Vakindeling op stations

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Vakindeling op stations

Bericht door Ruben »

Gesplitst uit Eerste nieuwe VIRM in Nederland

Overigens kreeg ik op dat perron een vraag van een Franse mevrouw, of er ergens aangegeven was waar de bakken van de Thalys langs het perron stoppen. Heeft men die vlaggetjes op Asd maar afgeschaft? Tijdelijk (ok het is al een hele tijd zo geloof ik)?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Eerste nieuwe VIRM in Nederland

Bericht door tsov »

Die vlaggetjes waren al weg toen ik naar Amsterdam CS ging forenzen in september '05, dus da's al een tijdje :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Eerste nieuwe VIRM in Nederland

Bericht door Daantje »

Volgens mij staan die vlaggetjes alleen nog op Den Haag HS?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Eerste nieuwe VIRM in Nederland

Bericht door Justin »

En dan staat er nog maar één vlaggetje als ik me kan herinneren!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Eerste nieuwe VIRM in Nederland

Bericht door Ruben »

tsov schreef:Die vlaggetjes waren al weg toen ik naar Amsterdam CS ging forenzen in september '05, dus da's al een tijdje :P
Ik kom nooit zo vaak op Asd (woon bij Asdz), maar had al een idee dat dat al wel jaren geleden zou zijn (sinds de tijd toch sneller gaat dan je denkt :P).

Helemaal omdat dat ding op een perronfase stopt, spreiden passagiers zich belabberd. Ze staan allemaal dicht bij de opgang van de roltrap en onder de CTA. Niemand gaat op het puntje van het perron staan waar ie stopt. Maar ja hij staat er 10 minuten voor vertrektijd, dus dan maar gewoon de mensen laten lopen ;)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Eerste nieuwe VIRM in Nederland

Bericht door Chauf21 »

Soms, maar niet altijd, hoor ik ook nog wel eens de (automatische?) omroep: "De Thalys/Benelux (...) vertrekt van spoor 13a, buiten de overkapping" :pos:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Eerste nieuwe VIRM in Nederland

Bericht door Ruben »

Op de stations van de t140, die vakindeling hebben, vliegt tegenwoordig altijd automatisch de treinindeling je om de oren.
rijtuig 6, vak A, rijtuig 7, vak B. Maar ja niet elk spoor op Asd heeft vakindelingen dus dat kan ook al niet. :roll:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Vakindeling op stations

Bericht door M57 »

De vlaggetjes van Asd stáán overigens nog wel op het perron, in de overwegend glazen Thalys-kast op perron 13/14b.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten