Mag ik even kwijt #103

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Thank you (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

Yahoo, laatste cijfer van mijn opleiding behaald -- nu eindelijk Master of Disaster. Doch het nu nog geregistreerd moet worden, is het byebye studentenleven, en hello real world!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Daniel »

Justin schreef:nu eindelijk Master of Disaster
Is het zo erg dan :lol: Gefeliciteerd ermee in ieder geval, en succes met het echte leven. Is er in jouw vakgebied eigenlijk nog een beetje werk te vinden in deze tijden?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door mb90 »

Er hing hier boven het huis net zo'n 10 minuten een helikopter van de politie stil met een zoeklicht aan. Dat maakt flink wat herrie zo'n heli op die hoogte. De tv moest veel harder gezet worden om nog wat te verstaan... Het zou wellicht te maken kunnen hebben met een schietpartij die aan het begin van de avond aan de andere kant van de wijk plaatsvond, maar een apart gezicht is het wel.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Nou, de weegschaal van mijn ouders klopt ook voor geen meter.

Op 1 januari woog ik 80 kilo, dat is te veel dus er moest wat vanaf.
Ik netjes wat gezonder en gevarieerder gaan eten, wat vaker de fiets genomen. Buikomvang was vanmiddag ten opzichte van 1 januari 2 centimeter minder geworden *O*

Stap ik net op de weegschaal, geeft hij 92 kilo aan. No way dat ik in 4 weken 10 kilo ben aangekomen :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

Daniel schreef:
Justin schreef:nu eindelijk Master of Disaster
Is het zo erg dan :lol: Gefeliciteerd ermee in ieder geval, en succes met het echte leven. Is er in jouw vakgebied eigenlijk nog een beetje werk te vinden in deze tijden?
Thanks. Oh zeker wel veel werk hoor. Jaarlijks zo'n 100 banen landelijk gezien, maar er halen nog niet eens 50 de diploma eindstreep per jaar :P.

Een feedbackpuntje was onder andere dat ik best wel mijn emoties mag tonen: dat ik trotser op mijn werk mag zijn, en dat ik dit ook mag laten zien.

Heeft denk ik met de Indocultuur te maken alleen, ik zal nooit écht mijn emoties laten tonen als ik niet alleen ben (A) .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door STF »

Er rijden hier in de regio een tweetal 12 meter Mercedes Integro's rond met 58 zitplaatsen, normaal gesproken zijn dat er 50 maar het balkon is volgebouwd dus alvast 4 zitplaatsen extra en dan zijn er ook nog 4 uitklapbare stoelen voor de in en uitstapdeuren gemonteerd. Zelfs in ingeklapte stand blijft er niet veel van het gangpad over maar men heeft geen keus; een paar scholierenritten hebben net iets te veel leerlingen aan boord, een 15 meter bus haalt de krappe bochten op de route niet en staan is niet toegestaan bij scholierenvervoer. Vanavond tijdens een hele rustige lijndienst, stelde de chauffeur voor dat ik maar eens helemaal voorin op zo'n gekke stoel moest gaan zitten, wat zit je daar inderdaad idioot zeg... Met je linkervoet in het dashboardkastje, met linkerknie tegen de "OV-chipkaart" apparatuur aan, met je rechter been hangend in de diepte boven de trap en met je linkerhand zowat aan het stuur. Nog een extra paar spiegels en rempedaal erbij en je kunt er zo een rijles bus van maken... :lol:
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Reiziger Delft »

Zijn er eigenlijk online ergens notulen te vinden van het "Rondetafelgesprek over hoofdrailnet en HSL" van afgelopen donderdag? Ben wel benieuwd, maar op tweedekamer.nl kan ik niets vinden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Klaasje »

De notulen duren altijd een paar weken.
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Reiziger Delft »

@ Bee: Nee, ik bedoel echt een verslag van deze bijeenkomst, met wat er onder andere door vervoerders, ProRail, deskundigen en overheden is gezegd.
@ Klaasje: Ok bedankt!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Michael »

Pff. Gisteravond was er een vechtpartij tussen 2 jongens op het werk. Het bleef eerst bij woorden. Toen greep de ene ineens de ander bij zijn keel en kneep hem dicht. Manager ging ernaar toe en greep in alhoewel dat niet echt lukte. uiteindelijk wist een meisje de ene jongen te kalmeren en ging weg. De manager die ingreep kreeg nog op haar klote omdat ze er naartoe was gegaan. Wij moeten het gewoon maar laten gaan en niks doen. Aangezien onze veiligheid voorop staat. Enige wat wij kunnen doen is de politie bellen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Dalek weer lekker schaatsen kijken *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Fles schreef:Iemand nog behoefte aan Kruidvatkaartjes? Zacht prijssie :)

Ik heb er 2 over, met WeekendVrij gebruik ik ze eigenlijk niet meer..
Ze zijn verkocht *O* Aking gaat er Nederland mee onveilig maken. Dat kan-ie goed :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Dalek
Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Aking »

Fles schreef:
Fles schreef:Iemand nog behoefte aan Kruidvatkaartjes? Zacht prijssie :)

Ik heb er 2 over, met WeekendVrij gebruik ik ze eigenlijk niet meer..
Ze zijn verkocht *O* Aking gaat er Nederland mee onveilig maken. Dat kan-ie goed :mrgreen:
Ghehe jup! Been there, done that, got the tshirt!

So be prepared! *O* :X
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Daniel »

Justin schreef:Een feedbackpuntje was onder andere dat ik best wel mijn emoties mag tonen: dat ik trotser op mijn werk mag zijn, en dat ik dit ook mag laten zien.
Hehe, da's precies iets waar ik ook weleens last van heb :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Heuh, gisteren niet wezen stappen. Voel me redelijk fris *O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Dafdriver »

Michael schreef:Pff. Gisteravond was er een vechtpartij tussen 2 jongens op het werk. Het bleef eerst bij woorden. Toen greep de ene ineens de ander bij zijn keel en kneep hem dicht. Manager ging ernaar toe en greep in alhoewel dat niet echt lukte. uiteindelijk wist een meisje de ene jongen te kalmeren en ging weg. De manager die ingreep kreeg nog op haar klote omdat ze er naartoe was gegaan. Wij moeten het gewoon maar laten gaan en niks doen. Aangezien onze veiligheid voorop staat. Enige wat wij kunnen doen is de politie bellen.
Ooit gehoord van burgerplicht?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Burgerplichten zijn in Nederland niet wettelijk vastgelegd dus dat is makkelijk roepen :wink:

Op zo'n moment moet je ook aan je eigen veiligheid denken, je kan niet zomaar tussen elke vechtpartij springen omdat er sprake kan zijn van gevaarlijke voorwerpen zoals een mes. :!:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Michael »

Was gisteravond op een verjaardag en toen hebben we besloten om gezellig de stad in te gaan. Voor het eerst in Roosendaal wezen stappen. het viel me wel op dat er in Breda veel meer te doen is. Was om 4.30 thuis om vervolgens om 15.00 wakker te worden
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Het heeft dan ook meer dan twee keer zoveel inwoners.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Dafdriver »

Bee schreef:Burgerplichten zijn in Nederland niet wettelijk vastgelegd dus dat is makkelijk roepen :wink:

Op zo'n moment moet je ook aan je eigen veiligheid denken, je kan niet zomaar tussen elke vechtpartij springen omdat er sprake kan zijn van gevaarlijke voorwerpen zoals een mes. :!:
Je moet er ook niet tussen springen maar met minstens 4 man de 2 vechtenden van achteren benaderen en gelijk de lieverdjes goed bij de polsen pakken om ze onder controle te houden. Trouwens over burgerplicht gesproken als je iemand te water ziet gaan word er ook van je verwacht dat je deze persoon op het droge probeerd te helpen of het + 25 graden is of - 5.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Caspar »

Ik zat vandaag in een SGMm en hoorde voor het eerst de vernieuwde omroepstem. Ik vind haar wel heel erg suf klinken, Jammer.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Dafdriver schreef:
Bee schreef:Burgerplichten zijn in Nederland niet wettelijk vastgelegd dus dat is makkelijk roepen :wink:

Op zo'n moment moet je ook aan je eigen veiligheid denken, je kan niet zomaar tussen elke vechtpartij springen omdat er sprake kan zijn van gevaarlijke voorwerpen zoals een mes. :!:
Je moet er ook niet tussen springen maar met minstens 4 man de 2 vechtenden van achteren benaderen en gelijk de lieverdjes goed bij de polsen pakken om ze onder controle te houden. Trouwens over burgerplicht gesproken als je iemand te water ziet gaan word er ook van je verwacht dat je deze persoon op het droge probeerd te helpen of het + 25 graden is of - 5.
Ik misschien wel, maar het is geen verplichting, want burgerplichten zijn er niet in Nederland.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten