Mag ik even kwijt #103

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Fijn, heb je eindelijk een leuke dame gevonden waarmee het klikt. Blijkt dat ze twee kids heeft van 15 en 12. Ja daar zit ik niet echt op te wachten :?.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

om 14:40 ofzo viel bij mijn werk plots de stroom uit. Toen ik naar buiten keek, zag ik dat eigenlijk alle gebouwen om Rotterdam Centraal stroomloos was, op een enkele uitzonderingen na (noodaggregaten). Na een uur ben ik maar naar huis gegaan; gelukkig reden de treinen wel gewoon (alhoewel binnen een half uur de Goudse en Hoekse Lijn ook stroomloos waren, volgens de AV)...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Vinny »

KM46 schreef:Fijn, heb je eindelijk een leuke dame gevonden waarmee het klikt. Blijkt dat ze twee kids heeft van 15 en 12. Ja daar zit ik niet echt op te wachten :?.
Ik kan me dat natuurlijk wel voorstellen, maar is dit echt een probleem? Als ze jonger zijn dan heeft de moeder natuurlijk alle aandacht nodig voor ze, maar vanaf 12 jaar kunnen ze toch wel grotendeels hun eigen boontjes doppen, lijkt me. Als je de dame echt leuk vind moet je denk ik niet willen laten verpesten door een paar koters.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Caspar »

Het lijkt me op een gegeven moment ook bijna onontkoombaar om een vrouw te treffen die al kinderen heeft als je wat ouder wordt/op oudere vrouwen valt?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Daantje »

Justin schreef:om 14:40 ofzo viel bij mijn werk plots de stroom uit. Toen ik naar buiten keek, zag ik dat eigenlijk alle gebouwen om Rotterdam Centraal stroomloos was, op een enkele uitzonderingen na (noodaggregaten). Na een uur ben ik maar naar huis gegaan; gelukkig reden de treinen wel gewoon (alhoewel binnen een half uur de Goudse en Hoekse Lijn ook stroomloos waren, volgens de AV)...
Collega van me kreeg een smsje van haar vriend die in West werkt dat de stroom uitgevallen was. Later kreeg ik ook een smsje dat de metro's en trams minder reden en dat de metro op de E-lijn stapvoets reed. Heb even in de gaten gehouden wat de treinen zouden doen. Had het aanbod gekregen om mee te rijden naar Pijnacker en daar de metro te pakken maar de treinen reden gewoon dus dat was niet nodig. Bij mij thuis gelukkig geen stroomuitval dus kwam er goed vanaf :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Caspar »

Uit den ouden doosch:

Ik heb wat foto's van mijn eerste zelfstandige treinrit door Frankrijk ingescand; zomer 1997:

Afbeelding
Heenreis: met dit dieselstel Embrun- Gap

Afbeelding
Terugreis: Gap- Embrun, binnenkomst van mijn trein in Embrun.

Afbeelding
Ik als 14 jarige knul op het perron in Embrun. Mijn vader heeft de foto's gemaakt, ik was samen met hem op vakantie en wilde een dagje in mijn eentje met de trein op stap daar :oops:

Volgens Dexter moest ik maar eens uit de kast komen als treinfreak, bij deze dus...
:D 8-)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

:D gaaf om te zien eah 8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ik zat vandaag in een SGMm en hoorde voor het eerst de vernieuwde omroepstem. Ik vind haar wel heel erg suf klinken, Jammer.
Ik hoorde het ook vandaag! Ik had al sinds een lange tijd geen SGMm meer gereden, maar vandaag trof ik de m2944 op de Hoekse Lijn en ik zat meteen rechtop in mijn cabine van schrik. Ze snauwt en praat houteriger dan haar voorgangster. Ik mis Loes. :|
Vallend blad maakt rails glad.
hauptbahnhof
Berichten: 3905
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door hauptbahnhof »

Niemand een geluidsbestandje? Ik kom die SGM's amper tegen in Amsterdam :N
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Fijn, heb je eindelijk een leuke dame gevonden waarmee het klikt. Blijkt dat ze twee kids heeft van 15 en 12. Ja daar zit ik niet echt op te wachten :?.
Mja, daar zou ik ook wel dik op afknappen idd. Maar toch, het KAN het waard zijn.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Het is weer zover, de paaseieren liggen weer in de winkel. Ik liep bijna de kast omver toen ik van de vruchtensappen snel naar de broodvervangers wilde :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Bee schreef: broodvervangers
Wait, whut?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Je weet wel: cornflakes, muesli en knäckebröd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

ik doe wel even vorspelbaar. Tofu-vervangers. VLEES.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Ardan »

Paaseieren in januari. Het moet toch niet gekker worden. No fokking way :') Straks kan ik in juli al kerstchocolaatjes kopen (die dan thuis alweer gesmolten zijn xD)
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door find_your_spot »

De consumenten slaven kopen die commerciële rommel toch wel.
For Your Railroad Adventures
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Ik heb net een retour Leipzig geboekt. Soms hou ik heel veel van mijn baas *O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Naar het blijkt vindt er een ware golf aan straatroven plaats bij mij in de wijk.

Op het fietspad naast de doorgaande weg zijn 4 januari twee meiden de bosjes ingesleept en hebben onder dwang van een vuurwapen hun eigendommen moeten inleveren.
Op 15 januari is een jongen bewusteloos geslagen op de doorgaande weg en beroofd
Op 28 januari is er in het park een jongen met fietsen klemgereden, de bosjes in gesleurd en beroofd

:shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

Zo, en nu ben ik dan ook op m'n stage zelf klaar conform het contract. Heb een paar dagen vrij, maar hoop toch gauw z.s.m. een baan te vinden in m'n sector :). Ik ga het vanavond lekker vieren bij de sushitent :)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Naar het blijkt vindt er een ware golf aan straatroven plaats bij mij in de wijk.

Op het fietspad naast de doorgaande weg zijn 4 januari twee meiden de bosjes ingesleept en hebben onder dwang van een vuurwapen hun eigendommen moeten inleveren.
Op 15 januari is een jongen bewusteloos geslagen op de doorgaande weg en beroofd
Op 28 januari is er in het park een jongen met fietsen klemgereden, de bosjes in gesleurd en beroofd

:shock:
Kom op je woont in Diemen :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
KM46 schreef:Fijn, heb je eindelijk een leuke dame gevonden waarmee het klikt. Blijkt dat ze twee kids heeft van 15 en 12. Ja daar zit ik niet echt op te wachten :?.
Mja, daar zou ik ook wel dik op afknappen idd. Maar toch, het KAN het waard zijn.
Ik kijk het nog even aan hoe het loopt. Nee zeggen kan altijd nog.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

deadlock schreef:
Bee schreef:Naar het blijkt vindt er een ware golf aan straatroven plaats bij mij in de wijk.

Op het fietspad naast de doorgaande weg zijn 4 januari twee meiden de bosjes ingesleept en hebben onder dwang van een vuurwapen hun eigendommen moeten inleveren.
Op 15 januari is een jongen bewusteloos geslagen op de doorgaande weg en beroofd
Op 28 januari is er in het park een jongen met fietsen klemgereden, de bosjes in gesleurd en beroofd

:shock:
Kom op je woont in Diemen :mrgreen:
Van de twee meiden van 4 januari hebben ze ook een arm gebroken :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Ardan schreef:Paaseieren in januari.
Dit is al jaren zo. Men begint met de verkoop van het Sinterklaassnoepgoed al in augustus :shock: :?.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Freek »

Pepernoten komen inderdaad in week 36 in de supermarkten. Dat is onderling afgesproken en elk jaar hetzelfde moment. Paaseieren kan toch ook best, dat is 8 en 9 april. Vorig jaar was het veel later.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Ik baal ervan dat er geen kerstkransjes meer verkrijgbaar zijn nu :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten