Mag ik even kwijt #104

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:
KM46 schreef:
Bee schreef:Excel kent niet heel geheimen, het is vooral opletten met de formules met heel veel veldcodes zoals deze:

Code: Selecteer alles

=IF(DC6>0;((CX6-CO33)/2)+(((CY6-CP33)+(CZ6-CQ33)+(DA6-CR33)+(DB6-CS33))/2)+((DC6-CT33)/2);0)
of deze

Code: Selecteer alles

=IF(CY34>0;((CY34-CY6)/2)+((CZ34-CZ6)/2)+((DA34-DA6)/2)+((DB34-DB6)/2);"NNB")
Maar de opdrachtgever was tevreden dus nu kan het weer mee tot 31 december (elk jaar is er een nieuwe nodig)
Ja inderdaad. Een teken verkeerd en je kunt je de tandjes gaan zoeken waar het zit (of op nieuw beginnen).
Alle haakjes hebben een andere kleur dus opzich zit daar het probleem niet en Excel controleert de formule ook, alleen zijn de cellen net te breed om een goed overzicht te hebben als een ik sprong maak zoals in de eerste formule.
Welke versie gebruik je?

Zelf heb ik (office) 2010.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50855
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

Op mijn eigen Macbook heb ik Office 2011, op het werk hebben we Office 2007.

Anyway, vandaag heerlijk gefietst. Eerst naar het werk zonder sneeuw, daarna acht uur later naar een expositie van een vriendin die de Rietveld doet gefietst. Dat was vlakbij het Aalsmeerplein in Amsterdam-West dus ik kon vrolijk de hele stad door. Nog even een meisje opgevangen die de remmen van haar fietst gebruikte, nooit doen als het sneeuw, remmen veroorzaakt alleen maar ongelukken.

Daar toch maar even van al te veel alcohol afgezien, want ik moest ook nog weer naar huis, en na een gezellige fietsttocht naar huis kan ik concluderen: De fiets is het beste vervoersmiddel dat er is, zowel in de zomer als in de winter 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:
Thom91 schreef:met 10000 posts heb je toch wel een beetje aanzien?

Mwoa. Aanzien is niks. Je hebt nog steeds normaal te doen :) Ook met 10.000 posts :)
true that
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50855
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

Het duurt trouwens nog wel even voordat we weer iemand in de 10.000-club kunnen verwelkomen denk ik.

Geert moet er nog 2110 tot de 10.000. Hij post gemiddeld 5,53 bericht per dag dus dan zou hij nog 382 dagen nodig hebben voordat hij het lidmaatschap kan verkrijgen.

De drie kandidaten daarna moeten er allemaal nog meer dan 4000.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door STF »

De sloper is vandaag van start gegaan, over een dag of drie zal het wel klaar zijn:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door webguy »

Bee schreef:Daar toch maar even van al te veel alcohol afgezien, want ik moest ook nog weer naar huis, en na een gezellige fietsttocht naar huis kan ik concluderen: De fiets is het beste vervoersmiddel dat er is, zowel in de zomer als in de winter 8-)
Ik concludeer hetzelfde. Was sneller dan al die auto's in zowel Nijmegen als Arnhem/Velp op mn bestemming. Wat is het met mensen dat ze langszaam gaan rijden met sneeuw? Het was niet eens echt glad, ben bang dat dat morgen komt...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door webguy »

Bee schreef:Excel kent niet heel geheimen, het is vooral opletten met de formules met heel veel veldcodes zoals deze
Dat denk je... Ben twee weken terug hele morgen bezig geweest met een vrij simpele formule, omdat excel ervan houdt om getallen afgerond te te ronden zonder dat je door hebt. M'n e^-1*0.005 was al heel snel heel veel cijfertjes achter de 0 die wegvielen.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Stefan »

Met mijn laatste project op school kwam ik daar ook achter.. Het waren in het begin kleine verschillen, maar op een gegeven moment worden die verschillen best pijnlijk groot. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door marvinkok »

Pff, vandaag Band of Brothers Marathon gehouden met het team... Nouja, 4 teamgenoten en de coach :P Dan is ruimt 10 uur tv kijken best lang...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door webguy »

Maar dat is echt een top serie :pos: Eerste paar aflevering zijn het beste, maar nog, echt de moeite waard. Toch?
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door marvinkok »

Zeker de moeite waard! Mijn favorieten zijn toch de 2e (D-day), de Ardennen en die met het concentratiekamp, maar das meer omdat het zo aangrijpend en bijna niet te bevatten is...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Ardan »

Okee, niks meer aan doen, we gaan het krot proberen te verkopen STF! :D

Afbeelding
Pittoresk buitenverblijf in kenmerkende jaren '70-stijl met volop ruimte voor uitbreiding. Uniek uitzicht op een besneeuwd terrein. Het pand is eventueel uit te breiden met een zolderverdieping; de trap is reeds aanwezig. Tevens beschikt het verblijf over een terras dat al van meubilair is voorzien.

Afbeelding
Het pand is volledig geventileerd, u heeft nooit last van muffigheid binnen. Bouwonderdelen voor meubilair aanwezig, u dient het nog slechts zelf in elkaar te zetten. Ramen wassen is ook verleden tijd door een uniek naar-buiten-kijk-systeem!

Afbeelding
Ook aan het interieur is gedacht, de muren zijn bekleed met een uniek, authentiek houtnerfmotief. Ook in de bekleding van het plafond is deze sfeervolle stijl doorgezet. Televisie, bank, sanitair en berging aanwezig.
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door STF »

Haha, imiteert Ardan nu ineens Bee? :lol:

Ik stapte vanmiddag de kleinste slaapkamer van die caravan binnen; jezus dat was geen rotte vloer meer, nee dat was gewoon een gigantisch gat in de bodemplaat... Het is dat de de vloerbedekking nog redelijk stevig is, anders lig je bij een verkeerde stap ineens onder die caravan. :?
Die twee sta-caravans die vorig jaar zijn gesloopt, hadden nog best stevige vloeren, maar deze...pff...

Ik dacht trouwens een toilet of opbergkast binnen te stappen, bleek het een slaapkamertje te zijn...
Dat is toch wel heel klein hoor...
Afbeelding

Pff, nog H-zekeringen, die zijn al tientallen jaren geleden verboden geworden omdat ze bij overbelasting niet tot nauwelijks bleken uit te schakelen (bij kortsluiting schakelden ze wel bijtijds uit)...
Afbeelding

Volgens mij is die bank behoorlijk nieuw?
Let vooral op de in tweeen gedeelde vloer! :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Ardan »

Oh ja, nu je het zegt, Bee heeft ooit al verkooppraatjes gehouden xD
Bij deze dan: de volgende teksten zijn gebaseerd op een idee van Bee V. :mrgreen:

Knusse overnachtingsruimte, bijzonder geschikt voor een eerste huwelijksnacht.
Afbeelding

Alle apparatuur kan rekenen op deze oerdegelijke H-zekeringen. Jahaa mensen, vroeger was alles beter!
Afbeelding

Behalve het plafond en de muren, is ook de vloer voorzien van een houtnerfmotief. De afwisselende structuur garandeert een boeiend patroon die nooit zal vervelen, er is altijd afwisseling. De kleurstelling van de authentieke bank zorgt voor een mooi contrasterend geheel.
Afbeelding[/quote]
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Justin »

Snotverdorie, doordat er het een en ander mis gaat heb ik nog niet mijn wederhelft kunnen zien, en ziet er naar uit dat het vandaag ook niet gaat lukken :(. Zo'n winterstormpje is niet goed voor een al 6.5 jaar durende LAT-relatie...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Thom91 »

Ik ga vandaag gewoon op pad! Wel ongeveer 2-3 uur dan gepland maar toch! :P
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door deadlock »

Lowlandskaartjes kopen was nog nooit zo moeilijk :@
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Michael »

Gisteravond begon er weer iemand dom tegen mij te doen op het werk. begon me uit te schelden. heb hem effe de volle laag terug gegeven. had ie niet van terug en hij was ook gauw weg nadat hij zijn eten had gehad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50855
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

Definitieve bevestiging binnen van de treinreis begin mei, uiteindelijk zat de prognose er maar 80 cent naast. De reis Kopenhagen - Amsterdam kon tien euro goedkoper, de reis Göteborg - Kopenhagen werd echter tien euro duurder, maar dat was was enigszins verwacht want de prijzen van de X2000 zijn volledig onvoorspelbaar werd mij verteld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Justin »

Zo, en we gingen maar de Six Nations kijken. Frankrijk al gewonnen van Italië, had niet anders verwacht... Schotland-Engeland is een leuke wedstrijd. Schotland speelt erg leuk en overtuigend :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Caspar »

Waar ik echt niet bij kan met mijn verstand is dat er nu nog hang jongeren in de vrieskou staan onder mijn appartementje.
Gisteren ook al terwijl het meer dan 10 graden vriest. Kan wel prettigere dingen bedenken dan dat. Is het thuis of in een café dan zo erg?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Vinny »

Gisteren viel me inderdaad ook wat uitgelaten jeugd op, terwijl de termomether bij mij op -12 stond. Nou ik vind het te koud dan om lang buiten te zijn. Normaal fiets ik ook bijna elke dag wel voor mijn plezier, maar bij stevige vorst en een snijdende wind, dan toch maar even niet...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Klaasje »

Vanmorgen was twintig minuten op het busstation wachten in Lelystad best te doen hoor. :lol: Zo erg kan dat hangen in Hoorn of Amsterdam dan echt niet zijn.. :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Daniel »

Hoewel het toch flink onder nul was, was het vandaag in 't zonnetje gewoon heerlijk... maar zonder zon erbij lijkt het me toch wel wat erg frisjes.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Fles »

-20,8 in Lls nu al. Gisteren om deze tijd was het -17,5...

Maar: Voorgaande uren was het gemiddelde over het land steeds ca 2½ graad kouder dan gisteren op dezelfde tijd, nu nog maar net 1 graad kouder dan gisteren op dezelfde tijd :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten