Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Fles schreef:
FYS komt theatraal doen dat AH vergaat
Ik bedoelde te zeggen: dat ik hoop dat de AH vergaat zodat er een ALDI TO GO komt waar je geholpen wordt door hoofddoekjes waar je geen goedemorgen tegen hoeft te zeggen.
Aldi croissant € 0,13 cent. Aldi cola 0,5 l pet flesje € 0,08 cent. Allemaal mogelijk gemaakt door de extra lage lonen.
Het AH to Go concept is voor Albert Heijn wel echt een gouden troef geweest. Inmiddels heeft een dochterbedrijf van Ahold het ook in Stockholm geïntroduceerd als ICA to GO. En toen de AH aankondigde het concept ook in Duitsland te willen introduceren heeft de Duitse supermarktketen REWE meteen een proef gestart in Keulen met REWE to Go. Dat beloofd nog wat
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Die to go's zijn wel een uitkomst voor de gemaksreiziger inderdaad. En goedkoper dan Servex over het algemeen
Overigens ben ik van mening dat wie goed doet goed ontmoet. Ik doe in Amsterdam eigenlijk altijd mijn boodschappen bij de Albert Heijn en het personeel is daar bijna slijmerig klantvriendelijk en daardoor ontstaat naar mijn mening altijd wel een positieve interactie. Daarnaast sta ik altijd in de rij waar het leukste kassameisje werkt, in plaats van welke rij het kortst is. Dat helpt natuurlijk ook in het leuk vinden om boodschappen te doen...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Het eerste roodharige kassameisje moet ik nog tegenkomen
Gelukkig zitten er wel roodharige bezoekers in onze mediatheek, dat compenseert weer (want dan heb ik weer leuker uitzicht ). Morgen ga ik ze bij economie weer lastig vallen, kan ik mijn Engels weer een beetje bijspijkeren
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Pfff, wat een hoop gezeik... Omdat een beleefde AH-medewerker de klant duidelijk maakt dat een beetje fatsoen nog gewenst is. Ik vind dat hij gewoon groot gelijk heeft.
Alleen ik zou het niet zo aanpakken. Kost mij teveel energie en moeite. Ik behandel mensen gewoon zoals ze mij behandelen.
Toen ik achter de balie zat kwamen ze ook aan de telefoon aan de balie, legden geld en hun abonnement neer. Dus die maak ik dan stilzwijgend. Ik weet nog dat een collega van mij zijn eigen telefoon heeft gepakt en zogenaamd heeft zitten bellen... minutenlang, maar de klant had het niet eens door....
Ook vandaag in de tram. Een man stapt in, legt €5 neer........
Dus ik leg stilzwijgend een kaartje neer en zijn wisseldgeld.
Scheelt mij weer energie/moeite/irritatie... *O*
Pfff ja, als je in Nederland druk gaat maken om mensen die te onbeschoft zijn nog iets van hallo te zeggen krijg je een zwaar leven. Die tijd is voorbij.
Vandaag een brief van ene Hans uit Deventer in de Volkskrant die graag zou zien dat Nederland zich bij Duitsland aansluit. Alsof dat de problemen voor Nederland oplost :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
k*t Vodafone. Bel ik naar de klantenservice omdat ik al 2 dagen problemen heb met mijn internet op mijn telefoon ik kies de optie in het menu dat ik een medewerker wil spreken krijg ik te horen dat deze dienst momenteel niet beschikbaar is
Fles schreef:
FYS komt theatraal doen dat AH vergaat
Ik bedoelde te zeggen: dat ik hoop dat de AH vergaat zodat er een ALDI TO GO komt waar je geholpen wordt door hoofddoekjes waar je geen goedemorgen tegen hoeft te zeggen.
Aldi croissant € 0,13 cent. Aldi cola 0,5 l pet flesje € 0,08 cent. Allemaal mogelijk gemaakt door de extra lage lonen.
Het is gewoon een gat in de markt.
Bij AH liggen de lonen op hetzelfde peil als Aldi. Minimumloon heet dat.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Voor iedereen die het vorige plaatje te klein vondt:
Deze keer zonder fouten met een iets betere weergave. Het praktische nut? Computer kan hiermee alle reisroutes etc uitrekenen...
@Webguy : Ziet er leuk uit! :) Ben alleen waarom benieuwd waarom je ervoor hebt gekozen om Leer wel aan te geven (en Nieuweschans Grens / Weener weg te laten), maar de andere grensverbindingen op te laten houden bij de grens.
Als je veel smst of belt naar het buitenland is Voipbuster overigens ook erg voordelig. Skype is nog best duur, en bijvoorbeeld 12voip is dan net paar cent per minuut voordeliger. Zijn echter weer heel veel clones die net weer andere tarieven hanteren voor bepaalde landen. Ik gebruik het om mn ouders te bellen en het werkt ideaal. Daarnaast krijg je voor Europa en de VS 90 dagen gratis bellen als je 10tje beltegoed koopt... (oh, en dat geld ook voor Australie, wel max 300 minuten per dag ofzo, maar nog, anders is het 3 cent per sms en 6 cent per minuut naar mobiel.
Cookie schreef:Ben alleen waarom benieuwd waarom je ervoor hebt gekozen om Leer wel aan te geven (en Nieuweschans Grens / Weener weg te laten), maar de andere grensverbindingen op te laten houden bij de grens.
Dat is een foutje, het zou inderdaad Nieuweschans Grens moeten zijn. De GIS data die aan het schema ten grondslag ligt stopt ook op de grens.
Ohja, dat is een goede. Digitaliseringssnelheidsfoutjes, laat ik maar zeggen :').
Ik bel met Skype naar vaste telefoonnummers van familie in Indonesië, VS, Canada en Australië voor meestal €0,005 per minuut exclusief starttarief. Kan er behoorlijk lang mee bellen dan :).
Beter dat ik gewoon wattsapp ofzo stuur, maar dan moeten ze dat aan de andere kant ook wel hebben...
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
Bee schreef: Vandaag een brief van ene Hans uit Deventer in de Volkskrant die graag zou zien dat Nederland zich bij Duitsland aansluit. Alsof dat de problemen voor Nederland oplost :')
We kunnen nooit meer van Duitsland verliezen... :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Reiziger Delft schreef:Wat had je hem/haar misdaan dan?
Belangrijker: waren ze warm of koud?
Gelukkig koud. Klant zei: chocolade croisant. Dus ik zei goedemorgen dat herhaalde zich 3x en toen werd hij boos en gooide 2 meergranen croisantjes...
Ik zou reageren met: Sorry maar U gooit de verkeerde, dit zijn meergranen croisants en geen chocolade croisants!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ik heb vandaag welgeteld een kwartiertje gewerkt. Het was rustig dus ik mocht weer naar huis. ben toen nog even langs de Vodafone winkel gegaan en die gaven me tenminste een fatsoenlijk antwoord in tegenstelling tot de klantenservice. namelijk: het kan een storing zijn in de zendmast dus ze raden me aan om een paar dagen te wachten en als het dan nog niet over is dan terug te komen