Schultz wil uitleg chaos spoor

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Schultz wil uitleg chaos spoor

Bericht door Fles »

Michael 1988 schreef:Ik weet niet of zij hier ook uitleg over wil hebben, maar komen de bonussen en prestatiecijfers ook aan bod? Want over wat ik vandaag heb gehoord snap ik niet waarom de NS-directie niet 4 jaar geleden op staande voet ontslagen werd.

De prestatiecijfers zijn prima. Want de 7000 uitgevallen treinen van afgelopen week tellen doodleuk niet mee voor de prestatiecijfers *O*
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Schultz wil uitleg chaos spoor

Bericht door Michael 1988 »

En dat noem jij prima? Men gaat doodleuk 7000 treinen schrappen, laat dit niet meetellen in de prestatiecijfers en haalt aan het einde van het jaar de reiziger nog harder uit door de treinkaartjes duurder te maken. Nee dank je en ik denk dat ik (als ik minister was) hier ook heel graag uitleg over zou willen hebben, waarom dit op deze wijze gebeurt. Op youtube (via hyves) zag ik een filmpje met een trein uit Rusland die zelfs reed bij 0,5 m sneeuw :S. Ja sorry hoor, maar hier wordt het al een chaos bij 1 blaadje of sneeuwvlokje op het spoor :S.

link
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Schultz wil uitleg chaos spoor

Bericht door fogeltje »

In Rusland rijden minder treinen lijkt mij en omdat het daar vaker streng is zullen ze daar ook beter op voorbereid zijn. Verder kan dat gegoochel met die prestatiecijfers alleen omdat de minister het toelaat. De aandelen van de NS liggen nog altijd bij de rOverheid, dus de minister kan wel degelijk invloed uitoefenen. Maar de hand in eigen boezem steken is voor politici niet weggelegd.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten