Het Grote Blundertopic #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door STF »

Mwah eerder andersom volgens mij; als een willekeurig OVNL lid met Dexter boodschappen gaat doen, maak je volgens mij meer mee (maar dan wel uitsluitend voor het blundertopic). :Y
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Caspar »

Dit keer was ik de aanstichter. Ik zag wat kreeften in het koelvak liggen en in een flauwe bui liet ik hem even schrikken 8-)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Meltrain »

Hé hé Caspar, dat heeft zo'n aardige machnist als Dexter helemaal niet verdiend. :shock:
Maar het is wel erg grappig. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Van de week fietste ik van mijn huis weg. Ik fietste op de privéweg voor het blok en ging al ruimschoots voor het einde van de rechterkant naar het midden zodat ik sneller het fietspad aan het einde links op kon. Maar net voor het einde zit nog een uitrit van een parkeerterrein rechts waar nadat ik al zo'n beetje er voorbij was nog eens een auto uit kwam stormen met een bestuurder die niet op zat te letten want met piepende banden kwam hij opeens tot stilstand tot 20 centimeter van mijn fiets. Ik gebaar naar die auto dat hij rustig aan moet doen. Vervolgens draait hij het raampje open en begint hij als een gek mij uit te schelden. Ik roep terug dat hij ook wel normaal kan doen en fiets weg.

Vervolgens rijdt die man verder en veroorzaakt hij een aanrijding aan het einde van de priveweg omdat hij zonder te kijken de weg oprijdt en er van links nog een auto kwam die voorrang had :X Het bleef bij blikschade maar het had erger kunnen aflopen :|
Laatst gewijzigd door Suus op za 31 dec 2011, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door webguy »

Gisteravond ging ik mn vriendin naar de bushalte brengen om naar huis te gaan. We waren zo overtuigd dat 'ie :25 en :55 vertrok, dat we 10 minuten daarvoor van huis vertrokken (5 minuten lopen). Waren we de nieuwe dienstregeling vergeten waarbij lijn 3 in Arnhem dus 7 minuten eerder vertrekt. Zaten we daar 25 minuten...
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Raymond »

Bee schreef:Van de week fietste ik van mijn huis weg. Ik fietste op de privéweg [...]
Bee schreef:[...]tot 20 centimeter van mijn auto.

Ah, juist ja :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Ik was weer eens te snel :@
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Daniel »

Ah, ik mag het spits afbijten... Vond de treinkaartjes al zoveel duurder geworden dit jaar. Tot ik me eenmaal onderweg bedacht dat ik er eentje voor Ddrs - Amf gekocht heb terwijl ik vanaf Ut op m'n abonnement reis...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Milco »

Een tijdje geleden had ik op school een blunder...
Ik had een flesje gazeuse mee naar school. In de pauze had ik een verschrikkelijke dorst, dus ik grijp het flesje gazeuse en maak 'm snel open... PSSSSSCHHT... Door de koolzuur kwam een deel van de inhoud naar boven en de gazeuse spoot in het rond. :oops: :X
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Stefan »

Om nog even in het kader van de supermarktblunders te blijven... Ik herinner me ineens iets van toen ik nog klein was. Ik was met m'n moeder mee boodschappen doen bij de lokale Spar waar ze een rek vol appelmoes hadden.... Komt er een vrouw aan die heel onschuldig en normaal 1 potje uit dat rek haalt, stort heel dat rek ten aarde. :lol: Wat een puinhoop was dat zag, prachtig. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Ik was vanochtend even in verwarring en ben daardoor in Leiden Centraal in de verkeerde trein gestapt :pos: Ik kwam er achter toen de Benelux de trein links inhaalde :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Meltrain »

Ik had vandaag om 12:00 met mijn bijles-leerling afgesproken in de Centrale Bibliotheek (in Rotterdam). Kijk ik om 11:30 nog eens op de site van de bibliotheek, zie ik dat hij pas om 13:00 open gaat. :X
Ik heb nog snel mijn bijles-leerling gebeld, maar helaas hoorde ze me niet in de metro, met als gevolg dat ze me om 12:00 belt met de mededeling dat zij er al staat en dat de bibliotheek pas om 13:00 open gaat. :X
Nu ja, zij is nog even een uurtje de stad in en ik ben straks om 13:00 bij de bibliotheek. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Michael »

Een blunder vannacht op het werk. Ik zet de kliko´s die buiten staan binnen in het lifthok (het hok waar de lift zit en ook andere spullen staan.) Ze stonden best dicht bij de deur maar ik dacht dat gaat makkelijk dicht wat dus ook gebeurde. Later moest ik nog wat dingen in het lifthok zetten. Maar toen ging de deur niet meer open. Klink ging niet omlaag dus die zat op de kliko denk ik. De schoonmakers hadden daardoor ook een probleem want hun konden het frituurvet niet filteren omdat dat apparaat daar ook staat. De manager heeft een briefje neergelegd en vervolgens zijn we naar huis gegaan. Geen idee hoe ze hem weer open hebben gekregen
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Milco »

Ik was vandaag op station Schiphol, cameraatje mee en treinen filmen.
Dus ik film een DDAR met loc voorop, die naar Hoofddorp ging (volgens mij was het de 3200, hij vertrok van spoor 4).
En de machinist zag mij en gaf een trap op de typhoon (als ik het goed begrepen heb, moet je de typhoon bedienen met je voeten). Maar ik had het niet verwacht en ik schrok me de kelere van die typhoon :lol: (maar ik vond het wel leuk hoor). Maar ik was niet de enige; ik zag een aantal mensen die op de trein stonden te wachten verschrikt opkijken... :X :lol:
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door STF »

Michael schreef: Klink ging niet omlaag dus die zat op de kliko denk ik.
Als het een deur met cilinderslot betreft, gewoon even de sleutel omdraaien. :wink:
En anders de klink gewoon even losschroeven en eruit duwen/trekken, met een beetje prutsen krijg je die deur dan heus wel open.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Michael »

Er zit een slot op. Maar als je er geen sleutel van hebt gaat het hem niet worden. Losschroeven gaat ook niet want aan de buitenkant zitten geen schroeven
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door STF »

Aan welke kant zitten de scharnierpennen dan?
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Michael »

Buitenkant.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Justin »

Vanochtend thuis:

Hey, waar is m'n jas? Ik kan m'n jas niet vinden...

Bleek dat ik hem al aan had :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Ardan »

Hahaha, heb ik ook wel eens, zoek ik mijn telefoon terwijl ik hem al die tijd in mijn hand hou :') Mijn moeder zoekt ook wel eens haar leesbril terwijl ze hem op heeft. Tsja, dan heb je pas écht een bril nodig..
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Caspar »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B0PKxMDi ... e=youtu.be[/youtube]
Ik was gister op het strand, nouja wat daar van over was gebleven...
Let op wat er gebeurt door de golf na 40 sec. Gevolg, natte broek en schoenen :oops:
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door MdJ »

Wow. Sta je nu op de duinen?
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Fles »

nee aan de kop van het strand, onderaan de duinen. VEEL te dicht bij het randje. Boeltje kan zomaar achter je afscheuren en in zee storten met hem erbij :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Ik had vandaag een tentamen. In het P.C. Hoofthuis, een van de meest bizarre gebouwen in de vastgoedportefeuille van de UvA maar dat mag de pret niet drukken. Hoog boven op de zesde verdieping helemaal in een hoekje, dus uitzicht over de stad aan drie kanten van het lokaal, ook leuk. Maar geschikt voor een tentamen, dat toch echt niet :N

Er waren 25 deelnemers aan het tentamen en er waren 16 tweepersoonstafeltjes. Dat werd dus heel gezellig allemaal naast elkaar kruipen. Bovendien zijn de ruimtes in het gebouw sowieso niet ontworpen voor meer dan tien tafels dus als iemand de ruimte wilde verlaten mocht er ook nog van alles en nog wat aan de kant. Nee, dat was weer perfect geregeld :pos:

Het tentamen zelf ging gelukkig wel goed, maar het was dan ook het leukste vak dat ik ooit heb gehad :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Stefan »

Wij hebben mooie tentamenbunkers op school, compleet afgesloten van de buitenwereld.. Geen raam, geen daglicht, niets. :P :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten