SinterklaasMuseummatPimpelExpres

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: SinterklaasMuseummatPimpelExpres

Bericht door MdJ »

Die liep ook gewoon rond? Ze zaten uiteraard eerste klas, dus misschien zat je helemaal achterin?

Overigens nam Sinkerklaas en zijn twee pieten de t1554 tussen Hvs-Asd, ik neem aan vanaf daar naar de Wgm/NS-Hispeed :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Bart
Berichten: 1183
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 12:51

Re: SinterklaasMuseummatPimpelExpres

Bericht door Bart »

htm_tram schreef:Tussen Amf en Shl duidelijk een groot aantal onbevoegden in de cabine...
Maak er de volgende keer een foto van, dan kan IVW er wat mee.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: SinterklaasMuseummatPimpelExpres

Bericht door htm_tram »

MdJ schreef:Die liep ook gewoon rond? Ze zaten uiteraard eerste klas, dus misschien zat je helemaal achterin?

Overigens nam Sinkerklaas en zijn twee pieten de t1554 tussen Hvs-Asd, ik neem aan vanaf daar naar de Wgm/NS-Hispeed :mrgreen:
Ik zat in de bar rijtuig, 2e van voren en in de 1e klas die ouwe ook niet gezien... ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: SinterklaasMuseummatPimpelExpres

Bericht door htm_tram »

Bart schreef:
htm_tram schreef:Tussen Amf en Shl duidelijk een groot aantal onbevoegden in de cabine...
Maak er de volgende keer een foto van, dan kan IVW er wat mee.
Ik zat te kijken bij IVW waar je meldingen kan maken maar kon het niet vinden.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: SinterklaasMuseummatPimpelExpres

Bericht door Fles »

:!: Hee jullie gaan niet mijn _O_ mooie topic met _O_ mooie foto's van een _O_ geweldige rit met _O_ mooie locs en een _O_ leuke sinterklaas

lopen verneuken met NSB-achtige matennaaierij over zogenaamde onbevoegden, is dat duidelijk :evil: ? Die heeft die machinist zelf toegelaten. Op dit soort insectenstreken zit niemand te wachten. Begin anders maar lekker je eigen verraderstopic of zo.
Bart
Berichten: 1183
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 12:51

Re: SinterklaasMuseummatPimpelExpres

Bericht door Bart »

Voor de duidelijkheid, ik bedoelde het ook cynisch - had al gezien dat hij een foto naar Hispeed getwitterd had. Ik snap niet waarom htm_tram bij zo'n aanpak gebaat zou zijn. Uiteindelijk vindt bijna iedereen het leuk om, als je de kans krijgt, eens in de cabine te mogen, zeker bij een museumloc.
Sander14
Berichten: 27
Lid geworden op: do 23 apr 2009, 09:44

Re: SinterklaasMuseummatPimpelExpres

Bericht door Sander14 »

htm_tram schreef:
Bart schreef:
htm_tram schreef:Tussen Amf en Shl duidelijk een groot aantal onbevoegden in de cabine...
Maak er de volgende keer een foto van, dan kan IVW er wat mee.
Ik zat te kijken bij IVW waar je meldingen kan maken maar kon het niet vinden.
Wat schiet je er mee op om mensen een oor aan te naaien? Hoe kun jij van buitenaf zien of er onbevoegden in de cabine zaten?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten