OVer Missers in de Reisinformatie #19

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Ennes »

Gekko123 schreef:En als je het vervolgens gaat vergelijken met het al eerder aangehaalde station Oosterbeek, daar stopt ook maar 1 treinserie (die in de daluren zelfs maar 1x/uur rijd) klopt die redenering van Ennes dus al niet..
Misschien dat dat erfenissen uit het verleden zijn (?), want als je bijvoorbeeld op de zaanlijn, hoekselijn, goudselijn enz kijkt zie je daar toch veelvuldig op de stations waar al sinds jaar en dag maar 1 serie stopt ook geen CTA bakken hangen.

En dat het voor de reiziger wenselijk is om er iets te hebben hangen waaruit duidelijk blijkt welke richting een trein op gaat kan ik alleen maar onderschrijven (zeker ook omdat zeker tegenwoordig eerste en laatste treintjes nog wel eens linkerspoor rijden)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Reiziger Delft »

Volgens mij heb ik hem al eens eerder gemeld, maar hij blijft zeer verwarrend. Elke uur om :02 in de nacht vertrekt er vanuit Rotterdam Centraal zowel een nachtrein naar Eindhoven als... naar Eindhoven. Deze eindbestemming staat op de actuele vertrektijden app, op de CTA's en ook op de VIRM's zelf. Beide treinen stonden gister om 2:02 naast elkaar op hetzelfde perron. Als je dan met een sprintje aan komt zetten omdat de machinist van de trein uit Utrecht dacht dat hij in Alexander moest stoppen en de trein ook nog eens lekker ging roestrijden, moet je nogal goed oppassen dat je niet in de verkeerde trein stapt. De ene gaat namelijk rechtstreeks via Dordrecht-Breda-Tilburg, de andere doet het toeristische rondje via Den Haag-Amsterdam-Utrecht.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Daniel »

Ennes schreef:Misschien dat dat erfenissen uit het verleden zijn (?), want als je bijvoorbeeld op de zaanlijn, hoekselijn, goudselijn enz kijkt zie je daar toch veelvuldig op de stations waar al sinds jaar en dag maar 1 serie stopt ook geen CTA bakken hangen.
Waarbij die bij de Hoekse Lijn in ieder geval aan één kant van het perron best wenselijk zouden zijn... daar kunnen de treinen immers drie verschillende eindbestemmingen hebben :wink: Goed, je zult er nooit een andere richting op gaan, da's waar :P Al kan je met de s14100 in de avondspits in de tegenspitsrichting wel ongewild je bestemming voorbijrijden.

Vanmiddag viel me op Utrecht Centraal het regeltje "Voor Leeuwarden overstappen in Zwolle" op bij de NoordOost... kennelijk hebben ze nu toch eens het knopje voor deze meldingen gevonden. Nu ook nog even de "Achterste treindeel tot Deventer" terug bij de s1700 en ik ben ook weer tevreden. Die meldingen zijn toch best nuttig, maar waren allen verdwenen met de komst van de TBPs.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Suus »

Lijn 44 en 46 rijden een omleiding in Diemen en zoals het hoort heeft het GVB de informatievoorziening in de bus netjes bijgewerkt. Toch is er bij lijn 46 richting de Bijlmer een foutje ingeslopen, want na de halte Wilhelminaplantsoen springt het informatiesysteem direct over naar Beukenhorst. Maar de halte Burgemeester Bickerstraat heeft een noodhalte gekregen zodat hier toch gestopt kan worden, maar de halte is dus wel uit het informatiesysteem verdwenen. Het gevolg is dat het systeem ook niet weet bij welke halte de reiziger in- of uitstapt en dus alleen het basistarief berekend.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1964
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Anne »

Amsterdam Centraal 16.15
Op alle borden staat dat de Fyra van 16.27 niet rijdt.
De omroep geeft echter een aantal keren doodleuk aan dat de Fyra vertrekt van spoor 15 en er vanwege het weer geen toeslag verplicht is.

Als je dan de IC naar Vlissingen neemt van 16.27 heb je pech.
Net voor Leiden wordt omgeroepen dat er geen treinverkeer is naar Delft (aanrijding met persoon / of zoals bij uitstappen in Den Haag werd gezegd: deze trein rijdt niet verder vanwege een springer).
Je wordt geadviseerd om de IC op spoor 9 naar Den Haag Centraal te nemen en vanaf daar met de tram naar Delft (NS vervoersbewijzen geldig). Deze trein zal verder rijden tot Den Haag HS.
Alleen rijdt lijn 1 al sinds dec 2003 niet meer via CS en komt wel mooi op het Stationsplein bij HS.
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Reiziger Delft »

Daniel schreef:Vanmiddag viel me op Utrecht Centraal het regeltje "Voor Leeuwarden overstappen in Zwolle" op bij de NoordOost... kennelijk hebben ze nu toch eens het knopje voor deze meldingen gevonden.
Dat geven ze nu bij de NoordOost ook in Gouda aan tijdens de winterdienstregeling; namelijk dat je in Utrecht moet overstappen voor Enschede. (andere half uur dan waarschijnlijk dus voor Groningen) Gek genoeg staan deze treinen in Rotterdam dan wel weer als doorgaande trein naar Enschede aangegeven, maar dat komt misschien doordat nog niet alle oude CTA's daar zijn vervangen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Daniel »

Het lijkt eerder verkeersleidingspost-afhankelijk te zijn. In Utrecht staat namelijk ook keurig de s500 met alleen "Groningen" als bestemming aangegeven, terwijl in Amersfoort weer gewoon een trein naar "Groningen / Leeuwarden" met "Leeuwarden: rijdt niet verder dan Zwolle" op de borden staat.

En gezien Gouda ook in het gebied van post Utrecht valt...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Klaasje »

Amersfoort is Infoplus en Utrecht niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Daniel »

Dan zou er in Amersfoort toch juist meer mogelijk moeten zijn en niet minder lijkt me? Alhoewel... infoplus gaat al de mist in als de IC naar Rotterdam/Den Haag in z'n geheel naar Rotterdam rijdt door werkzaamheden (herkent de koppeling in serienummers niet waardoor wordt aangegeven dat de trein niet verder dan Utrecht rijdt)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Edwin
Berichten: 1500
Lid geworden op: za 23 jul 2011, 19:12
Locatie: Almere

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Edwin »

Het brod in de Sportboulevard in Dordrecht gaf rond 17:45 als eerste bus die van 9:41 minuten met +1 minuut aan.
Remember to check-out with your ov-chipcard.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door STF »

Hoe krijgen sommige gemeentes het toch voor elkaar zeg; klein stadje hier vlakbij heeft geen enkele kloppende bushalte wat betreft de lijnnummers die er zouden stoppen:

Halte Gare: 414 en 419, waar in werkelijkheid alleen de 414 komt. De 419 halteert een paar straten verderop.
Halte Spuerkeess: 107, 409 en 848, waar in werkelijkheid alleen de 409 komt. De 848 halteert in de straat ernaast. De 107 komt uberhaubt niet door dat stadje en heeft er ook in het verleden nooit gereden.
Halte Bleech: 100, waar in werkelijkheid de lijnen 100, 504, 506, 507 en 848 komen.

De andere vier haltes in dat stadje hebben gelukkig geen lijnnummers op het bushaltebord staan, liever geen info dan onjuiste info...
Tevens is de website van die gemeente ook een puinhoop wat betreft informatie over het openbaar vervoer; omleidingen die een weekje duurden, van acht jaar geleden staan er nog doodleuk op...

Maargoed zo zijn er wel meer gemeentes die jaren achter lopen met vertektijden e.d. Zes jaar geleden is er een rit van lijn 492 komen vervallen, nou die staat bij diverse haltes nog doodleuk aangegeven... Heel klein in het hoekje staat meestal de datum van printen, nou dat is vaak genoeg 2004 of iets in die richting...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Meltrain »

Omdat afgelopen vrijdag de t5118 met slechts een losse SLT-VI reed (wat veel te krap was) had ik vrijdag de volgende opmerking naar de NS gestuurd:
Beste Klantenservice der Nederlandse Spoorwegen,

zoals bekend geldt deze week een aangepaste dienstregeling, waarbij de kwartiersdiensten omlaag zijn gegaan. Dit heeft ondermeer tot gevolg dat de treinserie 5000 (Breda - Dordrecht - Den Haag Centraal) niet rijdt tussen Dordrecht en Den Haag Centraal. Hierdoor is de treinserie 5100 (Roosendaal - Dordrecht - Den Haag Centraal) de enige overgebleven stoptreinserie tussen Dordrecht en Den Haag Centraal. Hierdoor zijn deze treinen een stuk voller dan normaal. Gelukkig ging het de afgelopen dagen nog (net) goed, omdat de meeste treinen verlengd zijn.
Vanochtend echter reed trein 5118 (7:49 vanaf Rotterdam Lombardijen naar Den Haag Centraal) met slechts een losse SLT-VI. Dit is normaliter al redelijk krap, maar nu slechts de helft van de treinen rijdt, past dat echt niet. Verscheidene reizigers moesten achterblijven op Rotterdam Lombardijen en zij die wel mee konden (waartoe ik gelukkig ook behoorde) stonden enorm op elkaar gepakt in de trein. Ik vind dit niet kunnen.
Volgens de woordvoerder zijn er dit jaar geen problemen met de SLT's, dus is het te veel gevraagd om dan te eisen dat de treinen die wel rijden tenminste genoeg capaciteit bieden? Van de afgelopen vier dagen ben ik drie dagen met dezelfde trein (5118) gegaan en toen reed hij twee keer met 8 bakken en een keer met 10 bakken SLT. In mijn ogen al een stuk beter. Ik ben dus zeer benieuwd waarom dit vanochtend niet zo was.
Ik weet nog niet hoe het komende week zal gaan, maar als de uitgedunde dienstregeling blijft doorgaan, adviseer ik zeer sterk om trein 5118 altijd met minimaal 8 (of liefst 10) bakken SLT te rijden, omdat er anders reizigers moeten achterblijven op het station en gezien er maar eens per half uur een trein rijdt, is dat geen optie voor de reizigers.
Met vriendelijke groet,

Meltrain
Vandaag kreeg ik een reactie terug. Echt een non-antwoord wat mij betreft waarin totaal niet op mijn punt wordt ingegaan:
Geachte heer Meltrain,

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag beantwoord ik uw e-mail. Er waren niet voldoende zitplaatsen beschikbaar tijdens uw treinreis. Dat is vervelend. Mijn excuses hiervoor.

Al ons materieel wordt zo efficiënt mogelijk ingezet. Op Intercitytrajecten is het van belang dat er voldoende zitplaatsen beschikbaar zijn. Daarom investeren wij voortdurend in de aanschaf van extra materieel. Helaas lukt het niet altijd om alle Intercityreizigers een zitplaats te bieden. Vooral tijdens de spits, op drukke trajecten of bij onvoorziene drukte is dit moeilijk te voorkomen.

Op veel stoptreintrajecten rijden Sprinters. De inrichting, functionaliteiten, voorzieningen en de uitstraling van de Sprinters verschillen van het Intercitymaterieel. Voor de Sprinters gelden andere normen voor het aantal beschikbare zitplaatsen. Zij biedt in verhouding meer staanplaatsen. Hiervoor is gekozen omdat de gemiddelde verblijfsduur in de Sprinter korter is dan in de Intercity. De Sprinters zijn voorzien van ruime balkons met sta-stangen. Hiermee willen wij ervoor zorgen dat tijdens de spitsuren zoveel mogelijk reizigers mee kunnen.

Uw klacht heb ik inmiddels geregistreerd en doorgegeven aan het verantwoordelijke management.

Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.

Uw referentienummer is: ********.

Met vriendelijke groet,


*Iemand van de NS*
:roll:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Milco »

Ze lullen er aan alle kanten overheen :Y Zeker een te moeilijke vraag om te beantwoorden...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Klaasje »

Ze willen gewoon niet aan de buitenwereld kwijt dat er een verschil tussen planning en inzet is. :Y Dat reizigers dat niet begrijpen is natuurlijk niet erg. Je gaat dat natuurlijk niet verklappen :Y Bovendien zeggen ze er in Den Haag toch niets van. :Y Mooi toch? :pos:

:N
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door TheKnitter »

Ik ga 9292.nl maar boycotten... -o-
Lijntje 11 en 12 in Zwijndrecht komen 9 van de 10x niet uit de reisplanner, terwijl ze volgens de busboekjes van Arriva toch echt rijden. 9292 stuurt je met lijntje 17, en dan mag je 15 minuten lopen. Kan ik net zo goed naar huis 5 minuten langer lopen. En je hebt van het busje naar het wandelen geen overstap, tekst: "Let op! Geen overstap" ofzo staat er bij.
En ja, lijntje 11 en 12 zijn het afgelopen jaar zwaar uitgekleed. Van een aardige halfuursdienst (elke bus 1x/uur) is het nu zo brak als de bieten geworden, met een nog bagger gewordene aansluiting op treinen. Vind Arriva het dan zó vreemd dat er steeds minder met die bussen gaan? Ik niet hoor... Arriva wil zelf lijntje 11 al opheffen heb ik van chauffeurs vernomen...
Zal mij benieuwen wanneer oa Nederhoven geen buslijntje meer heeft.

Verder: Te Amersfoort stond de IC Schiphol van 20:54 aangegeven met een extra tekst "Rijdt in zijn geheel door naar Rotterdam" -o- Leuke route, maar ik ben maar niet ingestapt. Als het nou ICMm was had ik het overwogen, leuke exotische route voor een directe IC Amersfoort-Rotterdam *O*
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Meltrain »

De T7 op Rlb was vanochtend om 7:45 angstvallig leeg: slechts de t5118 stond erop, de overige zes regels waren leeg...
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Justin »

TheKnitter schreef:Ik ga 9292.nl maar boycotten... -o-
Lijntje 11 en 12 in Zwijndrecht komen 9 van de 10x niet uit de reisplanner, terwijl ze volgens de busboekjes van Arriva toch echt rijden. 9292 stuurt je met lijntje 17, en dan mag je 15 minuten lopen. Kan ik net zo goed naar huis 5 minuten langer lopen. En je hebt van het busje naar het wandelen geen overstap, tekst: "Let op! Geen overstap" ofzo staat er bij.
En ja, lijntje 11 en 12 zijn het afgelopen jaar zwaar uitgekleed. Van een aardige halfuursdienst (elke bus 1x/uur) is het nu zo brak als de bieten geworden, met een nog bagger gewordene aansluiting op treinen. Vind Arriva het dan zó vreemd dat er steeds minder met die bussen gaan? Ik niet hoor... Arriva wil zelf lijntje 11 al opheffen heb ik van chauffeurs vernomen...
Zal mij benieuwen wanneer oa Nederhoven geen buslijntje meer heeft.
Boe, dat zou wel erg hinderlijk zijn. Je kan inderdaad beter zelf het een en ander opzoeken op de Arriva site. Alleen lastige is dat beide lijnen nogal afwijkende tijden hebben 's avonds, 's zaterdags en 's zondags.

@Mel: ja dat was afgelopen zaterdag ook al op o.a. Rtz en Zwd. Gisteren idem dito.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Jef400 »

Zag zo een bus van lijn 301 de 105 route opdraaien in Purmerend. Verkeerde brug
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Daniel »

Op het moment dat ik vanmorgen bij halte De Uithof AZU in Utrecht uit lijn 276 stapte zou deze volgens de DRIP over 5 minuten komen. Exact hetzelfde ging luttele minuten later ook weer mis met de 296.
De buffertijd in die lijnen zit trouwens kennelijk op de afrit van de A28 naar De Uithof, want volgens de schermen in de bus zou het vanaf dat punt nog 10 minuten duren voordat het WKZ bereikt werd :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daelea
Berichten: 1110
Lid geworden op: do 31 dec 2009, 15:42

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Daelea »

Volgens de AV van Ed vertrekt vanavond de volgende trein:
18:52 / Nijmegen / Extra trein / spoor - / Intercity 29801
Kan iemand misschien vertellen hoe het nummer 29801 inelkaarsteekt? (En waarom er een extra trein naar Nijmegen rijdt?)
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door TLP »

Vanochtend bleek de 272 vertrek 08.10 Amstelveen Busstation niet te rijden. Verder stond er op de DRIS:

170 Amsterdam CS 3 min.
242 Amsterdam Zuid 4 min.
172 Amsterdam CS 4 min.
142 Amsterdam 9 min.

Gelukkig kwam de eerstgenoemde bus al na 1 minuut aandraven en hij zal blijkbaar ook wel hebben doorgekregen dat de rit ervoor was uitgevallen, want hij vertrok meteen. Maar tot mijn grote verassing en verontwaardiging passeerde juist de 142 even later bij de Graaf Florislaan! En vervolgens was ik net te laat op de Amstelveenseweg waardoor ik 10 minuten moest wachten op de metro...
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door MdJ »

@Thom69
298xx is een serie die is ingelegd door de bijsturing.

Zo wordt over het algemeen bij een geknipte s3000 het tweede deel (bijv. Hdr->Amr 3057, Asd->Nm 303057 bij een verstoring Amr-Asd) aangepast, maar soms kan dat niet (treinnummer is al een keer gebruikt) en dan moet het onder een creatief nummertje.

Maar in dit geval is het een hele extra trein. In Ah heeft die als vertrektijd 19.08, om 19:09 vertrekt de s7600 richting Nm, dus dat is ook raar. :wink:
Bij twijfel: gebruik beton.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door VIRM »

Aangezien de normale dienstregeling weer van kracht is gisteren met de s3300 naar Schiphol (en dan overstappen op de s3700 die nu dus wel weer rijdt :D). Aan dat nieuwe stemmetje in SMGMm moeten ze echt wat doen. Ik dacht dat Loes in de SLT vervelend kon zijn met die hoge intonaties, maar dit SGMm-stemmetje is echt zo sloom en langzaam... Grrr...

Overigens waren op Schiphol gisteren rond 12:15 de CTA's defect. Dus was er een batterij rode hoedjes (met bijbehorend personeel eronder) op het perron aanwezig om reizigers te begeleiden en assiteren :pos:. Overigens deed het digitale display onderaan de trap het gewoon.
Beul van de blindegeleidelijn
Edwin
Berichten: 1500
Lid geworden op: za 23 jul 2011, 19:12
Locatie: Almere

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door Edwin »

Ik heb 2 weken geleden 2x een gekke bestemmingen op de film in de bussen van Maxx Almere gezien:
6 310 De Vaart PIA
6 Noorderplassen N

De twee zessen moet één 6 zijn. Er werden 2 bestemmingen door elkaar heen gedaan (3 en 6). Ter verduidelijking hadden die bussen grote borden met cijfers (6 in dit geval) achter de vooruit staan.

Daarnaast deze alle schermen/infopalen het op Almere Centrum, busstation, het niet.
Remember to check-out with your ov-chipcard.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #19

Bericht door webguy »

Overigens is het mogelijk dat er de afgelopen dagen door een foutje bussen van Connexxion niet actueel op DRIS schermen rondom Utrecht/Amsterdam werden getoond, alleen statisch. Heb geen bevestiging echter...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten