Mag ik even kwijt #102

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:
KM46 schreef:
JeffreyMeijer schreef:@KM46: Heb me laatste vriendin gedumpt toen ik 7 was.
Ja oke, maar je begint toch wel wat te missen. En telken alleen uitgaan daar zie ik steeds meer tegenop.
Hoe oud ben je als ik vragen mag en ga je niet met vrienden uit?
Dit is prive, hier wil ik niet op in gaan. Wil wel kwijt dat ik een lichamelijke handicap heb.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Daniel »

De laatste keer dat ik met een klantenservice gebeld heb is eigenlijk nog best lang geleden... kunnen tegenwoordig zoveel van dat soort dingen via internet. Even gegevens van een apparaat invullen en je hebt al een monteur voor een storing geregeld.

Of nouja, eigenlijk is het heel kort geleden maar dan op 't werk... op zich is de klantenservice van DHL heel snel met opnemen, maar op hun site staat maar één nummer. Dat moet je dan eerst bellen om te weten te komen dat het de klantenservice van de luchtvracht is, die je vervolgens het nummer van het wegvervoer kunnen geven :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Freek »

Ronaldussen schreef:
Caspar schreef: Nee. Dat is dus niet (meer?) zo. Bij de Rabobank moet je daar nu extra voor betalen, voor 1 keer per maand zo'n overzicht te krijgen.
Nu gaat het mij niet om die 2 euro

Nog een dingetje. Als je losgeld wil storten op je bankrekening, dan mag dat ook nog maar 6 keer per jaar.
Waarom zou je een papierenoverzicht willen? Staat toch ook allemaal online? Wat is dan de meerwaarde. Je kan het altijd nog zelf printen. Bovendien 2 euro lijkt met best redelijk richting kostprijs gaan: wat kosten 2 postzegels tegenwoordig, bijna een 1 euro toch.

Geld storten? Ik geef geld uit, heb nooit grote inkomsten in munten of papiergeld. Wie krijgt er nog contant uitbetaald? Dus wie stort er vaker dan 6x per jaar?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Stefan »

Bee schreef:Goede voorbeelden zijn de ING
Laat ze sterven met hun klantenservice. Toen ik ging vragen waarom ik m'n creditcard niet kreeg werd ik als een debiel behandeld en kreeg maar te horen dat ik bij het BKR geregistreerd zou staan. :') :N
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Jef400 »

Ik zou zeggen enjoy de club KM46
Laatst gewijzigd door Jef400 op do 12 jan 2012, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door ODRAIL »

JeffreyMeijer schreef:Dat jullie dat woord klantenservice nog gebruiken.
Dat heet tegenwoordig Customerservice of Klantenreacties of Customercare :wink:.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Suus »

Misschien de meest geniale klantenservice die ik ooit heb meegemaakt is nog wel de telefonische klantenservice van het GVB, die heeft mij een keer direct doorverbonden met de verkeersleiding zodat een hond die zelfstandig de metro had genomen opgespoord kon worden _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door htm_tram »

KM46 schreef:
htm_tram schreef:@Fles

Met Nico die beroemd is om zijn treintjes site? xD
Deze Nico zie je overal opduiken en is haantje de voortste met het maken van foto's. Maar vervolgens duurt het zeer lang voordat je iets er over op z'n site ziet. En zijn foto's zijn nog slecht bewerkt ook (vooral de foto's van het jubeleum van de 1200 loks)
De foto´s en video´s van het roestrijden waar ik toevallig uit het raam hing bij Bunnik ben ik nooit tegen gekomen op internet :wink:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Thom91 »

@km46, dan laat ik de zaak rusten.

Ik las laatst een artikeltje in ik meen De Pers over dat twitter Webcare's meestal sneller reageren dan telefoon en ook beter. Dit omdat de twitter webcare's openlijk toegankelijke zijn voor iedere journalist en weet ik veel wie. Een negatief verhaal staat gewoon veel sneller in de krant of op een opinie site.

Desbetreffende artikel even opgezocht: http://www.depers.nl/economie/622721/Tw ... retje.html
Komt wel goed schatje.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door webguy »

Stefan schreef:Laat ze sterven met hun klantenservice. Toen ik ging vragen waarom ik m'n creditcard niet kreeg werd ik als een debiel behandeld en kreeg maar te horen dat ik bij het BKR geregistreerd zou staan. :') :N
Mijn Studenten Creditcard heeft bij de ING ook 3x gekost omdat het formulier een normale credit card telkens ging aanvragen... Als student krijg je die niet nee als je geen baan er naast hebt...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Suus »

Weet je was pas echt bizar is: NS Hispeed heeft een hele klantenservice via twitter opgezet, maar het telefoonnummer van hun klantenservice staat niet eens op hun site vermeld, allen het nummer van de telefonische verkoopdienst :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door webguy »

Echt wel, als je op Contact klikt kom je hier waar je info over het "Internet Support Desk" krijgt. Het klantenservice nummer is gelijk aan de reserveringslijn.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Suus »

Maarre, dat is niet de echte klantenservice, die heeft nog een ander nummer en is alleen 's ochtends geopend :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Stefan »

webguy schreef:Mijn Studenten Creditcard heeft bij de ING ook 3x gekost omdat het formulier een normale credit card telkens ging aanvragen... Als student krijg je die niet nee als je geen baan er naast hebt...
Oh.. Zou dáár het probleem gezeten hebben? Maar goed, was het na 5 of 6x aanvragen wel zat eigenlijk. :')

Laatste conclusie waarom ik geen studenten creditcard kreeg was omdat ik teveel afschrijvingen ten opzichte van m'n bijschrijvingen had... Goh.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door deadlock »

Kleingeld afstorten is ook nergens voor nodig trouwens. Zoek een random kroeg uit en breng het daarheen, die pakken het met liefde aan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Daniel »

Nou... was toch wel erg gewenst als ik m'n krantenwijk rond geweest was aan het eind van het jaar :P Herinner me de laatste keer nog wel... eerst bij de bank vragen of ik niet toevallig de munten in van die rolletjes hoefde aan te leveren, maar nee, dat hoefde niet voor die hoeveelheid die ik had. Kom ik even later terug om het te storten, zeggen ze "volgende keer wel in rolletjes he" :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door webguy »

Stefan schreef:Oh.. Zou dáár het probleem gezeten hebben? Maar goed, was het na 5 of 6x aanvragen wel zat eigenlijk. :')
Laatste conclusie waarom ik geen studenten creditcard kreeg was omdat ik teveel afschrijvingen ten opzichte van m'n bijschrijvingen had... Goh.
Maar weet je 100% zeker dat je een studenten creditcard hebt aangevraagd? Want eigenlijk is voor de studenten versie de enige (inkomens) eis dat je stufi ontvangt. Maar het zal wel dan...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Justin »

Ja dat is ook inderdaad twijfelachtig.

Mijn CC is direct gekoppeld aan mijn bankrekening, en is in feite niet meer dan een (uitgesteld) betaalmiddel voor in het buitenland en op internet. Ik betaal daarmee geen rente, zoals op een VISA-rekening bijvoorbeeld. Wel moet ik natuurlijk betalen voor het bezit op een CC én betaal ik opnamekosten, mocht ik er mee pinnen bij een Nederlandse geldautomaat.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door ODRAIL »

htm_tram schreef:
KM46 schreef:
htm_tram schreef:@Fles

Met Nico die beroemd is om zijn treintjes site? xD
Deze Nico zie je overal opduiken en is haantje de voortste met het maken van foto's. Maar vervolgens duurt het zeer lang voordat je iets er over op z'n site ziet. En zijn foto's zijn nog slecht bewerkt ook (vooral de foto's van het jubeleum van de 1200 loks)
De foto´s en video´s van het roestrijden waar ik toevallig uit het raam hing bij Bunnik ben ik nooit tegen gekomen op internet :wink:
Heb deze Nico ook een keertje in het spoorwegmuseum op de foto gezet en de foto naar hem toegestuurd. Deze foto is ook nooit op z'n website verschenen.
Laatst gewijzigd door ODRAIL op vr 13 jan 2012, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Stefan »

webguy schreef:Maar weet je 100% zeker dat je een studenten creditcard hebt aangevraagd? Want eigenlijk is voor de studenten versie de enige (inkomens) eis dat je stufi ontvangt. Maar het zal wel dan...
Van de 5 á 6 aanvragen zijn er 3 bij een ING kantoor zelf gebeurd, waar ik tot vervelens toe heb gezegd dat het om een credit card ging, dit stond dus ook op het formulier wat ik in ging vullen.. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door deadlock »

<Cheshire> I can't afford those plastic things to cover the electric sockets so I just draw bunny faces on the electric outlets to scare the kids away from them...
<RLtim> Newsflash! Kids aren't afraid of bunnies.
<Cheshire> Oh they will be...

<3<3<3<3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Caspar »

Ik zag vanmiddag in de open polder een meid fietsen met een mouwloos shirtje aan, zonder jas. :shock:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door webguy »

Ik vond het om 3 uur koud genoeg om mn handschoenen weer aan te trekken op de fiets.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Ardan »

Vriend 1: 'Ja, vanmiddag was er ook wat mis op het spoor, bij het station stond er een trein stil'
Rest: 'Ja gek he, dat doen ze wel vaker bij stations!'
Vriend 2: 'Zou wat wezen als-ie dat niet deed, moet je steeds uit het raam springen en hopen dat je een beetje zacht landt op dat station :lol: '
Vriend 1 (probeerde zichzelf te redden): 'Nee, nee! Hij stond stil op de overweg, vóór het station!'
Zeg dat dan meteen :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door Vinny »

Hij zei ook "bij" niet "op" :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 52 gasten