OVer je OV-Chipkaart #3

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

OVer je OV-Chipkaart #3

Bericht door Daniel »

Vervolg op OVer je OV-Chipkaart #2

Arriva, Veolia en EBS hebben de haltes op de lezers staan (gebruiken alledrie Prodata). Syntus twijfel ik even over, maar die hebben wel hetzelfde type kaartlezers als Arriva en Veolia dus vermoedelijk staan daar ook haltes op.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Freek »

Jep, ook op de Syntusdisplays staat de (afgekorte) halte aangegeven.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door deadlock »

Freek schreef:Jep, ook op de Syntusdisplays staat de (afgekorte) halte aangegeven.
devebuss zwolriam ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Tristan »

Gisteren is er bij mij voor de zesde keer in krap 18 maanden (dit is inclusief de periode van 1 december 2010 tot en met 1 september 2011, waarin ik de ov-chipkaart NIET heb gebruikt, maar alleen heb gereisd op papieren dalkaartjes en papieren zichtcouponabonnementen; dus eigenlijk gaat het om een periode van 9 maanden waarin het 6 keer fout is gegaan) (te veel) geld afgeschreven van mijn chipkaart, terwijl ik op een abonnement reis.

Het ging al direct fout toen ik 's ochtends in de bus incheckte. Toen stond er 'Goede reis' op het display, terwijl er normaal 'In MK 01022012' zou moeten staan. Eigenlijk begon ik gelijk te koken van woede Afbeelding, maar met veel pijn en moeite heb ik me kunnen beheersen. Toen ik op mijn eindbestemming uitcheckte controleerde ik gelijk wat de schade was. Omdat ik op een sterabonnement reis, heb ik het saldo gewoon op € 0,00 laten staan, maar door deze [censuur] fout was het nieuwe saldo -€ 2,87.

Toen ik op mijn werk de computer had aangezet, ben ik gelijk naar mijn eigen anti-ov-chipkaartsite gegaan omdat ik daar alle restitutiemogelijkheden van alle vervoerders bij elkaar heb staan en heb direct het restitutiewebformulier ingevuld.

Maar omdat ik een negatief saldo heb en met een negatief saldo niet ingecheckt kan worden (ook al reis je op een abonnement), moest ik noodgedwongen de kaart opladen. Als er geen fout was begaan, was het immers ook niet nodig om de kaart op te laden. Deze kosten heb ik dan ook verhaald op de vervoerder (al denk ik niet dat men dit gaat vergoeden :evil: )

De volgende dag, wilde ik gaan kijken wat er precies is misgegaan en ben naar de site van ov-chipkaart gegaan om mijn transacties te bekijken. Alle transacties staan erop, behalve die van het moment waarop het fout ging :evil:

Dit bovenstaande kan met iedere doorsnee ov-chipkaart gebeuren en juist dáárom ben en blijf ik anti ov-chipkaart! Weg met dat verschrikkelijke flutproduct! [censuur] ov-chipkaart Afbeelding
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door deadlock »

Ik vind dat je de volgende keer de buschauffeur GELIJK op z'n bek moet slaan. ONGEHOORD dit.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Suus »

Tristan schreef:Maar omdat ik een negatief saldo heb en met een negatief saldo niet ingecheckt kan worden (ook al reis je op een abonnement), moest ik noodgedwongen de kaart opladen. Als er geen fout was begaan, was het immers ook niet nodig om de kaart op te laden. Deze kosten heb ik dan ook verhaald op de vervoerder (al denk ik niet dat men dit gaat vergoeden :evil: )
Je krijgt het te veel betaalde geld terug maar je wil nog meer geld hebben omdat je geld op je ov-chipkaart moest zetten. Hoe krom kan je denken :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Michael »

Ach. het is inmiddels wel duidelijk dat ie tegen de OV-Chipkaart is. Hij kan beter de auto nemen als ie toch alleen maar loopt te klagen
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Tristan »

deadlock schreef:Ik vind dat je de volgende keer de buschauffeur GELIJK op z'n bek moet slaan. ONGEHOORD dit.
De buschauffeur kan er ook niks aan doen dat er slechte kaartlezers in zijn bus zaten en dat Melanie Schultz (en al haar voorgangers) en TLS een waardeloos product/systeem hebben ingevoerd
Bee schreef: Je krijgt het te veel betaalde geld terug maar je wil nog meer geld hebben omdat je geld op je ov-chipkaart moest zetten. Hoe krom kan je denken :|
Als het NIET was fout gegaan, had ik de kaart NIET hoeven opladen, had ik ook GEEN schadepost gehad. Bovendien heb ik gezegd dat als ze mij die € 5,00 op mijn BANKREKENING vergoeden (dus niet als product klaarzetten), dat ze het saldo (thans € 2,13) van mijn kaart mogen verwijderen
Michael schreef:Ach. het is inmiddels wel duidelijk dat ie tegen de OV-Chipkaart is. Hij kan beter de auto nemen als ie toch alleen maar loopt te klagen
Klagen is nog altijd beter dan niets doen en alleen maar:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q3LvJk-EPXA[/youtube]
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door deadlock »

Iemand hier heeft een defecte sarcasmedetector zo te merken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Suus »

Tristan schreef:
Bee schreef: Je krijgt het te veel betaalde geld terug maar je wil nog meer geld hebben omdat je geld op je ov-chipkaart moest zetten. Hoe krom kan je denken :|
Als het NIET was fout gegaan, had ik de kaart NIET hoeven opladen, had ik ook GEEN schadepost gehad. Bovendien heb ik gezegd dat als ze mij die € 5,00 op mijn BANKREKENING vergoeden (dus niet als product klaarzetten), dat ze het saldo (thans € 2,13) van mijn kaart mogen verwijderen
Die 5 euro die je straks hebt kan je ook gebruiken om een keertje met de bus ergens anders naartoe te gaan. In de komende 4 jaar dat je kaart nog geldig is zal het vast nog wel eens van pas komen.

Ik raad je aan wat positiever in het leven te staan, dan hoef je ook niet direct de hele bus bij elkaar te vloeken als er eens wat mis gaat. Je maakt zelf nooit fouten natuurlijk :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Tristan »

Bee schreef: Die 5 euro die je straks hebt kan je ook gebruiken om een keertje met de bus ergens anders naartoe te gaan. In de komende 4 jaar dat je kaart nog geldig is zal het vast nog wel eens van pas komen.
Ik gebruik eigenlijk alleen maar (ster)abonnementen en verlaat het geldigheidsgebied van deze abonnementen niet. Het saldo op de kaart gebruik ik niet en heb dat dus ook niet nodig. Daarom liet ik het saldo ook gewoon op € 0,00 staan. Dit onder het mom van: als ik eens een keertje WEL saldo nodig heb, laad ik het dan wel op. Bovendien, als ik een keer buiten het geldigheidsgebied reis, is het -voor mij- vaak goedkoper om een Buzzer te kopen, aangezien 95 % van de bussen in mijn omgeving van Connexxion zijn.
Bee schreef: Ik raad je aan wat positiever in het leven te staan, dan hoef je ook niet direct de hele bus bij elkaar te vloeken als er eens wat mis gaat. Je maakt zelf nooit fouten natuurlijk :')
Ooit was ik voorstander van één kaart die te gebruiken is in het gehele OV. Ik was dus ooit voorstander van de ov-chipkaart en stond er toen ook positief tegenover. Tot één dag voordat mijn studentenperiode (en dus studenten-ov) werd beëindigd. Toen ging het voor de eerste keer fout.

Ik weet ook dat er een restitutieregeling is, maar de eerste twee keer duurde het maar liefst acht weken voor ik MIJN geld terug had, drie keer daarna duurde het vier weken en nu zeer waarschijnlijk twee weken. Dit terwijl het makkelijk binnen een paar dagen geregeld kan zijn.

Het gaat nu in elk geval te vaak mis om er nog positief tegen aan te kunnen kijken. En zo denken er wel meer over, aangezien TROS Radar binnenkort een (gedeelte van) uitzending over de ov-chipkaart gaat besteden en dat doen ze echt niet als er maar enkele klachten zijn.
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Stefan »

Tristan schreef:Het ging al direct fout toen ik 's ochtends in de bus incheckte. Toen stond er 'Goede reis' op het display, terwijl er normaal 'In MK 01022012' zou moeten staan. Eigenlijk begon ik gelijk te koken van woede Afbeelding, maar met veel pijn en moeite heb ik me kunnen beheersen. Toen ik op mijn eindbestemming uitcheckte controleerde ik gelijk wat de schade was. Omdat ik op een sterabonnement reis, heb ik het saldo gewoon op € 0,00 laten staan, maar door deze [censuur] fout was het nieuwe saldo -€ 2,87.]
Ja, ik zou voortaan de chauffeur verrot schelden, díe kan er wat aan doen.

Wat een simpele figuren lopen er ook op deze wereld, ga alsjeblieft met de fiets of auto.. Dan zijn wij er ook van af. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door deadlock »

Ging het dusdanig fout dat je drie dagen niet te eten had of ben je nou een stijve piemel aan het creëren over vijf euro?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Tristan »

deadlock schreef:Ging het dusdanig fout dat je drie dagen niet te eten had of ben je nou een stijve piemel aan het creëren over vijf euro?
Het is geen geldkwestie, maar een principekwestie: voor de ov-chipkaart GOED in, of voer hem NIET in.

Deze twee adviezen zijn nu gecombineerd door de verantwoordelijken: voer de ov-chipkaart NIET GOED in
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Geert »

Waar gehakt wordt vallen spaanders: er zal altijd wel eens iets mis gaan. Dat was bij de strippenkaart niet anders (stempel op de verkeerde zone, verkeerde strip gestempeld, etc.), en het zijn ook niet echt wereldschokkende bedragen. Tuurlijk, het is vervelend dat je je chipkaart op moest laden en een restitutieformulier in moest vullen, maar moet je dan gelijk zo fel reageren?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Daniel »

Nou kon een foutje bij de strippenkaart natuurlijk wel makkelijk snel door de chauffeur gecorrigeerd worden. Wat dat betreft is het wel een nadeel van de chipkaart dat het niet gewoon mogelijk is een overduidelijke fout (zoals betalen terwijl je binnen je abonnementsgebied in- en uitcheckt) of onterecht niet berekende korting bij een balie te laten herstellen.
Gevallen waarbij twijfel mogelijk is (zoals een check-in waarbij de halte verkeerd stond) zou je dan wel bij een klantenservice moeten houden gezien eventuele fraude dan wat sneller opvalt.

Daarnaast heb ik ook wel het idee dat fouten met de strippenkaart relatief minder vaak voorkwamen dan fouten in het OV-chipkaartsysteem. Deels zal dat ook te maken hebben met een complexer systeem. Als je bv. vroeger vanuit het geldigheidsgebied van je sterabonnement naar daarbuiten reisde maakte het in feite niet uit waar de zonegrens zich bevond, je betaalde immers evenveel bij. Maar met de chipkaart is het me nogal vaak overkomen dat vanaf het verkeerde punt overgeschakeld werd naar het betalen van saldo voor de rit.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Vinny »

Het belangrijkste verschil is volgens mij dat fouten/foutjes vroeger vooral ten bate van de klant kwamen, en tegenwoordig ten bate van de vervoerder, tenzij je een enorm administratief proces doorloopt, wat voor veel mensen een te hoge drempel is.

Overigens heb ik zelf een aantal keer meegemaakt dat ik gratis mocht reizen omdat de apparatuur het niet deed, en 1 keer omdat mijn eigen kaart defect was geraakt. Een keer kon ik niet uitchecken vanwege de grote drukte en een trage uitcheckpaal en toen heb ik het geld gewoon teruggekregen. Kortom ik heb zelf persoonlijk geen reden om me erg op te winden eerlijk gezegd.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Ronald »

Wat ik wel jammer vind is dat er voor de abonnementen niet iets slimmers is bedacht. Nu loop je alsnog te klieren met zones en zonegrenzen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door find_your_spot »

Tristan schreef: Het gaat nu in elk geval te vaak mis om er nog positief tegen aan te kunnen kijken.
Ga je rijbewijs halen en koop een auto.
For Your Railroad Adventures
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door TheKnitter »

Gefaalhaas bij NS. Minder is er niet over te zeggen.

Op Vrijdagavond 6 Januari 2012 belde ik met NSR-Klantenservice met de vraag of mijn ABONNEMENT Weekend Vrij omgezet kan worden naar EERSTE klas. Ik heb nu een ABO 2e klas.
Dit was mogelijk, nadat zij het nagevraagd had. Mijn product zou klaargezet worden, nadat wat gegevens geverifieerd waren. De mail dat het product klaar stond, was snel binnen.
Vanochtend(7 januari 2012) probeerde ik het product op te laden, maar er stond geen product klaar ???
Toen maar met mijn product ingecheckt, en 1e klas gaan zitten: Ik had tenslotte per e-mail een bevestiging die ik kon tonen dat ik 1e klas omgezet had.
Heb ik wederom de klantenservice gebeld na 9 uur, zou het alsnog opnieuw klaargezet worden, op de juiste OVC. Wat bleek: Het verkeerde nummer is gebruikt ???
Oké, product opnieuw opgehaald. Het was aangepast, dacht ik.

Ik check in, en krijg de melding ...Weekend Vrij 2e klas... WHAT? 2e klas? Dat heb ik net omgezet naar 1e klas!!!
Opnieuw naar de kaartautomaat. Producten nagekeken. Wat staat er: Reizen op Saldo 1e klas en product Weekend Vrij 2e klas...
Omdat ik eerder geen tijd had, pas aan het eind van de middag weer met NS Klantenservice gebeld. Toen werd gezegd "Maar meneer, u kunt uw abonnement niet wijzigen. Dat moet u schriftelijk aanvragen.".... WAT? Afgelopen twee keer is gezegd dat het wel kon ???
Ik was fout ingelicht zei hij. Oké, 't zal wel. Ik ga dus nu een brief schrijven.

Word ik onderweg gecontroleerd door de HC, zegt deze: Hier staat dat je ingecheckt bent in de tweede klas, maar geen reisrecht hebt. Dit snap ik niet!
Euh, ik al helemaal niet? Zij kijkt naar de producten, en wat ziet zij:
Reizen op Saldo 2e Klas Gedeactiveerd
Reizen op Saldo 2e Klas
Reizen op Saldo 1e klas
Weekend Vrij 1e klas

Dat klopt niet. Hierop heeft zij met iemand bij NS gebeld. Die kon vertellen dat het een grove fout moet zijn, en ik mij maar (alweer...) wenden moet tot de Klantenservice, want hierdoor kan de kaart geblokkeerd worden wegens Fraude !?!?!?
Ik mocht heerlijk eerste klas de reis voorzetten.

Word ik later weer gecontroleerd, in een andere trein. Zegt deze HC dat hij mij dus een boete moet geven vanwege geen reisrecht? Heb het toen weer uitgelegd. Hij snapte er ook de ballen van, en vond 't allemaal wel prima...

Update 31-1-2012:
Tijdens alle controles moest een HC drie keer kijken... Ik heb meerdere keren gehoord dat ik geen reisrecht had, ik eerste klas kon reizen, mijn kaart niet uitgelezen kon worden...
Nadat ik een brief had geschreven aan NS-Klantenservice, kreeg ik een antwoord per mail in de trend van: Ja, u kunt het niet aanpassen, want u heeft een jaarcontract. U kunt wel een nieuw abonnement op een andere ov-chipkaart afsluiten -o-
Nu bezig aan mijn antwoord hierop.Het is toch niet zo moeilijk om van 2e klas naar 1e klas te wijzigen? Krijgen ze meer geld ook :Y
Er werd niet op ingegaan dat mijn ov-chipkaart producten een beetje overstuur geraakt zijn... Daar ook maar weer over beginnen.

De meeste humor is nog: Je krijgt antwoord per mail, maar om zelf te antwoorden moet ik een brief schrijven :shock:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Daniel »

Apart inderdaad dat je 2e klas niet door 1e klas vervangen krijgt... in het verleden was het altijd het geval dat je probleemloos gedurende het contractjaar kunt overstappen op een duurder abonnement.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door TheKnitter »

Dat het via de Klantenservice moet, schriftelijk, is enigzins begrijpelijk. Maar dat zij nu dan moeilijk gaan doen, en dan een idioot advies uitschrijven?
Hopelijk krijg ik nu wel een goed antwoord te horen. Wil 't gewoon omgezet hebben.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Daniel »

Voor wat betreft de stads-/streeksupplementen was de situatie op de OV-chipkaart kennelijk nog te duidelijk, dus is er nu weer een extra moeilijkheidsgraad toegevoegd...
Een kleine minderheid van de Connexxion-chauffeurs staat er namelijk op dat je er ook mee in- en uitcheckt waarmee een einde is gekomen aan de op zich heel duidelijke situatie dat je met zo'n kaart vooralsnog nooit hoefde in- en uit te checken (in de trein en bij Arriva kan het niet, bij Connexxion enz. hoefde het nog niet). Op zich heeft het natuurlijk ook nog niet heel veel nut zolang de geldigheid nogsteeds op die kaart gedrukt staat, maargoed...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Vinny »

Ik had wat aparts gisteren. Ik checkte per ongeluk uit toen mijn jaspand langs de checkpaal gleed. Ik had dat niet door, dus toen ik echt wilde uitchecken stond er "overstap ok" in plaats van dat ik was uitgecheckt. Gelukkig had ik nog 10 seconden, dus ik kon bij de andere paal alsnog echt uitchecken. Dat was 35 cent..., kennelijk was de nieuwe halte nog niet ingeladen, en dat bij de laatste verkeerslichten voor de halte waar ik er uit moest... :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je OV-Chipkaart #2

Bericht door Daniel »

Terugkomend op m'n bericht van vanmorgen... vanmiddag beweerde een chauffeur dat dit zelfs al vanaf 1 januari het geval zou zijn. In dat geval is communiceren kennelijk moeilijk voor Connexxion, zowel ex- als intern... de reizigers weten in veel gevallen nog van niks (gezien de aantallen die hun kaart gewoon tonen), op de Connexxion-site staat niks en tot slot weet de meerderheid van de chauffeurs er ook niks van (die vragen niet in te checken).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten