Rotterdam (02-01-12)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Rotterdam (02-01-12)

Bericht door mijack1985 »

Vandaag even naar Rotterdam heen- en weer geweest met m'n zusje. Dit was toch mijn laatste vrije dag voordat ik morgen weer aan het werk ga. Dus ik dacht, ga wel even mee :mrgreen:


Hier een kort verslag.

Reis begon om 12.03 met de IC naar Roosendaal.

Afbeelding

Daar overgestapt op de Fyra, helaas geen foto kunnen maken, omdat ze weer zo nodig naar de Kiosk moest. :N

Eenmaal in Rotterdam aangekomen eerst richting centrum gelopen. Daar niet kunnen vinden wat ze zocht, dus vervolgens richting Zuidplein gegaan. Daar wel geslaagd en toen terug de metro gepakt richting centrum.

Afbeelding

Op station Rijnhaven uitgestapt en via Erasmusbrug richting centrum gelopen. Op het Erasmusbrug nog enkele foto's gemaakt.
Het waaide flink daar trouwens.

Afbeelding

Afbeelding

Toch een indrukwekkende brug als je er op staat.
Afbeelding

Afbeelding

En toen zag ik toch ineens deze 2 ex (Arriva?) bussen staan. Ze doen nu dienst als schoolbus.
Als iemand weet bij wie deze bussen nu dienst doen hoor ik het graag.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En via de kade zijn we richting Blaak gelopen. Onderweg nog een 2 foto's gemaakt.
Afbeelding

Afbeelding

Daar kwamen we achter dat trein naar Breda net was vertrokken. Dus toch maar weer richting Centraal gegaan voor de Fyra.

Eenmaal op Centraal nog een paar foto's gemaakt. o.a RET bussen, de IC naar Dordrecht, Sprinter naar Roosendaal, de vertraagde IC naar Venlo en onze Fyra richting Breda.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteindelijk weer om 17.56 aangekomen in Oss.

En nog voor iedereen de beste wensen voor 2012. Dat er veel ov kilometers gemaakt mogen worden :mrgreen: *bus*
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Oud forumgebruiker

Re: Rotterdam (02-01-12)

Bericht door Oud forumgebruiker »

die oude streekbussen worden gebruikt door een islamitische school om de kinderen van die school van/naar school te brengen...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Rotterdam (02-01-12)

Bericht door Michael »

De BB-HJ-69 is de ex Arriva 5576 en de BB-GT-03 is de ex Arriva 5585 en zijn van stichting schoolvervoer Sipor
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Rotterdam (02-01-12)

Bericht door mijack1985 »

bedankt heren :pos:
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten