Klein rondje Stedendriehoek

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Klein rondje Stedendriehoek

Bericht door Fles »

Vanmiddag dus even een rondje gemaakt voor de lol. Deventer - Apeldoorn - Zutphen - Deventer. Bij aankomst in Apeldoorn bleek ik te kunnen time-travellen 8-)
Afbeelding

Nou ja, bijna dan :')
Afbeelding

In Apeldoorn is de Strippenkaart gewoon geldig in de trein trouwens hoor, maak je geen zorgen :pos:
Afbeelding

Kermis bij Apeldoorn de Maten.
Afbeelding

Door naar Zutphen waar een LINTje rustig stond te poseren.
Afbeelding

Drie materieeltypes op 1 foto.
Afbeelding

De trein terug naar huis komt eraan.
Afbeelding

Deze trein bleek afkomstig uit carnavalsgebied.
Afbeelding

Afbeelding

Enjoy :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Klein rondje Stedendriehoek

Bericht door Ardan »

Altijd een leuk rondje als je wat tijd te doden hebt :)
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Klein rondje Stedendriehoek

Bericht door Caspar »

Wel grappig eens een wat eenvoudiger rondje te zien hier :D
Zou zo'n verregende kermis aan de rand van een stad in februari wat klanten trekken? Of zit je na aanschaf van een kaartje een kwartier nat te regenen in een gondeltje van de Breakdance om te wachten op potentiële andere klanten, en dan na dat kwartier alsnog een rondje krijgen in je eentje omdat er simpelweg niemand komt? En dan 15x horen:
''H H H Ha Ha Haaal uw kaartje aan de kassa-sa sa sa sa, er zijn nog plaatsen''
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Klein rondje Stedendriehoek

Bericht door Fles »

Geen idee Cas, maar ik moet zeggen, het minimalisme bevalt me wel. Een redelijk tot tamelijk kort ritje maken en daar toch iets leuks van maken *O*

Nou is dit het kortste rondje wat je vanuit Dv kunt maken, maar een driehoekje Den Dolder - Amersfoort - Baarn of zo kan ook best leuk zijn natuurlijk. Ik heb ooit eens 100 foto's gemaakt van een slagje Klp - Ed (okee dat was de eerste treinrit na mijn ongeluk, na 8 weken stilstand :X )
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Klein rondje Stedendriehoek

Bericht door Ruben »

Caspar schreef:Zou zo'n verregende kermis aan de rand van een stad in februari wat klanten trekken? Of zit je na aanschaf van een kaartje een kwartier nat te regenen in een gondeltje van de Breakdance om te wachten op potentiële andere klanten, en dan na dat kwartier alsnog een rondje krijgen in je eentje omdat er simpelweg niemand komt? En dan 15x horen:
''H H H Ha Ha Haaal uw kaartje aan de kassa-sa sa sa sa, er zijn nog plaatsen''
Die kermis is grotendeels indoor, met alleen de hoogste attracties hier op het voorplein te zien. Van mijn jeugd herinner ik me nog al te goed de drukke 'piekendagen' welke tegenwoordig natuurlijk eurodagen zijn geworden. Komende week schoolvakantie, dus dan loopt het er wel weer storm.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten