Mag ik even kwijt #100

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

Je zult maar de chauffeur van deze bus zijn, moet je de hele rit noodgedwongen achteruitrijden:

Afbeelding

:Y
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Caspar »

Fles schreef:
Geert schreef:Het is in ieder geval nuttiger dan schelden naar een lokettist, lijkt mij.
Nee. Van de week lees je in de Metro paginabreed dat "een gevoel van onbehagen" van personeel in bomvolle spitstreinen kennelijk wel reden is voor NS om "onmiddellijk met het personeel in gesprek te gaan hoe we dit kunnen verbeteren". Terwijl de pasjesproblemen al jaren bestaan.

Dus: Naar personeel wordt geluisterd, naar reizigers niet.

Dus: Klote maken en zorgen dat personeel de boel intern escaleert. Is simpelweg het enige waar NS naar luistert :)


Het leven is best eenvoudig hoor :)
Zou de reactie van de directie niet zijn: Er is meer (verbale) agressie aan de loketten omtrent de pin automaten, het baliepersoneel voelt zich niet veilig---> Laten we meer Service en Veiligheid inzetten rondom de loketten en stations waar dit zich voordoet? En die dan eventueel uit te rusten met pepperspray?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Caspar »

STF schreef:Je zult maar de chauffeur van deze bus zijn, moet je de hele rit noodgedwongen achteruitrijden:

Afbeelding

:Y
Want? Kan je niet een schakelaar omhalen ofzo? :@ heb geen verstand van bussen...
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Klaasje »

Normaal heb je een D, N, en R-stand voor de automatische versnellingsbak. Als je alleen een neutraal en achteruitstand hebt gaat het wat lastig om vooruit te gaan. Echter zal de linker N gewoon de D herbergen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door deadlock »

R.I.P. Grote Leider :'(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Caspar »

Hoe je het ook went of keert, hij was wel een van 's werelds bekendste leiders. Hij heeft Noord- Korea goed op de kaart gehouden. Er zijn landen van die omvang waar geen hond van af weet hier, en denk dat bv de naam Rutte in de rest van de wereld ook de gemiddelde mens minder zegt dan de Grote Leider.
In 2013 wil ik met een vriend van Krommenie naar N-Korea per trein gaan reizen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Suus »

Nu maar hopen dat de volgende Geliefde Leider per ongeluk de geest uit de fles trekt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Fles »

KOFFIE *O*

En het zonnetje schijnt lekker :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Zou de reactie van de directie niet zijn: Er is meer (verbale) agressie aan de loketten omtrent de pin automaten, het baliepersoneel voelt zich niet veilig---> Laten we meer Service en Veiligheid inzetten rondom de loketten en stations waar dit zich voordoet? En die dan eventueel uit te rusten met pepperspray?
Waarom zou je daar een voorschot op nemen? :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Fles »

Bee schreef:Nu maar hopen dat de volgende Geliefde Leider per ongeluk de geest uit de fles trekt.
Het zou best okee zijn als die eens wat meer toenadering tot de rest van de wereld zou zoeken. Al zie ik dat niet snel gebeuren eigenlijk. Men is daar zo onvoorwaardelijk overtuigd van het eigen gelijk dat er überhaupt geen ruimte voor zulke gedachtes is :N
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Suus »

Dat vrees ik ook, maar het begint met dromen, nietwaar?

Ah, een eerbetoon aan de Geliefde Leider. Wist u dat er een nieuwe ster aan de hemel verscheen toen hij werd geboren, dat hij al na 3 weken kon lopen en na 8 weken kon praten, op school standjes uitdeelde aan de geschiedenisleraren. Kim schreef 1500 boeken tijdens zijn studententijd en later ook nog 6 opera's die als meesterwerk beschouwd moeten worden. Zijn kledingstijl is op de hele wereld maar specifiek in Hollywood geïmiteerd, elke film is beter als hij er aan meegewerkt heeft en hij vond de dubbele sandwich met rundvlees uit als gezond voedingsproduct voor studenten *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Vinny »

Caspar schreef:Er liepen daar trouwens een hoop vrouwen met enorme zonnebrillen op. Dat in combinatie met hoofddoek en sluier voor de kin, geeft een bijna 100% bedekking van het lichaam. Zal wel zijn om het boerka verbod te omzeilen?
Dat niet alleen, het percentage vrouwen dat zichzelf volledig bedekt is sinds het boerkaverbod explosief toegenomen... :evil:
Verder is Clichy natuurlijk de idealde bestemming om 40 jaar falend sociaal beleid met eigen ogen te aanschouwen. Vergeleken daarmee, zijn de Nederlandse "pracht"wijken een idylle van rust, ruimte en welzijn...
Daniel schreef:Het treedt dan ook wel bovengemiddeld vaak op met ING-passen, zou ik eerder zeggen dat het aan die pasjes ligt.
Volgens mij moeten de problemen met het nieuwe pinnen per 1 januari 2013 bij de NS verleden tijd zijn. Ik vind het hele pinnen behoorlijk wat omslachtiger geworden: het kost meer tijd..., zodat meer mensen geneigd zijn contant te betalen.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Fles »

Vinny schreef:Volgens mij moeten de problemen met het nieuwe pinnen per 1 januari 2013 bij de NS verleden tijd zijn.
Oftewel: Steek je vinger in de lucht en brul maar wat :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Suus »

Ik heb het koud :(

De verwarming en het warm water werken al uren niet meer in het volledige complex (iets met de stadsverwarming ofzo) en het onderhoudsbedrijf beweert dat er geen contract is volgens de telefoniste van de storingslijn. Dus ik heb maar een dik vest uit de kast getrokken en uggs aangedaan en hopen dat het snel opgelost wordt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Ik heb het koud :(

De verwarming en het warm water werken al uren niet meer in het volledige complex (iets met de stadsverwarming ofzo) en het onderhoudsbedrijf beweert dat er geen contract is volgens de telefoniste van de storingslijn. Dus ik heb maar een dik vest uit de kast getrokken en uggs aangedaan en hopen dat het snel opgelost wordt.
Heb jij uggs :shock: (dat is voor meisjes hoor :wink:).
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Thom91 »

uggs :')
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Daantje »

Oh, vreselijk als je verwarming het niet doet. Vorig jaar winter ook een keer gehad dat er iets met m'n CV was. Heb wel een elektrisch kacheltje voor nood (wat nu al een hele tijd bij m'n schoonouders staat toen vorig jaar bij hun de CV-ketel de geest gaf).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Fles »

Bliksem ik word nogeens creatief _O_


Mijn brievenbus kleppert als een malloot in de wind. Plus dat het binnenkort vuurwerktijd is. Ik moet iets verzinnen waardoor het niet meer kleppert. En waardoor er geen vuurwerk naar binnen gegooid kan worden. Iets wat dus de opening van de brievenbus afdekt. En vult, want een plankje aan de achterkant is niet genoeg. Dan is er nog steeds ruimte genoeg om een striker in te leggen en de hele boel naar Oblivion te blazen. De holte van de brievenbus moet gevuld worden over de hele dikte van de deur. Met iets wat je niet naar buiten kunt trekken, en wat je ook niet naar binnen kunt duwen.

vanmiddag naar de Karwei geweest voor een stuk hout, een doosje moertjes, een doosje schroef-ogen en een ijzeren spijl. Decoupeerzaag geleend bij de buurman. Morgen nog een ijzerzaagje lenen en ik ben helemaal klaar 8-)

/proud O+
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Suus »

KM46 schreef: Heb jij uggs :shock: (dat is voor meisjes hoor :wink:).
Ja. Ze worden gewoon verkocht tot maat 47 en de eerste vrouw met die maat moet ik nog tegenkomen :wink:

Afwassen wil ook moeilijk met koud water trouwens. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Heb jij uggs :shock: (dat is voor meisjes hoor :wink:).
Voor mensen die op jongetjes vallen :Y
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Mark »

Mannen met Uggs :') _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Geert »

Fles schreef:Bliksem ik word nogeens creatief _O_


Mijn brievenbus kleppert als een malloot in de wind. Plus dat het binnenkort vuurwerktijd is. Ik moet iets verzinnen waardoor het niet meer kleppert. En waardoor er geen vuurwerk naar binnen gegooid kan worden. Iets wat dus de opening van de brievenbus afdekt. En vult, want een plankje aan de achterkant is niet genoeg. Dan is er nog steeds ruimte genoeg om een striker in te leggen en de hele boel naar Oblivion te blazen. De holte van de brievenbus moet gevuld worden over de hele dikte van de deur. Met iets wat je niet naar buiten kunt trekken, en wat je ook niet naar binnen kunt duwen.

vanmiddag naar de Karwei geweest voor een stuk hout, een doosje moertjes, een doosje schroef-ogen en een ijzeren spijl. Decoupeerzaag geleend bij de buurman. Morgen nog een ijzerzaagje lenen en ik ben helemaal klaar 8-)

/proud O+
Foto! Klinkt trouwens allemaal erg ingewikkeld, kon je niet een klein balkje (ter opvolling) op een wat groter plankje schroeven en dat aan je duur vastmaken? Of maak je dat eigenlijk ook :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door STF »

Of gewoon de klep zelf dichtschroeven?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Fles »

Geert schreef:Foto! Klinkt trouwens allemaal erg ingewikkeld, kon je niet een klein balkje (ter opvolling) op een wat groter plankje schroeven en dat aan je duur vastmaken? Of maak je dat eigenlijk ook :)
Dat was ook een oplossing geweest, ware het niet dat ik dan de schroeven in de schroefgaten van de anti tocht borstel had moeten steken en die gaten dus vrij snel uitgewoond zouden zijn :P


Afbeelding

De buitenste oogjes worden dus in het hout van de deur zelf geschroefd, en zo kan ik snel door die spijl eruit te trekken, de brievenbus weer gewoon in dienst stellen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #100

Bericht door Fles »

STF schreef:Of gewoon de klep zelf dichtschroeven?
Hij moet op een gegeven moment ook wel weer open kunnen om gewoon post te ontvangen he. kerstkaarten en zo. Ik beeld me weleens in dat ik mensen heb die om me geven. :D

Maar gewoon tweehonderddertig popnagels doen de truuc ook :Y Daar heb je gelijk in.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 69 gasten