Mag ik even kwijt #103

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #102

Bericht door STF »

Kijk als ze nou nog iemand zouden zoeken om fouten uit het OV netwerk te halen zoals niet bestaande haltes en meer van dat soort rariteiten, ja dat zou wel wat voor mij zijn. :lol:

Maar qua voertuigen besturen houden we het maar beperkt tot een auto en grasmaaier.
Ik zit me nog steeds af te vragen welke sinterklaasavond die grasmaaierfabrikant nou bedoelde dat onze maaimachine terug zou worden bezorgd, die van 2011, 2012 of toch die van 2013? :?

Die leen-maaier start zo hopeloos slecht, van de week wilde ik een stopcontact in de garage vervangen, moest dat grote ding even naar buiten gereden worden zodat ik bij de muur kon; binnen een minuut tijd zeven keer afgeslagen... Bouwjaar 2011, 25 bedrijfsuren op de teller, super! :neg:
Laatst met dreigend hoogwater heb ik dat malle ding mooi op zijn startmotor verplaatst; gaspedaal volledig ingetrapt, handrem eraf en de sleutel vastgehouden in de startstand. Soort van hybride-grasmaaier heb je dan.... Op de accu van 55 Ah kun je ongeveer drie minuten rijden. :Y
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Ik besef me net dat ik mijn iPad nu een maand heb en mijn pre paid 3G simkaart nog nooit heb opgewaardeerd. Dat ding komt met €7,50 aan data en de kosten per MB zijn echt ridicuul hoog.

Ik denk dat er iets mis is gegaan bij Vodafone 8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door webguy »

Opzich kan je bij Vodafone prepaid toch een Internet Blox toevoegen voor 9,99 (of was het 7,50) voor zoveel MB per maand? Of is dat ook afgeschaft?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Thom91 »

mijn zusje heeft laatst blox geactiveerd op der telefoontje, dus zal nog wel bestaan ja ;)
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Opzich kan je bij Vodafone prepaid toch een Internet Blox toevoegen voor 9,99 (of was het 7,50) voor zoveel MB per maand? Of is dat ook afgeschaft?
Het is pre-paid ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

prepaid is echt voor schooiers :N
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Caspar »

Ja of BreEzaHh's die daar dan een klusje voor uitvoeren alvorens het opgewaardeerd wordt. :lol:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door webguy »

deadlock schreef:
webguy schreef:Opzich kan je bij Vodafone prepaid toch een Internet Blox toevoegen voor 9,99 (of was het 7,50) voor zoveel MB per maand? Of is dat ook afgeschaft?
Het is pre-paid ;)
Er zijn ook prepaid blox: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/pr ... _internet/
Maar wel karig, het was twee jaar geleden een maand 1000MB voor 9,50, maar nu is het 100 MB voor 9,95 of 250MB voor 14,95.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Fles schreef:prepaid is echt voor schooiers :N
Ik heb geen zin in twee abonnementen waarvan de tweede zo minimaal gebruikt wordt dat prepaid goedkoper is.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Geert »

deadlock schreef:Ik besef me net dat ik mijn iPad nu een maand heb en mijn pre paid 3G simkaart nog nooit heb opgewaardeerd. Dat ding komt met €7,50 aan data en de kosten per MB zijn echt ridicuul hoog.

Ik denk dat er iets mis is gegaan bij Vodafone 8-)
Profit! Of sta je nu zwaar in de min en moet je nu eerst allemaal schulden betalen bij het opwaarderen :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Haha, nee dat kan bij Vodafone wel trouwens. Een vriend van me heeft een of ander truukje met een VPN-tunnel waardoor je ongelimiteerd kan internetten op een prepaidkaart. Dat heeft hij in Rusland gedaan en toen werkte het ding opeens niet meer.

Toen hij weer thuiskwam heeft hij gebeld met Vodafone onder de neppersoon waar de SIM-kaart ook onder geregistreerd stond bleek er €9000,- in de min te staan :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Heb al ruim 12 jaar een pre-paid telefoon werkt perfect (ja ik bel niet zo veel en wordt ook niet zo veel gebeld). Het enige nadeel is dat er eens in de twee jaar een toestel kapot gaat.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Jef400 »

Ik bel zoveel dat laatst mijn beltegoed verlopen is.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

JeffreyMeijer schreef:Ik bel zoveel dat laatst mijn beltegoed verlopen is.
Dat had mijn moeder twee geleden ook een keer.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Daantje »

Ik bel ook nog altijd prepaid. Met die Blox van Vodafone is dat voor mij nog altijd goedkoper dan een abonnement. Zo heb ik een Blox dat ik na drie minuten de rest van het uur gratis bel naar vaste nummers en Vodafone nummers (en dat zijn bijna alle nummers die ik bel en dat dus een uur voor 1,30 hooguit). Verder sms ik vooral en dat voor 9 cent per bericht. Sinds ik een vaste telefoon heb bel ik nauwelijks meer mobiel.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Morgen maar eens even naar de TRW in Leiden. Even een slagje Jungfraujoch boeken voor half april of zo :P
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Daantje »

Jungfraujoch is wel tof :) Ben ik een jaar of tien geleden geweest :)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door webguy »

Beuh, na 4.5 jaar bijna 5 dagen per week trouwe dienst is de rits van mn laptoprugzak dan eindelijk versleten. Het ding is naar 3 continenten, 5 (of 6?) landen geweest, december 2010 netjes hersteld in Oeganda voor een prikkie, maar nu wil de rits niet meer dicht.

Toch maar eens opzoek naar een nieuwe, heb 'm nu niet meer dagelijks nodig, maar moet wel regelmatig onaangekondigd thuis werken, en dan werklaptop meenemen...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Daantje schreef:Jungfraujoch is wel tof :) Ben ik een jaar of tien geleden geweest :)
Heb er in een grijs verleden voor gestaan. Heb het uiteindelijk niet gedaan vanwege de zeer hoge prijzen aldaar.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

@ fles: Dit is mijn 1600ste bericht (nee ik heb hem niet gemist hoor :wink: )
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Jef400 »

Mijn felicitaties dan heb je er 1398 meer dan ik
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

KM46 schreef:
Daantje schreef:Jungfraujoch is wel tof :) Ben ik een jaar of tien geleden geweest :)
Heb er in een grijs verleden voor gestaan. Heb het uiteindelijk niet gedaan vanwege de zeer hoge prijzen aldaar.
Die prijzen zijn wel tamelijk idioot ja :( Maar eens zien.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Ronald »

Maar ja, dat bordje hè? Die KAN toch eigenlijk niet ontbreken :wink: .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Ronald schreef:Maar ja, dat bordje hè? Die KAN toch eigenlijk niet ontbreken :wink: .
Precies. En goedkoper zal het de komende jaren ook wel niet worden :')
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Daantje »

webguy schreef:Beuh, na 4.5 jaar bijna 5 dagen per week trouwe dienst is de rits van mn laptoprugzak dan eindelijk versleten. Het ding is naar 3 continenten, 5 (of 6?) landen geweest, december 2010 netjes hersteld in Oeganda voor een prikkie, maar nu wil de rits niet meer dicht.

Toch maar eens opzoek naar een nieuwe, heb 'm nu niet meer dagelijks nodig, maar moet wel regelmatig onaangekondigd thuis werken, en dan werklaptop meenemen...
Ik heb nu al bijna vijf jaar een laptoprugzak van American Tourister. Fijne tas, hij gaat bijna elk weekend mee en ziet er nog goed uit (behalve wat viezigheid).
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 55 gasten