Mag ik even kwijt #103

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Michael »

Heb het effe zwaar op dit moment. Het tehuis waar mijn oma overleden is hield vandaag een herdenking van alle mensen die zijn overleden in de periode van september tot november. Mijn oma werd dus ook herdacht. Was wel een mooie herdenking
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Freek schreef:Pepernoten komen inderdaad in week 36 in de supermarkten. Dat is onderling afgesproken en elk jaar hetzelfde moment. Paaseieren kan toch ook best, dat is 8 en 9 april. Vorig jaar was het veel later.
Week 36 is begin september. Persoonlijk vind ik dit belachelijk vroeg. Het is dan eind augustus begin september. Van mij mag dit gerust verschoven worden naar half oktober. Kerstkransjes komen immers ook pas na Sinterklaas in de winkels te liggen. En die periode is slechts drie weken. Waarom dan het Sinterklaassnoepgoed dan drie maanden?
Laatst gewijzigd door ODRAIL op di 31 jan 2012, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Michael schreef:Heb het effe zwaar op dit moment. Het tehuis waar mijn oma overleden is hield vandaag een herdenking van alle mensen die zijn overleden in de periode van september tot november. Mijn oma werd dus ook herdacht. Was wel een mooie herdenking
Veel sterkte de komende tijd :wink:.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Michael »

@KM46

Dankjewel
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

En dan zie je de oprijlaan van het complex waar je woont voorbij komen bij Opsporing Verzocht. Dat de buurt zo diep kan afglijden :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Wie weet knapt de buurt er van op als jij gaat verhuizen Bee :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

KM46 schreef:
Freek schreef:Pepernoten komen inderdaad in week 36 in de supermarkten. Dat is onderling afgesproken en elk jaar hetzelfde moment. Paaseieren kan toch ook best, dat is 8 en 9 april. Vorig jaar was het veel later.
Week 36 is begin september. Persoonlijk vind ik dit belachelijk vroeg. Het is dan eind augustus begin september. Van mij mag dit gerust verschoven worden naar half oktober. Kerstkransjes komen immers ook pas na Sinterklaas in de winkels te liggen. En die periode is slechts drie weken. Waarom dan het Sinterklaassnoepgoed dan drie maanden?
Hoe kan je je in godsnaam ergeren aan snoepgoed wat wel of niet in de schappen ligt?

"Het hoort niet" is een drogreden dus die mag je niet gebruiken. Verder stoppen met zagen want het verandert toch niet meer en als het aan de consument ligt dan ligt het straks allemaal 365 dagen per jaar in de winkel Hoe vaker je erover klaagt, hoe VAKER de consument het voorbij ziet komen des te EERDER het in de winkel ligt. Regel één van marketing jongens.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Afbeelding nice
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

@Michael: veel sterkte :(

Overigens ben ik vandaag dus ECHT klaar met mijn opleiding, moest nog twee stagedagen afronden :). Dus heb nu even wat vrije dagen.

Ik ben nu met een digitaliseerproject bezig. Meer dan 200 videobanden die ik moet digitalizeren. Soms is het een vloek als al je zusters deelnamen aan gymnastiek, en ook daarbij in het nationale team zaten in de jaren '90 :'). Maar goed, een teamgenootje van m'n jongste zus mocht in 1996 deelnemen in het programma Geef nooit op! Dit moest ik dus ook in het geheel digitalizeren. Toevallig in deze allerlaatste aflevering van het 1996-seizoen, mochten twee jongetjes de reeks afsluiten met een stoomtreinrace op Medemblik-Hoorn. Zie hieronder (heb hem UNLISTED staan, dus je kan hem niet in YouTube opzoeken):

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WzNcdF3WTco[/youtube]
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Michael »

Dank je Justin.

Voor de meeste mensen is de werkweek weer doormidden. Die van mij begint vandaag pas. Was lekker 4 dagen vrij
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Geert »

Ik heb gisteravond mijn scriptie ingeleverd, ook een belangrijk deel van de studie afgerond :) Volgende maand moet ik het zaakje nog verdedigen en dan ben ik afgestudeerd, hopelijk :)

Voor nu even rustig aan, Wubbo en ik gaan vandaag op vakantie en op dit moment wachten we op Schiphol op ons vliegtuig. Heerlijk even niets doen *O*
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door tsov »

Jeej! *O* Gefeliciteerd! En goede reis en veel plezier daar!!!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Geert »

Dank je wel *O*
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Michael »

Fijne vakantie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Vandaag een voorboeking laten plaatsen voor de treinreis Oslo - Amsterdam begin mei met tussenstops inclusief overnachting in Göteborg en Kopenhagen. Het kon nog niet ingeboekt worden, dat kan pas vrijdag, maar ik heb in ieder geval een prijsindicatie en volgende week kan ik dan de tickets komen afhalen.

Afgelopen weekend ook al de vliegreis naar Oslo geboekt, nu alleen nog even 3 maanden geduld hebben tot het zover is *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Wanneer ga je naar Noorwegen Bee? Ik ga met de boot vanaf Kiel :P Half mei tot begin juni *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

30 april, dus op Koninginnedag. Ik vlieg met het oerdegelijke SAS :)

Ik heb nooit de boot Kiel - Oslo gehad, wel de boot Kiel - Göteborg en Oslo - Frederikshavn, beide van Stena. Ik geloof dat Kiel - Oslo van Color Lines is. De invaart van Oslo is wel erg mooi :)

Mijn ouders hadden nog een stapeltje Noorse en Zweedse kronen liggen, dus die krijg ik ook mee :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Meltrain »

@ Michael: Sterkte. :pos:
@ Geert & Wubbo: veel plezier, waar gaan jullie heen? :)

Een x aantal jaar geleden was er een programma 'Herken de homo' en de helden van 'Zonde van de Zendtijd' hebben daar een persiflage op gemaakt (oke, in 2009 al, maar ik kwam het filmpje gisteren pas tegen :P ):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y3t-uf1LjSE[/youtube]
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door AppleMoose »

Geniaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Wanneer ga je naar Noorwegen Bee? Ik ga met de boot vanaf Kiel :P Half mei tot begin juni *O*
Met het cruiseschip ja? Nice!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Caspar »

Ik zat zojuist even deze site te bekijken:

http://gliving.com/high-speed-trains-be ... francisco/
Zitten wel aardige animaties bij over de geplande HSL in Californië.
Alleen die kleuren van die treinen; ik dacht dat NS in de VS een hispeed business aan het opzetten is? :lol:

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

:idea: De AnsaldoKarper. Hoe het had gemoeten. :cry:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Bij de naam van de baas van het project, Roelof van Ark, ging er ook even een Nederlands alarmpje af, maar hij blijkt Zuid-Afrikaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Opstandige zuiderlingen ook telkens.... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Vandaag houdt de politie opnieuw een klopjacht op de gevaarlijke criminelen die zich in het park zouden achter mijn huis kunnen schuilhouden.

Een politieauto is continue met zoeklichten door het park aan het rijden, twee motoragenten rijden continue met blauwe zwaailichten rond, de anonieme politieauto heb ik ook al diverse keren voorbij zien rijden, de wijkregisseur komt continue op zijn fiets voorbij en er lopen ook nog politieagenten twee-aan-twee surveillancerondjes langs en in het park.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten