Het Grote Blundertopic #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Geert »

Ik heb tentamens gemaakt in koude beursvloeren van de Jaarbeurs en in gymzalen van het universitaire sportcentrum (Olympos), dat is pas niks. Het verhaal wat jij beschrijft klinkt wel gezellig Bee ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Ik heb wel eens een tentamen gehad waar zoveel deelnemers aan waren dat het in drie tentamenzalen moest. Sommigen hier die aan de UvA studeren/studeerden zullen vast een belletje horen rinkelen als ik IWO zeg. Het zijn drie tentamenzalen boven het boekendepot van de universiteitsbibliotheek letterlijk achter het AMC en het is er altijd ijskoud want de boeken moeten goed geconserveerd worden. Sommigen denken daarom dat het boven de autopsieafdeling van het AMC is :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Meltrain »

Op de TU was begin dit studiejaar een tentamen waar zo véél mensen op af kwamen dat er niet genoeg tafels meer waren en er mensen op de grond moetsen zitten. :shock:
Nou ja, iedereen die het niet gehaald heeft, mag het een keer extra herkansen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door webguy »

Is beetje belachelijk toch? Laat ze een andere dag/week terugkomen. Is balen, maar kan je langer leren en fatsoenlijk tentamen doen...
stefanos
Berichten: 36
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 15:00
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door stefanos »

Stefan schreef:Wij hebben mooie tentamenbunkers op school, compleet afgesloten van de buitenwereld.. Geen raam, geen daglicht, niets. :P :mrgreen:
1.17 :lol: al heeft die wel wat raampjes.
Dagelijks Oud-Beijerland <->Zuid-Beijerland(lijn 162)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Ik ken bij de UvA wel klaslokalen waar amper daglicht binnen komt, namelijk de kelder van het Bungehuis. Ik heb een paar lokalen bekeken toen ik voor promotiedoeleinden een loper van het gebouw had gekregen van de huismeester, maar echt onder de indruk was ik niet en ik heb die ruimtes dan ook heel snel uit de rondleiding geschrapt :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Ardan »

1.17.. het ramplokaal bij uitstek. Krijg altijd een muf badkamergevoel met die groenige tegeltjes..
Ik doe ook maar wat
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door MdJ »

Ik.heb alleen nog maar tentamens gehad in de collegezaal (tribune-opstelling; ruimte voor ruim 300 man, wij zijn slechts met 70) en verder in de sportzaal/sporthal. Gaat prima!
Bij twijfel: gebruik beton.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Stefan »

Ardan schreef:1.17.. het ramplokaal bij uitstek. Krijg altijd een muf badkamergevoel met die groenige tegeltjes..
Even denken.. Is dat dat lokaal dat links zit als je de roltrap af komt (er van uitgaande dat je van beneden naar boven gaat :P )? Wat een dramahok was dat zeg...
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Ook een mooie. De baas van het ondersteund personeel op enkele locaties besluit met onmiddelijke ingang dat alle deuren dicht moeten en van buiten direct in het slot moeten vallen. Om zijn woorden kracht bij te zetten laat hij paslezers op alle kantoordeuren installeren en haalt hij alle blokjes weg.

Vervolgens zegt hij om 10:00 dat hij de rest van de dag afwezig is, en het eerste wat er gebeurt is dat het hele kantoor wordt afgespeurd naar de blokjes die direct onder de kantoordeuren worden geplaatst :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
stefanos
Berichten: 36
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 15:00
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door stefanos »

Stefan schreef:
Ardan schreef:1.17.. het ramplokaal bij uitstek. Krijg altijd een muf badkamergevoel met die groenige tegeltjes..
Even denken.. Is dat dat lokaal dat links zit als je de roltrap af komt (er van uitgaande dat je van beneden naar boven gaat :P )? Wat een dramahok was dat zeg...
dat klopt.
Dagelijks Oud-Beijerland <->Zuid-Beijerland(lijn 162)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Geert »

Sterkte aan je baas, die blokjes blijven waarschijnlijk wel weer terugkomen :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Het is ook onzin om te eisen dat de deur van het kantoor gesloten blijft wegens mogelijke diefstal als er maar liefst 8 mensen werken en dus ook toezicht houden :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Justin »

Geert schreef:Ik heb tentamens gemaakt in koude beursvloeren van de Jaarbeurs en in gymzalen van het universitaire sportcentrum (Olympos), dat is pas niks. Het verhaal wat jij beschrijft klinkt wel gezellig Bee ;)
Tentamen doen in de Vechtse Banen, dat was pas een hel... Lekker dicht bij de deur ook, met goede *ahum* busverbindingen destijds...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door deadlock »

Ik stond afgelopen maandag voor niets in Alphen aan de Rijn. Ik had er dus 9 FEBRUARI moeten zijn ipv 9 JANUARI. Bijna twee uur in de trein voor niets :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Caspar »

En dan is Alphen a/d Rijn nou niet echt een plaats waarvan je zegt, ach dan gaan we eens even een leuk rondje door de stad, om er nog maar het beste van te maken. :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door deadlock »

Nee inderdaad. En iedereen in Utrecht die ik ken was aan het studeren of aan werken dus ik ben maar gewoon naar Zwolle gegaan. Ach jah, was ik in ieder geval op tijd thuis.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Caspar schreef:En dan is Alphen a/d Rijn nou niet echt een plaats waarvan je zegt, ach dan gaan we eens even een leuk rondje door de stad, om er nog maar het beste van te maken. :lol:
Vogeltjes kijken in Avifauna, geschiedenis herbeleven in Archeon, bier drinken op het Rijnplein. Kamperen maar niet overnachten op de dagcamping bij het meer, golfen op de vroegere vuilnisbelt. Zat te doen in Alphen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Raymond »

Gisteren was er op tv een reclame van de ANWB die vertelde dat als je nu lid werd je de rest van het jaar geen geld meer hoeft te betalen. In beeld verscheen: "de rest van 2011 gratis" Met andere woorden: dat was gewoon een oude reclame.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door deadlock »

Bee schreef:
Caspar schreef:En dan is Alphen a/d Rijn nou niet echt een plaats waarvan je zegt, ach dan gaan we eens even een leuk rondje door de stad, om er nog maar het beste van te maken. :lol:
Vogeltjes kijken in Avifauna, geschiedenis herbeleven in Archeon, bier drinken op het Rijnplein. Kamperen maar niet overnachten op de dagcamping bij het meer, golfen op de vroegere vuilnisbelt. Zat te doen in Alphen *O*
Ramptoerist spelen in de Ridderhof.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door microshit »

Vanmiddag tegen een vriend van mij...
"Gister joh, de trein die ik had naar m'n werk reed maar met een viertje... was proppen joh!"
"Maarten... daar was ik bij :| "
Kortetermijngeheugen, jee
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door webguy »

Ik was gister paar minuten later van mn werk weggegaan... Gevolg was dat ik de s3100 van 17:26 niet haalde, dus werd het de s7600. Ik stap in Arnhem uit, overtuigd dat mijn fiets daar stond. Sta ik in de fietsenstalling aan de Sonsbeekzijde, kom ik er achter dat ik naar Velperpoort was gefietst.

Kom je terug op het station, blijkt de Syntus stopper naar Doetichem ook opgeheven dus kan ik 25 minuten wachten voor die 3 min naar Velperpoort *O* *bus* -o-
Reiziger Delft
Berichten: 1200
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Reiziger Delft »

Syntus rijdt toch elk kwartier :?:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door webguy »

De stoptein van 18:03 reed dus niet, dus werd het die van 18:18, die kort keerde en +5 had.
Heb overigens maar gewoon op het station gegeten, was efficienter gebruik van mn tijd dan alleen wachten.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door AppleMoose »

Mwa. Dat stukje had je ook makkelijk kunnen lopen. Doe je echt geen 25 minuten over.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten