Mag ik even kwijt #101

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Jef400 »

Wat ben ik toch weer onhandig de laatste tijd met opmerkingen maken. Krijg je dus als ik even niet oplet
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door ODRAIL »

JeffreyMeijer schreef:Wat ben ik toch weer onhandig de laatste tijd met opmerkingen maken. Krijg je dus als ik even niet oplet
Eerst even nadenken of iets opzoeken voordat je iets schrijft zou voor jou wel erg handig zijn ja :wink:. Het scheelt anderen een hoop werk.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Daniel »

Daarnaast is het ook een jaarlijks gebruik hier op OVNL dat de kerstbanners op 1 januari door nieuwjaarsbanners vervangen worden... erom vragen is dus nieteens nodig :wink:

En om in de feestdagensfeer te blijven... dacht vanmiddag op m'n terugweg naar huis nog het laaste beetje saldo op m'n jaartrajectkaart van vorig jaar op te maken, maarja, was even vergeten dat Arriva in het DAV-gebied nog altijd gratis OV aanbiedt op feestdagen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door JWM »

OV in Nederland.nl wenst je een gelukkig Zoek...

:roll:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Daniel »

Probleempje is bekend, bij een update is de zoekfunctie naar beneden gevallen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Jef400 »

Daniel, Zou jij zo vriendelijk willen zijn als ik weer eens onzin typ, deze berichten dan te verwijderen want volgens mij neemt niemand mij meer serieus op deze site.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50889
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Suus »

Fles schreef:
Etienne schreef:...dat in een aantal omliggende straten hier, men gewoon te belazerd is om even hun eigen vuurwerkafval op te ruimen. :evil:

Dat doet niemand hoor :D
De buurman van mijn ouders had de dozen 5 minuten nadat ze leeg waren al in de vuilnisbak gemikt :pos:
En na nog eens 5 minuten waren we allemaal weer binnen om de resterende helft van de magnumfles champagne leeg te drinken :mrgreen:
JeffreyMeijer schreef:Daniel, Zou jij zo vriendelijk willen zijn als ik weer eens onzin typ, deze berichten dan te verwijderen want volgens mij neemt niemand mij meer serieus op deze site.
Gewoon tot tien tellen tot je op bevestig klikt en die tijd gebruiken om te lezen wat je schrijft :P
Niet dat ik mijn berichten goed controleer want ik herverbouw de zinnen altijd drie keer. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Justin »

Maar Maar Jeffrey, je voornemen was toch om scherpe opmerkingen te blijven maken ;-)?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Ardan »

Zo, ook eindelijk tijd om online te komen.

Iedereen alle goeds, gezondheid en gezelligheid op De Grote Reis door 2012!

Vannacht met enkele collega's het jaar ingeluid in het COC Zwolle, half 1 gingen we open. Bij gebrek aan champagne en omdat we een beetje nuchter aan de bar moeten staan maar met mini-glaasjes wijn geproost :)
Daarna werd het ontzettend druk, vuur uit de schoenen gelopen, maar het was een fantastische avond. Uiteindelijk om half 10 thuis en lekker bijgeslapen :Y
Ik doe ook maar wat
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Jef400 »

Justin schreef:Maar Maar Jeffrey, je voornemen was toch om scherpe opmerkingen te blijven maken ;-)?
Ja maar op deze manier krijg ik ze allemaal om me oren
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Vinny »

Fles schreef:
webguy schreef:Trouwens, in veel landen is het "onofficieel" (soms officieel) normaal om als een feestdag in een weekend valt de vrije dag op te nemen in de daarop volgende week. Veel plekken werkt er morgen dus nog niemand...
In een land als Hongarije is ook Oudejaarsdag een feestdag, kwam ik vorig jaar achter. want toen was 2 januari de zondag en toen ik dus in Budapest wat wilde gaan eten bleken alle restaurants al 3 dagen niet bijgevuld te zijn. terwijl topdrukte want feestdagen :')
In Zürich is 2 januari ook een officiele feestdag.
http://en.wikipedia.org/wiki/Berchtoldstag
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Jef400 »

Als we toch over feestdagen beginnen. Wisten jullie trouwens dat in de stad Ulm de idote situatie voorkomt dat op de dag van de beschermheilige van Beieren de ene helft werkt en de andere deel vrij is.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50889
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Suus »

Dat deel van de stad dat in Beieren ligt heet Neu-Ulm en het bestuur van die stad is stronteigenwijs, want als Ulm aanbied om het OV naar die stad te verbeteren roepen ze direct nee.

Nog leuker is trouwens Augsburg, dat is de enige stad in Duitsland met een eigen feestdag die ook officieel vastligt en waardoor alle bedrijven dicht moeten zijn. Dat is het Augsburger Hohes Friedensfest op 8 augustus.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Stefan »

Zo, van morgen tot en met woensdag naar Bremen. Het gaat echt hopeloos weer worden, maar goed.. Vooruit. :P

Dus tot woensdag! :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Ardan »

Viel Spaß! :D
Ik doe ook maar wat
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Ronald »

Leuk, veel plezier!
Zojuist even een retourtje Amersfoort-Brig (Wallis/Zwitserland) geboekt voor € 128,65. Een beetje goochelen met "Sparpreisen" doet wonderen :P . Zeker als je bedenkt dat een retourtje Basel-Brig voltarief al ruim € 120,00 kost. Heb ik eigenlijk Amersfoort-Basel gratis *O*
hauptbahnhof
Berichten: 3922
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door hauptbahnhof »

Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Geert »

JeffreyMeijer schreef:Daniel, Zou jij zo vriendelijk willen zijn als ik weer eens onzin typ, deze berichten dan te verwijderen want volgens mij neemt niemand mij meer serieus op deze site.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen berichten, je denkt toch niet dat het beheer zoiets serieus zou overwegen :lol:
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Jef400 »

Je heb gelijk Geert. Maar als het jullie te ver gaat verwijderen jullie ook berichten
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Caspar »

Ik had een paar weken geleden voor mijn vader ook retourtje Emmerich grens- Brig gevonden voor 78euro. Het NL-traject legt ie dan af met een keuzedag 60+
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Ronald »

hauptbahnhof schreef:Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
De reis in Duitsland in tweëen hakken. Dan kun je profiteren van zowel een Niederlande-spezial als een Schweiz-special.
@Caspar: hoe kom je aan een ticket vanaf de grens, bij DB kan dat volgens mij niet. Of heb je de CityNightLine geboekt?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Justin »

Mark schreef:Is ook zo'n klassieker op de een of andere manier.
Net als "Niet vergeten suiker halen, hi ha ho" *O*
Jaaa! Die ken ik nog. Komt ie bij Katrien thuis, "Oeps, de suiker vergeten!"
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door marvinkok »

Stond dat stripje ook niet in die blaadjes van de AH laatst?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50889
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Suus »

Het jaar begint positief, ik heb 10 euro gewonnen bij de Staatsloterij :pos:

Nu kan je zeggen: Ja maar, een lot kost 30 euro dus je hebt uiteindelijk verlies geleden. Nee hoor, want het lot had ik ook gewonnen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #101

Bericht door Justin »

Pfff, heb een after lunch dip. Heb zin om een siësta te houden.... -o-
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 38 gasten