Het Grote Blundertopic #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8666
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Milco »

In de zomer waren mijn ouders en ik in Frankrijk.
Mijn vader moest tanken, en tankte voor €29. Hij betaalde met een briefje van €50, maar de cassière gaf mijn vader drie briefjes van tien en een muntje van €1 terug... :lol: Tja, dan wordt het tanken in Frankrijk toch wel heel goedkoop... :lol:
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door MdJ »

Pffft... netjes anderhalve dag bezig geweest met statistiek HC-slides week 1 t/m 6 samen te vatten en overzichtjes te maken , maak ik er een bundeltje van zodat je in de trein het nog een keer kan lezen... laat je hem in de (berlijn) trein liggen. Dus morgenavond weer terug en een nieuwe maken. Achja, leer ik het meteen goed...:F

Dus als iemand morgen in de eerste 3 treinen vanaf Schiphol naar Berlijn (6.49, 8.49, 10.49 uit Schiphol) in "rijtuig 9" (tweede tweede klas gezien vanaf de 1'ste klas) een boekje met "Wiskunde B - Statistiek" vindt met een nietje in de rechter(!)bovenhoek... Je weet me te vinden(A).
Bij twijfel: gebruik beton.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dexter »

Vanmiddag kort nadat ik op Gvc was binnengekomen met de s1900, kwam er een studente naar me toe die vertelde dat ze haar OV-Chipkaart tussen de bank en de wand had laten vallen en vroeg of ze me wilde helpen. Ik bukte om onder de bank te kijken of de kaart eronder was gevallen en... SGGGT! :shock: Ineens zat er een gat in mijn kruis. En nee, ik heb geen (al te) dikke kont, mijn pantalon was gewoon versleten. Op een gegeven moment raken die pantalons versleten en dan krijg je dat. Helaas zie je het nooit van te voren aankomen... :@

Later kwamen er 2 hc's, 2 plp'ers en nog een rangeermachinist erbij, maar niemand kon de kaart vinden.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Ardan »

Goh, da's al de zoveelste keer! Heb je nog wel draagbare pantalons over? :lol:
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dexter »

Hey, de laatste keer dat het me gebeurde was in december 2010 hoor. Het mocht dus wel weer een keer. :lol: Het is ook pas de derde keer dat het me gebeurt. :@

Op een gegeven moment raken die broeken gewoon op door het dragen en het wassen.
Vallend blad maakt rails glad.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Gertjan »

ja, dat hebben wij met overhemden. In 2 weken tijd 3 overhemden waar ineens je halve mouw los komt. Gelukkig is het winter en heb ik er nog een trui over :mrgreen:
Zijn wel 3 overhemden ie ik vanaf het begin heb, zelfde levering dus ongeveer 2,5 jaar oud. Toeval?
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dexter »

Op diverse standplaatsen in het land hangen megaposters voor een niet-nader-te-noemen-op-handen-zijnd-NS-evenement. Daarop staan honderden namen van personeelsleden vermeld en verrek als het niet waar is: Ook ik sta erop vermeld. 8-) (En ze hebben mijn naam nog wel correct geschreven ook) Dat vond ik dus wel een fotootje waard. :mrgreen:

In Asd hangt de poster op een toegangsdeur. Dus ik pakte zo discreet mogelijk mijn mobieltje om een foto te knippen. Sta ik met dat ding op ooghoogte voor de poster klaar om af te drukken, zwaait de deur open en staat er een collega recht voor mijn neus, die er langs wilde. Aangezien de poster aan de achterzijde hing, keek ie wel erg vreemd op dat ie ineens oog in oog stond met een collega met een mobieltje op ooghoogte. En dat gebeurde zo nog een keer of 4. :@
Vallend blad maakt rails glad.
stefanos
Berichten: 36
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 15:00
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door stefanos »

Vandaag op m'n nieuwe stage, tot 2x toe de naam van m'n vorige stage genoemd door de telefoon :oops:
Dagelijks Oud-Beijerland <->Zuid-Beijerland(lijn 162)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Fles »

NS zelf door de bocht :')

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/f ... -groningen
Dit arrangement omvat: één hotelovernachting inclusief ontbijt en treinretour voor 2 personen (incl. reserveringskosten)
Okee, denk je dan. Leuk. Maar:
Inclusief:

Dit arrangement is voor 2 personen en is inclusief, NS e-ticket Dagretour 2e klas voor 2 personen (heen- en terugreis: de terugreis is op de vertrekdag), één hotelovernachting, inclusief ontbijt.
OKee, WIE wilde het blundertopic hier halen? :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Justin »

Dat is dus dág retourtje! ;)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Daniel »

Geloof dat ik een constructieblundertje heb ontdekt in het apparaat waarmee we op m'n werk mechanische sterkte meten... Voor het geval een monster breekt tijdens de test zit er een deur aan de voorkant van dat apparaat. Had ik vandaag een keer monsters waarmee ik die deur op de proef kon stellen, vliegen de brokstukken gewoon door een kier onder de deur door :lol: (en kon ook nog het een en ander aan de achterkant oprapen, maar da's niet zo'n probleem met een muur 20 cm verderop)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Jef400 »

Heb ik jullie al verteld over het naar binnen tillen van een koelkast bij mijn thuis?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door ODRAIL »

Nee, vertel.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Jef400 »

In navolging van mijn eerder vertelde theatertour ( Niet dus ) ging het gefaal van mij vrolijk verder. Mijn ouders een nieuwe koelkast gekocht, ik helpen tillen. Staat er verdomme een betonnen plantenbak achter me. Ga ik achterover en vang ik de koelkast op met mijn benen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door ODRAIL »

Niets gebroken hoop ik?
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Jef400 »

JeffreyMeijer schreef:Wij zouden vandaag naar het Theater gaan met school, leuk geld mee voor 2 enkele rit kaarten aangezien ik gister vergeten was om die ov-shitkaart op te laaien. Kom ik op school aan schijnt het de dag ervoor ( Toen ik er niet was ) afgelast. Met als gevolg dat ik geen boeken mee had. Normaliter moet ik me dan melden bij mijn mentor. Ware het niet dat die sukkels van het Agbell een Digiboard cursus houden in onze leerlingen aula. Dat ik niet naar beneden kan. Leraar was gelukkig in een vrolijke bui.
Theatertour eerder op die bewuste dag
Laatst gewijzigd door Jef400 op do 02 feb 2012, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Jef400 »

Nee KM46 lichamelijk niet ieder geval. Geestelijk is er al 14 jaar een steekje los :wink:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Michael »

vandaag een blunder op het werk: Ik had de aardbeiensiroop voor de bereiding van milkshakes vervangen en bij het aansluiten zat er een slangetje niet goed maar dat had ik niet door. Ik zet doodleuk de druk erop en ga verder even later roept mijn manager mij en zat heel de vloer en het kastje waar de aardbeiensiroop inzit helemaal onder de siroop. Kon ik dus mooi allemaal schoon gaan maken
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Hebben jullie nog een milkshakemachine met bunkers? Wij hadden er ook een, geërfd van een van de grootste faals uit de McDonald's historie maar we hadden er ook eentje zonder bunkers die veel en veel prettiger in gebruik was :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Caspar »

Is de Mc zo gevaarlijk dat er bunkers zijn? ...Denkt aan de oorlog...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Oudere generaties shakemachines vereisen dat de zakken siroop onder druk staan. Onderin een kastje staan dan vier potten die luchtdicht afgesloten worden en waarin dan een vacuum ontstaat naarmate de zak siroop verder wordt leeggepompt.

Overigens is in horecakeukens de term bunker ook vrij gebruikelijk voor allerlei soorten bakken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door STF »

Ik werk toch alweer heel wat jaren in de horeca maar heb nog bij geen enkel bedrijf de term "bunker" gehoord.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Caspar »

Nee ik ook niet. Wel in de zin van Bunkeren... Maar ja dat is weer wat anders :lol:
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Michael »

Bee schreef:Hebben jullie nog een milkshakemachine met bunkers? Wij hadden er ook een, geërfd van een van de grootste faals uit de McDonald's historie maar we hadden er ook eentje zonder bunkers die veel en veel prettiger in gebruik was :D
ja wij hebben er nog 1 met bunkers. Dat kreng is inmiddels 8 jaar oud naar wat ik begrepen heb. Ik heb al iets gehoord dat ie van de zomer vervangen wordt maar of dat waar is weet ik niet
TLP
Berichten: 1559
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door TLP »

Wat ik daarnet gedaan had was bijna asociaal te noemen. Om maar even van voor af aan te beginnen.

Ik zit in de 170 naar Uithoorn Meerwijk (ja mensen, dat is nieuw sinds deze week) en ik draai me bij de kruising Keizer Karelweg/Graaf Aelbrechtlaan eens om en zie toevallig een Aziatische mevrouw uitchecken. Maar... ze had het stopknopje niet ingedrukt. Vervolgens heb ik het zien gebeuren dat de chauffeur gewoonweg de halte Heemraadschapslaan voorbij reed alsof er niks aan de hand was. Mevrouw: 'Meneer, MENEER!' roepen en een dame die aan de andere kant zit probeert nog tevergeefs de chauffeur erbij te halen, maar we waren al op de rotonde dus het was al te laat. Er zaten wat oudere dames in de bus die vervolgens met elkaar begonnen te praten hoe sneu het allemaal wel niet was voor die mevrouw, mede daarom besloot ik me volledig op de vlakte te houden. Maar eigenlijk had ik gewoon op het knopje moeten drukken, dan was er niks aan de hand geweest. Het was eigenlijk puur egoïstisch van mezelf vind ik, we hadden namelijk al heel vaak gestopt en de 172 was ons al gepasseerd dus daarom besloot ik niets te doen. Ach ja, het was ook maar één halte...
Opvallend vond ik overigens dat de chauffeur het geroep en het daaropvolgend gesprek helemaal niet opviel...

Doet me trouwens denken aan toen een onervaren oudere mevrouw niet besefte dat ze in een sneldienst zat en dacht dat ze bij de Graaf Florislaan wel afgezet kon worden. Maar goed, da's een iets ander verhaal...
(gelukkig voor haar kon ze bij de Dijkgravenlaan alsnog eruit)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten