WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door midnet »

Nu de postkantoren weg zijn en de GWK het blijkbaar niet meer doet voor Cnx, weet iemand misschien waar nog de lijnfolders Cnx Bollenstreek (Leiden, Haarlem) op te halen zijn? Of zijn ze helemaal in het kader van de bezuinigingen weggedaan?
WSM
Berichten: 1403
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:59

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door WSM »

Bij het GWK in Leiden staat regelmatig een rek met lijnfolders. Anders zou je aan het loket kunnen vragen.
§ 6. Het passeren van rode seinen

Artikel 33

1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Marc »

Volgens de site zijn dit de verkooppunten:

Code: Selecteer alles

Alkmaar 	Stationsweg 51 	- 	BREAXX
Almere 	Stationsplein 25 	088-1338014 	AKO
Den Helder 	Parallelweg 2 	- 	CXX
Enschede 	Stationsplein 14 	- 	BREAXX
Haarlem 	Stationsplein 11 	088-1338012 	AKO
Leiden 	Stationsplein 3 F 	088-1338017 	AKO
Nijmegen 	Stationshal Nijmegen 	 - 	CXX
Zwolle 	Stationsplein 1A 	088 - 1338086 	Bruna
In Haarlem of Leiden moet je even navraag gaan doen bij de plaatselijke AKO. Vorige week ben ik in Haarlem gaan vragen voor een dienstregelingsboekje van de regio Haarlem-IJmond, maar daar was in de regio niet meer aan te komen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Daantje »

Buschauffeurs hebben ze ook wel eens bij zich. Kan je ze niet aanvragen bij de klantenservice?
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Klaasje »

In een aantal gebieden zijn de lijnfolders afgeschaft. In deze gebieden kan je als het goed is nog wel een busboekje krijgen.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Caspar »

Misschien niet helemaal van toepassing hier, maar ik heb een kleine maand geleden ook 2 lijnfolders van EBS aangevraagd, en heb keurig een bevestigingsmail gekregen dat ze binnen 3 werkdagen in de bus zouden liggen. Heb nog niets gezien :?
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door TLP »

Caspar schreef:Misschien niet helemaal van toepassing hier, maar ik heb een kleine maand geleden ook 2 lijnfolders van EBS aangevraagd, en heb keurig een bevestigingsmail gekregen dat ze binnen 3 werkdagen in de bus zouden liggen. Heb nog niets gezien :?
Erg Beroerde Service-aan-huis :P
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Ronald »

Ah, GWK's zijn er uitgegooid als verkooppunt? Ik vond dat eerlijk gezegd al nooit zo'n gelukkige combinatie...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Suus »

De GWK in Leiden is ook verhuisd, want op de plek waar deze eerst zat zitten nu o.a. een AH to Go en een Doner Company.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Ronald »

Ja, zag ik toevallig vanmiddag. Wat me opviel was inderdaad dat er geen verwijzingen naar Connexxion aangebracht waren, ik had dus al het vermoeden dat ze dat niet meer doen.
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door midnet »

Caspar schreef:Misschien niet helemaal van toepassing hier, maar ik heb een kleine maand geleden ook 2 lijnfolders van EBS aangevraagd, en heb keurig een bevestigingsmail gekregen dat ze binnen 3 werkdagen in de bus zouden liggen. Heb nog niets gezien :?
mij dito.....
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door midnet »

WSM schreef:Bij het GWK in Leiden staat regelmatig een rek met lijnfolders. Anders zou je aan het loket kunnen vragen.
STOND-nu per 1/1/12 de verkoop van ABO's is gestopt is volgens hun het contract tussen Conx en GWK (gold in veel meer plaatsen ) gestopt en dus ook hun bemoeiienis ermee. Anders had ik het hier niet gevraagd...........
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door midnet »

veel reacties, maar het echte antwoord is er dus niet bij.
Is het eigenlijk nog zo dat Conx hier lijnfolders heeft? In ZEELAND hadden ze ze in de bus, ja, maar dat is een andere streek. En aan l;ijn 50 van daar heb ik niet veel om naar Lisse te reizen........
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Ronald »

Als je een lijnfolder wilt hebben om je reis naar Lisse te plannen, kun je beter gewoon de Connexxion-site raadplegen. Daar kun je het busboekje in PDF vinden, en desgewenst een PDF'je per lijn opslaan. In de bus naar Lisse kun je eventueel alsnog een "papieren" lijnfolder vragen.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: WAAR lijnfolders Conx Bollenstreek?

Bericht door Chauf21 »

Connexxion heeft voor Zuid-Holland nog gewoon lijnfolders. Zoals gezegd, vraag het even bij de chauffeur of neem contact op met de klantenservice.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten