsterdam is de gemeente Diemen een verademing terwijl er wel echte grootschalige projecten worden uitgevoerd zonder problemen. En je merkt dat de sfeer toch iets knusser is dan in Amsterdam, bij ons in de supermarkt zie je iedereen met iedereen beppen, dat zie je in Amsterdam echt niet in de supermarkt. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Justin »

Leg maar aan een buitenlander uit dat je in suburb X woont van een bekende stad. Geen idee dus. Om ze te helpen aan de juiste perceptie zeg je dus die bekende stad of plaats.

Vandaag had ik dat ook, ging aan een ober hier in Kopenhagen uitleggen waar we vandaan kwamen. Ik zei ook ten zuiden van Rotterdam gewoon. Blijkt die gast 2 jaar in Dordrecht te hebben gewoond haha...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door STF »

In de krant stond vandaag het gemiddelde aantal kilometers dat men per persoon per jaar met de auto aflegt:

1. Luxemburg: 13.350 Kilometer
2. Slowenien: 12.165 Kilometer
3. Finnland: 12.020 Kilometer
4. Italien: 11.740 Kilometer
5. Frankreich: 11.530 Kilometer
6. Großbritannien: 10.970 Kilometer
7. Litauen: 10.850 Kilometer
8. Deutschland: 10.845 Kilometer
9. Irland: 10.810 Kilometer
10. Schweden: 10.760 Kilometer
11. Belgien: 10.290 Kilometer
12. Dänemark: 9.430 Kilometer
13. Griechenland: 8.960 Kilometer
14. Niederlande: 8.830 Kilometer
15. Österreich: 8.630 Kilometer
16. Portugal: 8.090 Kilometer
17: Estland: 7.840 Kilometer
18. Spanien: 7.620 Kilometer
19. Zypern: 7.475 Kilometer
20. Polen: 7.470 Kilometer
21. Litauen: 7.430 Kilometer
22. Tschechien: 6.880 Kilometer
23. Bulgarien: 6.120 Kilometer
24. Malta: 5.330 Kilometer
25. Slowakei: 4.870 Kilometer
26. Ungarn: 4.120 Kilometer
27. Rumänien: 3.520 Kilometer
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Fles »

Wat is er NU weer aan de hand met de s140?

Ik had leukleuk een Niederlande Spezial naar Osnabrück geboekt vandaag, maar +30 nog voor vertrek. Nou kan ik wel net zo goed thuisblijven. Maar wel drie tientjes in de sloot geflikkerd dus. Klotezooi
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Wat is er NU weer aan de hand met de s140?

Ik had leukleuk een Niederlande Spezial naar Osnabrück geboekt vandaag, maar +30 nog voor vertrek. Nou kan ik wel net zo goed thuisblijven. Maar wel drie tientjes in de sloot geflikkerd dus. Klotezooi
Wat een kutzooi (n)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door deadlock »

De 140 heeft beide kanten op de afgelopen weken heel veel +30 in Dv. Toen ik gisteren naar huis ging ook al.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 40 gasten