Vervanging CTA's door TBP's #2
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Alle stations sluiten die een te lange naam hebben
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Ik zag vandaag dat de CTA's op spoor 1 op Rotterdam Centraal vervangen was :). Dat was gisteren nog niet volgens mij.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Wat zou eigenlijk het station met de langste en het station met de kortste naam van Nederland zijn?avl schreef:Alle stations sluiten die een te lange naam hebben
In België lijkt mij het kortste Ath. Er bestond ook nog een station As maar dat is gesloten.
*bus* *O* Mijn 60ste bericht! *O* *bus*
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Leeuwarden CamminghaburenStéphane schreef:Wat zou eigenlijk het station met de langste en het station met de kortste naam van Nederland zijn?
In België lijkt mij het kortste Ath. Er bestond ook nog een station As maar dat is gesloten.
Oss
Kortste van België is trouwens Sy aan L43.
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Als je spaties ook als een teken telt is Leeuwarden Achter de Hoven nét één teken langer :)
Ik doe ook maar wat
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Staat geen bordje, telt niet.Ardan schreef:Als je spaties ook als een teken telt is Leeuwarden Achter de Hoven nét één teken langer :)
Den Haag Laan van Nieuw-Oost Indië is vast nog wel langer. Telt ook niet.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39193
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Overigens deelt Leeuwarden Camminghaburen de eerste plaats met Bovenkarspel-Grootebroek als je puur de tekens niet zijnde spaties telt.
Dat het de langste is blijkt overigens wel duidelijk uit de oude spoorkaarten: Lwc is het enige station dat niet op één regel past
Dat het de langste is blijkt overigens wel duidelijk uit de oude spoorkaarten: Lwc is het enige station dat niet op één regel past
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Sorry?Daniel schreef:Lwc is het enige station dat niet op één regel past
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39193
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Op de SPOORKAART Fles, niet op het bordje
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Ga nog maar eens naar Arnhem Presikhaaf, Utrecht Overvecht of Amersfoort Schothorst kijken dan :)Daniel schreef:Op de SPOORKAART Fles, niet op het bordje
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39193
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Ja hehe, in de legenda natuurlijk. De rest is afhankelijk van omliggende stations.
Overigens zijn al jouw voorbeelden op de spoorkaart die hier aan de muur hangt in één regel vermeld, Arnhem Velperpoort staat op de kaart zelf wel op twee regels.
Overigens zijn al jouw voorbeelden op de spoorkaart die hier aan de muur hangt in één regel vermeld, Arnhem Velperpoort staat op de kaart zelf wel op twee regels.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Ik heb het over de openbaar downloadbare Tariefeenhedenkaart 2012. Wat er bij jou aan de muur hangt zal me worst wezen
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Waarom past Nijmegen Heyendaal niet op een regel? Amsterdam Sloterdijk past toch ook op een regel?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Even een vraag aan Fles: Met welk programma maak je zo'n collage?Fles schreef:Sorry?Daniel schreef:Lwc is het enige station dat niet op één regel past
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
MS Paint
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39193
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Zijn wel meer rare gevallen... Krommenie-Assendelft bevat bv. ook minder tekens dan de naam van sommige stations met een eenregelig bordje.Bee schreef:Waarom past Nijmegen Heyendaal niet op een regel? Amsterdam Sloterdijk past toch ook op een regel?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Nm Heyendaal staat dus wel op één regel, alleen op de borden bij de toegangen niet :)
Ik doe ook maar wat
-
- Berichten: 6431
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
- Locatie: Reisdorf - Luxemburg
- Contacteer:
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Oftewel; onbetaalbaar duur voor de gemiddelde mens. :YFles schreef:MS Paint
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Wat ik hier de laatste weken lees is het ombouwrideltje klaar denk.
Laatst gewijzigd door Daan op zo 26 feb 2012, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onzin verwijderd
Reden: Onzin verwijderd
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Station Schiphol moet volgens mij nog gebeuren...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
En op station Arnhem Zuid hangt al heel lang een CTA niks te tonen... (ja, daar hangt er één!).
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Het moest gebeuren, die ene CTA die iedereen is vergeten
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Klopt, vanmiddag hingen er nog steeds CTA's. Hopelijk denken ze er bij de vervanging een beetje logisch over na (AV's boven beide trappen, TBP dichterbij de trap aan de westkant).Vinny schreef:Station Schiphol moet volgens mij nog gebeuren...
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Kwam deze foto gisteren tegen op Facebook:
Gaat om een AV7 te Eindhoven, maar let op de tekst onder de treinsoort bij de opgeheven treinen: "brand[...]". Op dit moment lag het treinverkeer Ehv - Btl plat vanwege een brandmelding. Is het nu standaard dat NS de reden van de verstoring ook via de AV/TBP's weergeeft? :pos:
Gaat om een AV7 te Eindhoven, maar let op de tekst onder de treinsoort bij de opgeheven treinen: "brand[...]". Op dit moment lag het treinverkeer Ehv - Btl plat vanwege een brandmelding. Is het nu standaard dat NS de reden van de verstoring ook via de AV/TBP's weergeeft? :pos:
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Vervanging CTA's door TBP's #2
Ik heb het wel eens eerder gezien (toen stond er 'WO-II bom' in plaats van 'brand'), maar ook vaak zat niet bij verstoringen. Lijkt wel alsof het iets is dat de omroeper in kan vullen als oorzaak voor een opgeheven trein, maar dat dit afhankelijk is van de omroeper zelf?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 161 gasten