Mag ik even kwijt #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daniel »

Hehe, ben er zelfs twee keer geweest :P Rond 13.00 uur was 't even ren en vliegwerk: van de iets vertraagde t2845 naar de t2045 via de stationshal om de honger te stillen.
Tweede keer was met de t862 vanuit Den Bosch, heb nog wel even gekeken of ik je toevallig zag na aankomst. Van 18.40 tot 19.00 uur op 'n bankje op 11a/12a m'n 'avondeten' zitten op te eten en daarna nog bij de defecte IC naar Enschede staan kijken voor ik om 19.15 uur weer naar Gouda ben vertrokken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door STF »

Klinkt gaaf, die metro simulator!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

Internetbankieren/iDeal via NS Hispeed doet het niet en dan zal je zien dat morgen m'n kaartjes er niet meer zijn... :evil:
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Meltrain »

Reiziger Ddrs schreef: Van 18.40 tot 19.00 uur op 'n bankje op 11a/12a m'n 'avondeten' zitten op te eten en daarna nog bij de defecte IC naar Enschede staan kijken voor ik om 19.15 uur weer naar Gouda ben vertrokken.
Persoonlijk vind ik het einde van 18b/19b heerlijk om te zitten. Het is daar meestal erg rustig en je zit afgescheiden van de rest van het station, terwijl je toch treinen kunt kijken. :D
Je moet er alleen niet zitten als het regent, want dan mag je een aardig stuk terug lopen. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daniel »

Ja maar ik wilde wel in 't zonnetje zitten en ook wat treintjes zien... dan is rond die tijd 18/19 echt geen optie want dan staat 't zonnetje aan de Jaarbeurszijde (en zie je dus zo weinig) :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Meltrain »

Oke.
Toen ik er eens was, was het wel twee uur eerder inderdaad. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daantje »

Ik vind het tof dat het nu precies in het weekend lekker weer is :) Lekker in het zonnetje met m'n laptop :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door deadlock »

Hoi :)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Wubbo »

*zwaai*

Gek hoor, voor het laatst ergens zijn... Vandaag afscheid genomen na 7 jaar op Utrecht C gewerkt te hebben. Maar goed, het is mooi geweest. Tijd om eens verder te gaan kijken: bij NS Logistiek in mijn geval! :D
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door webguy »

Dat is toch maar een paar honderd meter verder, ergens in een toren?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Wubbo »

Ja, maar wel totaal ander werk en andere collega's ;-)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

Wat ga je doen bij NSL?
Het is een spectrum.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Wubbo »

Dat is nog niet helemaal duidelijk en uitgekristalliseerd, maar de bedoeling is me bezig houden met onderhoudsroosters. Schouw en nachtgat, dat soort termen dus.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Ronald »

Mag ik even kwijt ...
... dat mijn treinvakantie in Zwitserland er bijna opzit :cry:

Morgen weer naar huis, binnenkort komt er een verslagje aan ...
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

Wubbo schreef:Dat is nog niet helemaal duidelijk en uitgekristalliseerd, maar de bedoeling is me bezig houden met onderhoudsroosters. Schouw en nachtgat, dat soort termen dus.
Ok, klinkt wel interessant. Met name omdat het spoor steeds meer belast gaat worden.
Het is een spectrum.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

klinkt idd erg interessant Wubbo! Ik had trouwens gisteravond iets raars. Het noorse voetbal team -20 zit in hetzelfde hotel als ik nu zit. Allemaal met overhemd aan die er een beetje uitzag als die ik aan had. Komt er zo'n knvb gozer maar me toe met de vraag waarom de noren een geblesseerde speler meenemen... Zo professioneel zien die krukken er toch niet uit lijkt me :-)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door deadlock »

JeePee schreef:klinkt idd erg interessant Wubbo! Ik had trouwens gisteravond iets raars. Het noorse voetbal team -20 zit in hetzelfde hotel als ik nu zit. Allemaal met overhemd aan die er een beetje uitzag als die ik aan had. Komt er zo'n knvb gozer maar me toe met de vraag waarom de noren een geblesseerde speler meenemen... Zo professioneel zien die krukken er toch niet uit lijkt me :-)
Waar zit jij dan :s
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

in de trein naar Lw ter hoogte van Hr nu. :-p Ik wat gisteren in hotel amrath in Hrl bij gebrek aan vrije hotels in aachen. Hopelijk volgende week wel een hotel daar. Scheelt weer pendelen elke dag.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

Is het kantoor van je werkgever naar Aken verplaatst? :p
Het is een spectrum.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

Nee hoor, zit nu weer netjes op de 9e verdieping in Amf. Ik moet steeds naar Aken toe voor omlopen, diensten etc optimalisatie. Niet echt mijn werk, maar bij gebrek aan planners etc. moet je wat :)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Justin »

Yay! Ik heb nu ook weer een vaste job. In Amersfoort, dus mag naast twee keer per week t5124/t2835 ook twee of drie keer per week t5114/t2825 nemen! Moet nog maar eens op zoek naar huisvesting :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
dvdhoven
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 07:09
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door dvdhoven »

Wubbo schreef:*zwaai*

Gek hoor, voor het laatst ergens zijn... Vandaag afscheid genomen na 7 jaar op Utrecht C gewerkt te hebben. Maar goed, het is mooi geweest. Tijd om eens verder te gaan kijken: bij NS Logistiek in mijn geval! :D
Jee, al weer een collega erbij. En dit maal van de zelfde afdeling. :P Welkom bij NSR Logistiek. :) Maar ik zit niet in HGB IV, daar ben ik uit verbannen :P Mijn verbanningsoord heet Leeuwensteijn en mijn straf aldaar heet Donna. Nee, dat is geen dame, maar het in aanbouw zijnde nieuwe planningssysteem voor de dienstregeling.
En van de week heb ik Donna accounts voor ene Wubbo moeten aanmaken. 1+1=2?? :P
Dick van den Hoven
Stephan
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 24 mar 2008, 21:35
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Stephan »

Na zo'n 2,5 jaar heb ik onlangs ontslag genomen bij de AH Terwijde. Dat houten krot naast het oude station ja. In alle stilte eruit gewerkt, mijn opgegeven tijden werden blijkbaar niet geaccepteerd door de hoge bazen en besloten ze me maar niet in te roosteren. Gelukkig nog wel eens 10- uurscontract, dus deze laatste weken worden dan wel luxe uitbetaald :) Inmiddels gesoliciteerd bij de Wizzl..
In een rijdende trein is het smerigste eten nog een feestmaal.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door waldo79 »

Te oud?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Justin »

9292ov en NS.nl zijn beetje de kluts kwijt. M'n vriend komt vanavond hier naar Zwijndrecht. Om 18.29 neemt hij t2173 vanaf Asd, vertrek 18.29. Wat krijg ik als ik dat inplan op 9292ov:

Afbeelding

Vooral dat er geen laatste reismogelijkheid is, baart me zorgen :s.

Sowieso heeft hij de keuze op dat moment:
1. Overstap op t5173 te Rtd. Met zijn trein aankomst 19.32, t5173 vertrekt op Rtd om 19.32. Als hij het dan haalt.
-- aankomst te Zwd 19.50, bus 11 gaat om 20.27, bus 12 om 20.43. Aankomst hier 20.40 óf 20.55. Dus lekker lang wachten.

2. Door naar Ddr. Aankomst t2173 19.46. Bus 11 vertrekt om 20.03, maar gaat nog eerst langs de wijk Walburg, en is dit dezelfde bus van 20.27 bij optie 1. Of hij neemt de rechtstreekse bus, die gaat om 20.33, idem zelfde vertrektijd alsnog als bij optie 1.

3. De s2200 nemen. Bijvoorbeeld t2273, vertrek 18.10 uit Asd, maar dan zou je alsnog over moeten stappen op t5173, zie verder optie 1.

4. Terugsteken op Ddr. Dan zou je t5168 moeten nemen, vertrek Ddr 20.07, aankomst Zwd 20.10. Dan kom je alsnog bij dezelfde bussen uit, zoals genoemd bij optie 1 en 2.

Conclusie: Ik woon in een spookstraat en Roodeschool heeft betere busverbindingen naar sommige plaatsen :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten