Mag ik even kwijt #102

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door htm_tram »

Mag ik even kwijt dat taxi chauffeurs en ah2go niet goed samen gaan... :neg:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Geert »

@Ronaldussen: vorige week moest ik zowel bij de ABN-Amro als bij de ING zijn voor wat geldzaken en de ING is inderdaad een soort automatenruimte geworden met een bar en wat waterflesjes (?? :')) op de achtergrond. Bij de ABN werd ik in ieder geval nog netjes en vrij vlot geholpen aan de balie, bij de ING kon ik alleen bij de automaat terecht...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Caspar »

@ Ronaldussen, volgens mij zijn banken nog wel verplicht je gratis papieren afschriften te verstrekken. Alleen is de frequentie daarvan dan 1x per maand. Ik weet niet of dat een optie is?

Als ik bij de ABN kom om iets te regelen, vragen ze meteen of ik koffie wil... Dan weet ik al dat ze me naast mijn eigen vraag/probleem me ook een verzekering aan gaan praten :lol:
Laatst gewijzigd door Caspar op do 12 jan 2012, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Geert »

Meltrain schreef:de code C11 is voor een eerste keer periodieke controle in het jaar en C12 en C13 voor latere keren en elke code mag maar één keer gebruikt worden.
Welkom in de wondere wereld van de DBC's ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door ODRAIL »

htm_tram schreef:@Fles

Met Nico die beroemd is om zijn treintjes site? xD
Deze Nico zie je overal opduiken en is haantje de voortste met het maken van foto's. Maar vervolgens duurt het zeer lang voordat je iets er over op z'n site ziet. En zijn foto's zijn nog slecht bewerkt ook (vooral de foto's van het jubeleum van de 1200 loks)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Suus »

Nee je snapt het niet Geert.

Als je binnenkomt bij de ING wordt je eerst te woord gestaan door de gastvrouw die uit een enorm apparaat een nummertje haalt. Daarna neem je plaats op de luxe leren poef totdat je nummertje wordt omgeroepen en dan mag je op een barkruk plaatsnemen om persoonlijk te woord gestaan te worden. Als je persoonlijk te woord wordt gestaan om het een en ander te regelen krijg je een flesje Leeuwenwater of een kopje Leeuwenkoffie aangeboden :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door ODRAIL »

Pfff..., gaat lekker zo. Het eerste blauwtje van dit jaar opgelopen :shock:. Zo krijg :shock: ik nooit iemand.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Geert »

@Bee: Nou, niet bij de ING hier om de hoek hoor...
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Jef400 »

@KM46: Heb me laatste vriendin gedumpt toen ik 7 was.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Suus »

Geert schreef:@Bee: Nou, niet bij de ING hier om de hoek hoor...
In Diemen weet men nog wat service is 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door AppleMoose »

Caspar schreef:@ Ronaldussen, volgens mij zijn banken nog wel verplicht je gratis papieren afschriften te verstrekken. Alleen is de frequentie daarvan dan 1x per maand. Ik weet niet of dat een optie is?
Nee. Dat is dus niet (meer?) zo. Bij de Rabobank moet je daar nu extra voor betalen, voor 1 keer per maand zo'n overzicht te krijgen.
Nu gaat het mij niet om die 2 euro, die kan ik wel "missen", maar het gaat me er vooral om dat je tegenwoordig steeds meer moet betalen, voor steeds minder service.En dat je steeds meer moeite moet doen om iets op papier thuisgestuurd te krijgen, of überhaupt rechstreeks door personeel geholpen te kunnen worden. En dat is dan niet alleen qua bankensector, maar dat is in alle sectoren.

Nog een dingetje. Als je losgeld wil storten op je bankrekening, dan mag dat ook nog maar 6 keer per jaar. Doe je het vaker, dan moet je iets van 7 euro per keer betalen. :N (Anders komen er weer bonussen in gevaar ofzo)
Ze moeten godverdomme blij zijn dat ik mijn geld bij hen stort, stelletje lamballen :evil:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Daniel »

En vroemmm, daar komt de heli weer over... dat kreng is verdorie al sinds half zeven rondjes aan het vliegen boven Amersfoort-Zuid...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Thom91 »

KM46 schreef:Pfff..., gaat lekker zo. Het eerste blauwtje van dit jaar opgelopen :shock:. Zo krijg :shock: ik nooit iemand.
Heel erg of viel het wel mee? :P
Komt wel goed schatje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Caspar »

Tja, dat valt in dezelfde categorie als balietoeslagen voor treinkaartjes, en ook voor treinkaartjes die je enkel en alleen aan een balie kan krijgen.
Ik denk alleen niet dat er wat aan zal veranderen, banken hebben het helaas voor het zeggen in de wereld, niet de overheid.
Laatst gewijzigd door Caspar op do 12 jan 2012, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door ODRAIL »

JeffreyMeijer schreef:@KM46: Heb me laatste vriendin gedumpt toen ik 7 was.
Ja oke, maar je begint toch wel wat te missen. En telken alleen uitgaan daar zie ik steeds meer tegenop.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Stefan »

Voor dat geld storten heb ik m'n vader maar geregeld.. Die maakt dan het bedrag over naar m'n rekening bij de Rabobank. :') Maar goed, afgezien van dat ben ik tot nu wel tevreden over de Rabo. Fijne mensen die er werken bij de bank hier, maar goed, hier in 't dorp is het maar een klein filiaal waar maar 3 mensen zitten overdag, dat maakt het al gauw wat prettiger.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door webguy »

Overigen is dat laatste niet erg raar: zakelijke gebruikers betalen ook zoiets, en enkel omdat particuliere gebruikers het minder vaak gebruiken was het gratis, met risico voor de bank dat mensen het vaker gebruiken. Zoiets kost gewoon geld.

Gezien de eisen van de overheid, de beurzen, de economie, etc, zijn de kosten voor bankieren niet erg veel omhoog gegaan. Je kan die service wel krijgen, betaal je alleen dubbelzoveel...

Overigens vertelde mn oma van de week dat in het bejaaardentehuis om de hoek iemand van de Rabobank uit Voorthuizen komt (voor in Garderen) om twee uurtjes per week de oudjes te helpen met bankzaken. Dat is wel weer service.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:
KM46 schreef:Pfff..., gaat lekker zo. Het eerste blauwtje van dit jaar opgelopen :shock:. Zo krijg :shock: ik nooit iemand.
Heel erg of viel het wel mee? :P
Hier ga ik niet op in.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Jef400 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Caspar »

webguy schreef:Overigen is dat laatste niet erg raar: zakelijke gebruikers betalen ook zoiets, en enkel omdat particuliere gebruikers het minder vaak gebruiken was het gratis, met risico voor de bank dat mensen het vaker gebruiken. Zoiets kost gewoon geld.

Gezien de eisen van de overheid, de beurzen, de economie, etc, zijn de kosten voor bankieren niet erg veel omhoog gegaan. Je kan die service wel krijgen, betaal je alleen dubbelzoveel...

Overigens vertelde mn oma van de week dat in het bejaaardentehuis om de hoek iemand van de Rabobank uit Voorthuizen komt (voor in Garderen) om twee uurtjes per week de oudjes te helpen met bankzaken. Dat is wel weer service.
Banken hoeven niet te klagen, wat ze ook doen, ze worden toch wel bijgestaan van ons belastinggeld als ze failliet dreigen te gaan. :?
Laatst gewijzigd door Caspar op do 12 jan 2012, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door ODRAIL »

Stefan schreef:Voor dat geld storten heb ik m'n vader maar geregeld.. Die maakt dan het bedrag over naar m'n rekening bij de Rabobank. :') Maar goed, afgezien van dat ben ik tot nu wel tevreden over de Rabo. Fijne mensen die er werken bij de bank hier, maar goed, hier in 't dorp is het maar een klein filiaal waar maar 3 mensen zitten overdag, dat maakt het al gauw wat prettiger.
Tja alleen dat logo al van de Rabobank. Moest in december zelfs lid worden om een (simpele) agenda te krijgen. Ben maar lid geworden, mij ouders zijn het ook.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Suus »

Ik merk dat er de laatste maanden wel een positieve trend is op het gebied van telefonische klantenservices, je staat steeds korter in de wacht en ze kunnen vaker direct helpen.

Goede voorbeelden zijn de ING, mijn zorgverzekeraar en mijn mobiele telefoonprovider, waar ik altijd zonder wachttijden te woord wordt gestaan *O*

Negatieve uitzonderingen zijn de woonstichting en *zucht* de klantenservice op mijn werk -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door webguy »

Klantenservice, vermijd het als de pest. Helemaal als ik zelf klanten te woord moet staan :P
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Thom91 »

KM46 schreef:
JeffreyMeijer schreef:@KM46: Heb me laatste vriendin gedumpt toen ik 7 was.
Ja oke, maar je begint toch wel wat te missen. En telken alleen uitgaan daar zie ik steeds meer tegenop.
Hoe oud ben je als ik vragen mag en ga je niet met vrienden uit?
Komt wel goed schatje.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Jef400 »

Dat jullie dat woord klantenservice nog gebruiken.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 147 gasten