Mag ik even kwijt #99

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door webguy »

Haha... En ben je van plan dat aan te trekken? Pas je wel natuurlijk weer bij je collega's ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Suus »

Ow haha, nee, hij is niet helemaal roze hoor. Hij is grijs met links van de rits vier roze driehoeken en een witte driehoek en de slagzin Creating tomorrow, en op de rug dan het logo met de naam van de Hogeschool en de naam van het domein.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Justin »

Echte mannen dragen roze :twisted: *O*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door STF »

Toch is de maand weer snel voorbij gegaan, morgen komen mijn ouders alweer terug van vakantie. Voorgaande jaren vloog die maand echt super snel voorbij omdat ik druk aan het klussen was maar deze keer niet veel gedaan en toch ging de tijd hard.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Michael »

Ik heb Symbolisch afscheid genomen van mijn Samsung ES 15 camera. En heb de Canon EOS 1100D met plezier verwelkomd.

Dag slechte kwaliteitfoto´s. Vanaf nu gewoon fatsoenlijke foto´s :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Daniel »

Kwaliteit van foto's is voor een belangrijk deel ook afhankelijk van het mens dat de camera bedient hoor, daar hoef je geen hele dure camera voor te hebben :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Stefan »

Ik dacht het, jij zei het. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Michael »

Ja okee. Maar met mijn simpele compactcamera was het vaak toch wel lastig om fatsoenlijke foto´s te maken aangezien ik vrij weinig met de instellingen kon doen. Avondfotograferen kon ik sowieso vergeten. Nu kan ik ook gewoon avondplaatjes maken. En fatsoenlijke foto´s maken van rijdende objecten. (over het algemeen bussen in mijn geval)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Thom91 »

Justin schreef:Echte mannen dragen roze :twisted: *O*
boxers :Y
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Daantje »

Fles schreef:Zeg, alleenstaanden van deze wereld, hebben jullie enig idee van je verbruik aan gas, water en elektra? Ik wil na 3 maanden weleens weten of ik veel of weinig verbruik :)

Ik zit na drie maanden, geëxtrapoleerd naar jaarbasis, op een schema van

732 kuub gas (koken, warm water en verwarming)
3112 kWh elektra
74 kuub water

Is dat veel of weinig voor een 1persoons huishouden? Dat wil ik graag weten :)
Qua gas zit ik hoger (maar mijn huis is waarschijnlijk slechter geïsoleerd dan het jouwe) maar qua elektra verbruik ik ongeveer de helft van wat jij nu hebt en dan ben ik niet extreem zuinig met energie ofzo. Ik scoor daarbij ook lager dan het Nibud overigens. Water scoor ik ook iets lager dan jij maar in de zomer verbruik je meer water dan in de winter dus misschien daalt jouw gemiddelde dan ook nog wat.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Daniel »

M'n jaarafrekening 2010/2011 blijkt nog niet over een volledig jaar te zijn, dus ook maar even geëxtrapoleerd naar een volledig jaar:

757 m3 gas (koken, warm water en verwarming)
1822 kWh elektra
49 m3 water

En dan zit ik qua gas het afgelopen jaar nog relatief hoog volgens mij, kreeg er zelfs een melding over bij het invullen van de meterstanden. Heb alleen even geen zin helemaal naar de meterkast te lopen om te zien wat het nu is...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door STF »

Daantje schreef:Water scoor ik ook iets lager dan jij maar in de zomer verbruik je meer water dan in de winter dus misschien daalt jouw gemiddelde dan ook nog wat.
Fles staat elke twee dagen zijn auto te, ehh ik bedoel zijn lege oprit te wassen, dat kost een hoop water... :Y
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Thom91 »

STF schreef:
Daantje schreef:Water scoor ik ook iets lager dan jij maar in de zomer verbruik je meer water dan in de winter dus misschien daalt jouw gemiddelde dan ook nog wat.
Fles staat elke twee dagen zijn auto te, ehh ik bedoel zijn lege oprit te wassen, dat kost een hoop water... :Y
En het bordje deventer schoonwassen dagelijks voor een topfoto!
Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door STF »

Is de Mercedes Integro eigenlijk leverbaar met toilet? Nee toch?
Binnen een paar jaar krijgen we namelijk in Luxemburg bussen met toilet aan boord.

Ik had het er vandaag met een buschauffeur over dat laatst een van de chauffeuses van hun bedrijf niet zo blij was dat ik een foto van haar bus maakte, dus hij wilde wel graag weten wie het dan geweest was. Nou die man wist volgens nauwelijks hoe zijn vrouwelijke collega's eruit zagen want na vijf minuten waren we er nog niet uit wie het geweest was...
Pff het zijn in totaal maar slechts acht vrouwen waarvan ik er vier bij naam ken, die waren het allemaal niet. Dan hou je er dus nog vier over en lijken beslist niet op elkaar; de ene is tamelijk oud, de andere heeft een donkere huidskleur, de ander heeft heel lang blond haar en degene die ik bedoel is vrij jong en heeft bovendien als kenmerk dat ze alleen Frans spreekt.
Begint die chauffeur vragen te stellen of ze soms een bril had, zucht geen enkele van de acht chauffeuses heeft een bril...

Het bedrijf heeft zo'n vijftig mannen in dienst, als je er daarvan eentje wilt beschrijven hoef je vaak alleen maar te zeggen hoe oud ze ongeveer zijn en hoe hun kapsel eruit ziet en dan weet de chauffeur vaak al wie je bedoelt maar bij een clubje van acht vrouwen is het ineens een onmogelijke zaak om te begrijpen over wie het gaat... :?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Stefan »

Jup, die zijn leverbaar met toilet. :Y
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Justin »

Altijd leuk, dat gescan in je e-mail voor advertenties...

Ik had iets gemaild over pakken en blouses, krijg gelijk allemaal groupon shit over maatpakken en tot 70% korting (yeah right).

Wat verder bij mij veel te zien zal zijn, zijn advertenties voor vliegtickets, rugbydingen, australië en enorm veel reclames voor hotels :p. Eigenlijk zegt zoiets veel over zowel mij als over Google :p. Maar goed, dat was oud nieuws natuurlijk.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

Stefan schreef:Jup, die zijn leverbaar met toilet. :Y
Maar eens wat SLT-diensten verbussen dan :Y
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Toch is de maand weer snel voorbij gegaan, morgen komen mijn ouders alweer terug van vakantie. Voorgaande jaren vloog die maand echt super snel voorbij omdat ik druk aan het klussen was maar deze keer niet veel gedaan en toch ging de tijd hard.
Zo, en dan ga jij zeker nu ook minstens drie weken of een maand op vakantie? Even heerlijk wat anders doen en niet aan de camping denken. Het is misschien ook voor je ziekte die je hebt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door STF »

Zolang ik ziek blijf, kan ik onmogelijk op vakantie helaas...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door ODRAIL »

Zou je niet eens regelmatige slaaptijden aan gaan houden, en 's avonds op tijd naar je bed gaan Dit scheelt een heleboel klachten. Dit weet ik uit eigen ervaring.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door STF »

Kan je daar eens een keertje over ophouden? Ik heb dat ongeveer een maand lang geprobeerd en voelde me met de dag moeier worden doordat ik uit me vaste ritme was.
De komende weken gaan we nog eens gericht naar de schildklier kijken, is echt een kwaal in onze familie en de verschijnselen kloppen erg goed.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door htm_tram »

Zoals iedereen verwacht had is mijn contract verlengd. Niet met 6 maanden maar zelfs met 12 maanden. Ik moet vooral zo doorgaan want ik werk hard en ben erg vriendelijk tegen iedereen........ ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:Ik moet vooral zo doorgaan want ik werk hard en ben erg vriendelijk tegen iedereen........ ;)

Maar o wee als er :shock: onbevoegden :shock: in de cabine van de 1312 zitten :') _O-
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door htm_tram »

Zelfs als jij langskomt dan blijf ik vriendelijk.... :pos:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
htm_tram schreef:Ik moet vooral zo doorgaan want ik werk hard en ben erg vriendelijk tegen iedereen........ ;)

Maar o wee als er :shock: onbevoegden :shock: in de cabine van de 1312 zitten :') _O-
Deze persoon (htm-tram) heeft totaal niets geleerdt van wat er zich in september 2011 op dit forum heeft afgespeeld (sleutelincident).
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten