Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
JeffreyMeijer schreef:Dat ik aan het kijken ben voor een andere school......
Ik zit ondertussen ook een beetje met school in m'n maag. :') Inmiddels zit ik braaf in jaartje 2 van 3 en het is nog even afwachten of ik dit jaar haal.. Maar goed, we doen ons best. :')
Wel ben ik er inmiddels achter dat wat ik nu doe eigenlijk niet is wat ik had verwacht.. Maar daar hoor ik er meer over.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Ik sta gezellig stil aan de rand van het pittoreske Olst. Te wachten tot er een spoor vrijkomt :') Lang leve koperdiefstal. In Olst moeten we nog overstappen op een andere trein ook.
Feest dus.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin schreef:Hehe, ik zit even een fictieve aanvoerroute te bedenken, zo'n 27000km over zee. Enig idee hoe hard een zeecontainerschip vaart? 10 knopen ofzo?
Lees even de guardian
Langer wachten is dus beter voor het milieu :D
Je zou verwachten dat het in een kantoortje met drie radiatoren toch enigszins behaaglijk is, maar toch zit ik her met een povere veertien graden en een straalkachel op het bureau nog klappertandend een Excel-sheet in elkaar te knutselen :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin schreef:Hehe, ik zit even een fictieve aanvoerroute te bedenken, zo'n 27000km over zee. Enig idee hoe hard een zeecontainerschip vaart? 10 knopen ofzo?
Lees even de guardian
Langer wachten is dus beter voor het milieu :D
Sowieso is het economisch efficiënter, doordat alles kan worden geassembleerd en gedistribueerd, i.p.v. individuele zendingen. Zelfde verhaal als een containertrein van bijvoorbeeld de Maasvlakte naar Polen - dat scheelt sowieso een heleboel vrachtwagens op dat stuk. Het hebben van minder tijd-kritische goederen is daarbij wel belangrijk; medicijnen of bederflijke waar heeft meestal een ander tijdspad nodig :D.
Maar nou hoop ik niet dat Webguys scenario uitkomt, van 7 jaar . Dan had ik net zo goed twee forumleden even kunnen bellen en geld toezenden .
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
JeffreyMeijer schreef:Dat ik aan het kijken ben voor een andere school......
Ik zit ondertussen ook een beetje met school in m'n maag. :') Inmiddels zit ik braaf in jaartje 2 van 3 en het is nog even afwachten of ik dit jaar haal.. Maar goed, we doen ons best. :')
Wel ben ik er inmiddels achter dat wat ik nu doe eigenlijk niet is wat ik had verwacht.. Maar daar hoor ik er meer over.
Ik heb dus het probleem dat ik naar het speciaal onderwijs moet en dat de dichtstbijzijnde school in Wijk aan Zee is.
deadlock schreef:Ik sta gezellig stil aan de rand van het pittoreske Olst. Te wachten tot er een spoor vrijkomt :') Lang leve koperdiefstal. In Olst moeten we nog overstappen op een andere trein ook.
Feest dus.
Daardoor was ik vanochtend dus genoodzaakt tot een taxi om op tijd op mijn werk te kunnen zijn. Welke gasdebiel gaat er nou bij min twintig naar buiten om een beetje koper te lopen jatten? :X Ik hoop dat ie dood is nu.
Fles schreef:Daardoor was ik vanochtend dus genoodzaakt tot een taxi om op tijd op mijn werk te kunnen zijn. Welke gasdebiel gaat er nou bij min twintig naar buiten om een beetje koper te lopen jatten? :X Ik hoop dat ie dood is nu.
Zo, doe maar duur. Naar welke plaats ging de reis naar toe vanuit Dv.
Bee schreef:Je zou verwachten dat het in een kantoortje met drie radiatoren toch enigszins behaaglijk is, maar toch zit ik her met een povere veertien graden en een straalkachel op het bureau nog klappertandend een Excel-sheet in elkaar te knutselen :?
Hmm, bij een oud werkgever mocht je als het buiten vroor en het was binnen onder de 15 graden (boven nul) naar huis.
Bee schreef:Je zou verwachten dat het in een kantoortje met drie radiatoren toch enigszins behaaglijk is, maar toch zit ik her met een povere veertien graden en een straalkachel op het bureau nog klappertandend een Excel-sheet in elkaar te knutselen :?
Hmm, bij een oud werkgever mocht je als het buiten vroor en het was binnen onder de 15 graden (boven nul) naar huis.
Het onderwijs is net een liefdadigdheidsinstelling. Ik had tenminste nog een straalkachel, iedereen die niet ooit voor de facilitaire dienst heeft gewerkt mocht het doen met een excuus :')
Is het nog geluk met het Excel-sheet?
Excel kent niet heel geheimen, het is vooral opletten met de formules met heel veel veldcodes zoals deze:
JeffreyMeijer schreef:Dan probeer ik mij de laatste tijd in te houden. Komt die fles er steeds over heen
@ JeffreyMeijer: De heer Fles heeft op dit forum al vanaf de oprichting een zeer hoog aanzien en verdient zeer veel respect. Dus een beetje kalm aan met de heer Fles .
Ik heb de verwarming in "mijn" lab op 't werk nog nieteens aan staan... de voorverwarming van de lucht die door het ventilatiesysteem wordt ingeblazen voldoet nogsteeds ondanks de kou.
Wel wat frisjes toen ik de deur open deed voor een levering plastic bekertjes en de palletwagen wilde ook niet zo best sturen in de sneeuw Om het gedoe compleet te maken liep ik ook nog vast op de drempel naar binnen toe.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
JeffreyMeijer schreef:Dan probeer ik mij de laatste tijd in te houden. Komt die fles er steeds over heen
@ JeffreyMeijer: De heer Fles heeft op dit forum al vanaf de oprichting een zeer hoog aanzien en verdient zeer veel respect. Dus een beetje kalm aan met de heer Fles .
Maar de opdrachtgever was tevreden dus nu kan het weer mee tot 31 december (elk jaar is er een nieuwe nodig)
Ja inderdaad. Een teken verkeerd en je kunt je de tandjes gaan zoeken waar het zit (of op nieuw beginnen).
Alle haakjes hebben een andere kleur dus opzich zit daar het probleem niet en Excel controleert de formule ook, alleen zijn de cellen net te breed om een goed overzicht te hebben als een ik sprong maak zoals in de eerste formule.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.