Heel simpel, door gewoon niet over de trambaan te rijden, maar over de baan voor autoverkeer. Dat mag (want trams mag je rechts inhalen). Was overigens inderdaad op de Corn. Krusemansstraat/Lairessestraat.Maar Vinny, dan wil ik wel eens weten hoe de bus waar jij toen inzat de tram wist te passeren?
Dienstregeling Amstelland Meerlanden 2012
Re: Dienstregeling Amstelland Meerlanden 2012
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Dienstregeling Amstelland Meerlanden 2012
Ik hoop dat je een klacht hebt ingediend?R-Flow schreef:Ik had laatst dat ik vanuit tram 16 op de Lairessestraat, halte Valeriusplein wou overstappen op bus 145 die achter ons zat. Die haalde tram 16 vervolgens over de rijbaan (rechts van de tram) in om vervolgens mij en de rest van de wachtende reizigers op de halte voorbij te rijden.
Heerlijk met zo'n bus die 1x in het half uur gaat.
Tevens geef ik mezelf gewonnen wat betreft deze discussie, het wordt vrij nutteloos en ik krijg er toch geen vinger tussen. We kunnen beter over een ander onderwerp gaan praten.
Bijvoorbeeld: vanmiddag spotte ik voor het eerst een 241 die nagenoeg leeg was. Toen ik al zag dat de lijn ging rijden, trok ik al mijn vraagtekens. Ik vind de overbediening van Legmeer bijzonder geldverspillend met zo'n frequente bus waar meestal bijna geen kip inzit volgens mij. :N
Re: Dienstregeling Amstelland Meerlanden 2012
Ik kreeg al een rare indruk... Maar dan weet ik nu hoe dat komtVinny schreef:Heel simpel, door gewoon niet over de trambaan te rijden, maar over de baan voor autoverkeer. Dat mag (want trams mag je rechts inhalen). Was overigens inderdaad op de Corn. Krusemansstraat/Lairessestraat.Maar Vinny, dan wil ik wel eens weten hoe de bus waar jij toen inzat de tram wist te passeren?
En zoals ik hierboven al zei: ik geef me gewonnen. Laten we maar kappen met deze discussie.
Re: Dienstregeling Amstelland Meerlanden 2012
Lijn 241 is gewoon een doekje voor het bloeden voor de KLM. Door het opheffen van lijn 166 verviel de verbinding tussen het Amsterdam Zuid en het KLM hoofdkantoor/Raadhuis van Amstelveen. Door de lege ritten van lijn 242 simpelweg lijn 241 te noemen is er in de spits wel weer een verbinding. Vandaar ook dat lijn 241 in de ochtend vrij laat start en in de middag alweer vroeg stopt.
Laatst gewijzigd door Martin A op di 20 dec 2011, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dienstregeling Amstelland Meerlanden 2012
Volgens mij wordt de verbinding Raadhuis - KLM Hoofdkantoor nu verzorgt door de 149 die in die hoek van Amstelveen een lusroute rijdt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 159 gasten