Station Almelo ontruimd

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
VIRM
Berichten: 7597
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Station Almelo ontruimd

Bericht door VIRM »

Het treinstation van Almelo is ontruimd en al het treinverkeer van en naar Almelo is stilgelegd na de vondst van een verdacht pakketje even na acht uur. Het station is leeg en deskundigen doen nu onderzoek.

http://nos.nl/artikel/343803-station-al ... ruimd.html
Beul van de blindegeleidelijn
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Station Almelo ontruimd

Bericht door MdJ »

De 7000 doet Apd-Wdn, 7900 doet Nvd-Wdn, Hgl-Es en de NO is opgeheven Dv-Es.

Terwijl bij het rijden van de 7000 je beter in Hgl aansluit op het lintje naar Hgl. Zo heb je slechts +30 terwijl je nu +60 hebt op een reis Es-Apd/Westen en terug.
Bij twijfel: gebruik beton.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Station Almelo ontruimd

Bericht door Caspar »

Terwijl bij het rijden van de 7000 je beter in Hgl aansluit op het lintje naar Hgl.
:roll: :?:
The best
Berichten: 503
Lid geworden op: wo 01 jun 2011, 10:21

Re: Station Almelo ontruimd

Bericht door The best »

MdJ schreef:De 7000 doet Apd-Wdn, 7900 doet Nvd-Wdn, Hgl-Es en de NO is opgeheven Dv-Es.

Terwijl bij het rijden van de 7000 je beter in Hgl aansluit op het lintje naar Hgl. Zo heb je slechts +30 terwijl je nu +60 hebt op een reis Es-Apd/Westen en terug.
Je bedoelt de 7000 vanuit Enschede neem ik aan?
The best
Berichten: 503
Lid geworden op: wo 01 jun 2011, 10:21

Re: Station Almelo ontruimd

Bericht door The best »

MdJ schreef:De 7000 doet Apd-Wdn, 7900 doet Nvd-Wdn, Hgl-Es en de NO is opgeheven Dv-Es.

Terwijl bij het rijden van de 7000 je beter in Hgl aansluit op het lintje naar Hgl. Zo heb je slechts +30 terwijl je nu +60 hebt op een reis Es-Apd/Westen en terug.
Dat is wel een goede ja.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Station Almelo ontruimd

Bericht door MdJ »

Caspar schreef:
Terwijl bij het rijden van de 7000 je beter in Hgl aansluit op het lintje naar Hgl.
:roll: :?:
Uuh, lintje naar Zp :oops:

+60 op Westen/Apd-Es idd.
Bij twijfel: gebruik beton.
Reiziger Delft
Berichten: 1199
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Station Almelo ontruimd

Bericht door Reiziger Delft »

Hoe zit het nu eigenlijk als ik op saldo wil reizen van Enschede naar Amersfoort? Mag ik dan met mijn check-in bij NS met Syntus reizen? Of moet ik uitchecken NS - inchecken Syntus op station Hengelo en andersom op station Zutphen, wat m'n ritje fors duurder maakt? Het is een officieel omreisadvies van ns.nl, dus ik zou zelf zeggen dat je bij NS ingecheckt mag blijven.

Wordt straks nog onduidelijker als Arriva op Zutphen-Apeldoorn gaat rijden...
Thijs
Berichten: 471
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 14:27
Locatie: Nijmegen

Re: Station Almelo ontruimd

Bericht door Thijs »

Het is te hopen dat Syntus/NS inspeelt op deze verstoring en de dienst Zutphen-Hengelo(-Oldenzaal) versterkt door met 2x LINT te rijden.

Vrij dramatisch inderdaad dat alleen de s7900 op Hengelo-Enschede v.v. rijdt. Dat is de meest ongunstige trein die je kunt laten rijden, met het oog op de overstappers in Hengelo van/naar Zutphen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten