Extra busritten Haarlemmermeer na klachten reizigers

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Extra busritten Haarlemmermeer na klachten reizigers

Bericht door Daniel »

Extra busritten Haarlemmermeer na klachten reizigers
Geplaatst op: woensdag 15 februari 2012 20:05
Laatst bijgewerkt: woensdag 15 februari 2012 20:07


Vervoersbedrijf Connexxion gaat de nieuwe dienstregeling vanaf 26 februari aanpassen. Dit gebeurt na een golf aan klachten over het eind vorig jaar ingevoerde rittenschema.
Het is kommer en kwel, als we de vele reacties mogen geloven die de afgelopen weken binnen kwamen. Na een oproep in deze krant stuurden lezers massaal hun grieven in over de dienstregeling van Connexxion.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
TLP
Berichten: 1558
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Extra busritten Haarlemmermeer na klachten reizigers

Bericht door TLP »

Wel ja, ik dacht echt dat de insteek van die Rijsenhouters was dat lijn 178 weer terugkeerde! Maar enkel 2 extra ritjes in de vroege ochtendspits en één ritje die (denk ik) beter aansluit op een bepaalde trein... alsof dat zoveel beter is. Die 164 snap ik nog enigszins, ik begrijp dat er scholieren zijn die aangewezen zijn op deze lijn omdat hun schooltje blijkbaar in Oegstgeest staat. Zelfde geldt blijkbaar voor de 179. Verder snap ik het niet helemaal, vervallen halte in Badhoevedorp terwijl er geklaagd wordt? Heel vaag. Bus 310 drie minuten eerder? Ook enigszins vreemd, voor wie zijn die 3 minuten eerder nou een grote verbetering?

Ach ja, de ov-wereld kan ook niet zonder geklaag....
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Extra busritten Haarlemmermeer na klachten reizigers

Bericht door willy84 »

Het Witteweekblad, geweldig *O*
immer kwaliteits posts
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Extra busritten Haarlemmermeer na klachten reizigers

Bericht door Vinny »

Wel ja, ik dacht echt dat de insteek van die Rijsenhouters was dat lijn 178 weer terugkeerde! Maar enkel 2 extra ritjes in de vroege ochtendspits en één ritje die (denk ik) beter aansluit op een bepaalde trein... alsof dat zoveel beter is
Zo slecht is de bediening van Rijsenhout toch niet? Alleen jammer dat de aansluiting op de overige bussen te Beechavenue regelrechte aanfluitingen zijn. Maar dat zijn we gewend van Connexxion Amstelland. Die weten zo'n beetje alle potentiele sterke aansluitingen om te toveren in aanfluitingen. :evil: (meestal wordt dat dan een jaar later een soort van half hersteld, en dan komen er weer nieuwe problemen etc., etc.)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Extra busritten Haarlemmermeer na klachten reizigers

Bericht door Stefan »

TLP schreef:Bus 310 drie minuten eerder? Ook enigszins vreemd, voor wie zijn die 3 minuten eerder nou een grote verbetering?
Misschien zijn die 3 minuten ergens wel hard nodig en zijn deze 3 minuten precies genoeg om weer op tijd op het eindpunt aan te komen waardoor de rit niet wordt aangemerkt als 'te laat'. ;)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten