Mag ik even kwijt #100

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

Die rivier blijft maar door stijgen, nu weliswaar nog met 10 centimeter per uur terwijl het een paar uur terug met maarliefst 27 centimeter per uur ging maar we hebben nog slechts 35 centimeter speling over, dan loopt het gebouw vol...
Over het algemeen breekt de stijging altijd wel net optijd af, maarja we zagen in januari dat het ook weleens te laat stopt met stijgen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

De daling is gelukkig begonnen, scheelde echt niet veel zeg:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Ardan »

Zo, dat was kantje boord!
Is het misschien een idee om standaard zandzakken in het schuurtje te leggen en extra R-net-paraplu's voor campinggasten in te slaan :?:
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

Zijn Reisdorf-net paraplu's ook goed? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Ardan »

Dat bedoelde ik :lol:
Ik doe ook maar wat
Etienne
Donateur
Berichten: 7911
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Etienne »

Hee, een sneeuwbanner. :P
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door deadlock »

Zometeen maar eens onderweg naar Antwerpen!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Suus »

Het wordt de komende tijd gezellig op mijn werk. Gelukkig werk ik bij een ander domein maar er is niemand die de bui niet zag hangen :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3905
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door hauptbahnhof »

Eerst Inholland en nu HvA ook? Moet iedereen buiten Amsterdam op school?
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Klaasje »

Dit jaar zat Windesheim Flevoland 20% boven de prognose voor het aantal inschrijvingen van studenten. Hoeveel procent volgend jaar? (Windesheim Flevoland zit in het centrum van Almere)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Suus »

Het rommelde al langer bij Economie en er is al duidelijk aangegeven dat het domein te groot is, als in: er zijn echt veel te veel studenten. Om maar even aan te geven, het gebouw aan de Wenckebachweg is afgelopen zomer verlaten door Educatie en zou tijdelijk de overloop van studenten van Economie moeten opvangen. Van de week was de jaarlijkse brandoefening op dat gebouw en moesten er 2500 mensen uit het pand ontruimd worden :X

Op de andere domeinen spelen die problemen veel minder (ik durf niet niet te zeggen), die hebben ook wel veel studenten maar alle andere domeinen zijn heel veel kleiner dan Economie.

Overigens wordt inHolland na de crisis waarschijnlijk wel veel beter dan het ooit is geweest, nu iedereen zijn vergrootglas erop heeft gelegd en men kapot is gemaakt door de media heerst daar een enorme prestatiedrang.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Jef400 »

hauptbahnhof schreef:Eerst Inholland en nu HvA ook? Moet iedereen buiten Amsterdam op school?
Ho. Inholland is Diemen
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Suus »

inHolland heeft ook een vestiging op de De Boelelaan en in Amstelveen op de Bavincklaan. De vestiging in Diemen zou op den duur ook moeten verhuizen naar de De Boelelaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

Het water is alweer flink gezakt, ter indicatie; vannacht waren de jonge boompjes totaal onder water verdwenen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Geert »

Is dat niet enorm slecht voor het veld als het onder water loopt elk jaar?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Justin »

Ik heb eigenlijk niet zo'n denderend veel meer zin in Kerstmis... figures...

Anyway, ben nu ook maar uitzoeken of mijn huidige zorgverzekeraar afdoende is. Moet even maar kijken of ik een andere wil, zeker omdat ik nu een compleet andere levensstijl dan voorheen heb, wat gezondheid betreft.... valt niet mee zeg :|
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Ardan »

Als je nú alle vervelende blagen van de glijbaan af laat gaan :')
Ik doe ook maar wat
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door webguy »

Justin schreef:Anyway, ben nu ook maar uitzoeken of mijn huidige zorgverzekeraar afdoende is.
't is weer de tijd van het jaar dat je gebombardeerd wordt door zorgverzekeringsreclames... Overigens zou bijvoorbeeld Besured wat eerder werd genoemd bijvoorbeeld voor mij maar 10 euro schelen door collectiviteitskorting die ik nu heb. Naast het feit dat je zeker weet dat Besured inflexibel en bagger service gaat leveren (nu kan ik gewoon aangeven betalingen te willen spreiden qua zorguitgave, mocht ik dat willen bijvoorbeeld), vind ik het gedoe voor die 10 euro per maand het niet waard...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

Geert schreef:Is dat niet enorm slecht voor het veld als het onder water loopt elk jaar?
Het gaat er absoluut niet op vooruit nee, maar "enorm slecht" zou ik het nou ook weer niet willen noemen. Zolang je alle kale stukken in september maar snel gaat inzaaien, blijft het meestal wel redelijk heel.
Juist de kale stukken spoelen half weg bij een overstroming, terwijl als er gras op groeit, niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

Vanmiddag heb ik ondanks het sombere donkere weer een paar busfoto's gemaakt, loop ik juist weg; zie ik ineens dat de drie chauffeurs inmiddels keurig naast hun bussen waren gaan staan, nou vooruit dan maak ik voor het idee nog wel even een foto vanuit de verte:

Afbeelding
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Ronald »

Vandaag lekker kneuterig naar de Düsseldorfse kerstmarkt geweest :@ . Ik was iig niet de enige :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Daniel »

Ow, ik had het idee dag heel Nederland al op de kerstmarkt in Dordrecht was :P Betere propwerk daar... volle gelede bus zag ik vertrekken van het parkeerterrein en toen een minuut of 5 later weer een gelede bus aan kwam rijden was de mensenmassa voldoende toegenoemen om ook die weer propvol te vullen...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Justin »

webguy schreef:
Justin schreef:Anyway, ben nu ook maar uitzoeken of mijn huidige zorgverzekeraar afdoende is.
't is weer de tijd van het jaar dat je gebombardeerd wordt door zorgverzekeringsreclames... Overigens zou bijvoorbeeld Besured wat eerder werd genoemd bijvoorbeeld voor mij maar 10 euro schelen door collectiviteitskorting die ik nu heb. Naast het feit dat je zeker weet dat Besured inflexibel en bagger service gaat leveren (nu kan ik gewoon aangeven betalingen te willen spreiden qua zorguitgave, mocht ik dat willen bijvoorbeeld), vind ik het gedoe voor die 10 euro per maand het niet waard...
Ik twijfel tussen CZ (heb ik nu) en Menzis. Maak vooral gebruik van fysio, podotherapie, lenzen/bril enzo. En de huidige service bij CZ vind ik verder wel prima. Menzis wil ik vooral naar toe, omdat ik mijn huidige abo bij de sportschool er op kan korten qua maandprijs. Ik wil niet overstappen naar andere sportschool, omdat ik de enige van de velen die ik heb geprobeerd, echt fijn vind...

Zorgkiezer.nl is verder wel goeie website overigens, maar daar komt CZ bij mij geloof ik als 3e uit de bus...
Gelukkig heb ik nog wel jongerendekking, dat geldt t/m mijn 30e geloof ik...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door AppleMoose »

Over hoog water gesproken.

2 weken geleden is hier de afrit naar de veerpont verlengt vanwege het lage water, zodat er weer 4 auto's op konden ipv 2. Twee dagen later was het verlengde deel al niet meer te zien, en nu staan zelfs de kribben al onder water :shock:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

Vanaf januari 2012 gaan de eerste twee bussen voorzien van toilet al op de lijndienst ingezet worden, gaan op de lijn van Bitburg naar Luxemburg-stad rijden.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten