Het Grote Blundertopic #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Ardan »

tsov schreef:Ik zat net een beetje met het sluitclipje van de stroopwafels te spelen, valt dat ding in m'n thee... :')
Heb ik ook altijd, ben altijd met de lipjes van blikjes aan het wiebelen tot-ie afbreekt, maar het gebeurt af en toe wel eens dat-ie in het drinken valt :')
Ik doe ook maar wat
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door webguy »

Zo kwam ik in 2007 uit vakantie naar Amerika en liet mn net in Amerika goedkoop gekochte USB stick in mn koffie vallen door de jetlag... USB stick kapot. Scheelt dat 'ie maar $10 was, maar nog...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Ardan »

Je dacht dat het een roerstaafje was? :lol:
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Stefan »

We zaten een keer te tossen voor een bepaalde taak bij een presentatie op school.. Dus zo'n klasgenoot van me gooit die euro op... Stuitert op tafel, op de rand van een koffiebeker... *muntje doet even nadenken* PLONS! Zo die koffie in. :') :mrgreen:

Het was overigens munt. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Fles »

Als het nou een kop thee geweest was had je gelijk munt-thee gehad :')

[/flauw]
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Fles »

Snotverdee :( Mijn pas geverfde voordeur -o- Komt daar de postbode langs, MET EEN VERFKRANTJE :') En ja hoor :(

Afbeelding
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Thom91 »

haha :P
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Michael »

Vanwege de extreme drukte gisteren hadden we een hele stapel extra dienbladen. Die stonden tegen een muurtje opgestapeld. Ik liep erlangs en even later viel heel die stapel van 1.5 meter hoog omver met als gevolg dat ik alles weer opnieuw op kon gaan stapelen
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Daniel »

@Fles: kan je het in ieder geval weer met korting herstellen :P Had je geen briefje "NAT" opgehangen?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door deadlock »

Daniel schreef:@Fles: kan je het in ieder geval weer met korting herstellen :P Had je geen briefje "NAT" opgehangen?
Nee Fles routeert alleen maar.


/kutgrap.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Stefan »

Afbeelding

:mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Ik hoorde vandaag toch een mooi verhaal in de trein.

Was een meisje, en die ging haar schoenen aan doen. Een schoen voelde echter aan als een spons, bleek haar hond de schoen kapot geknabbeld te hebben. :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Fles »

Daniel schreef:@Fles: kan je het in ieder geval weer met korting herstellen :P Had je geen briefje "NAT" opgehangen?
Alleen de binnenkant van de voordeur is geschilderd he, dus dat heeft geen zin :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Daniel schreef:@Fles: kan je het in ieder geval weer met korting herstellen :P Had je geen briefje "NAT" opgehangen?
Nee Fles routeert alleen maar.


/kutgrap.
:mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door STF »

Ik zat vanmiddag in de bus, buigen van de hoofdweg af, rijden naar beneden, rondje door het dorpje gemaakt en rijden de berg weer omhoog naar de hoofdweg om de route te vervolgen; tijdens de klim omhoog komt ons een bus tegemoet met hetzelfde lijnnummer en bestemming als wij hadden dus de chauffeurs kijken elkaar verbaasd aan want met een frequentie van 1x per uur kun je onmogelijk vlak achter elkaar aanrijden. Raampjes gingen open, chauffeurs overleggen; bleek de bus waar ik in zat wel de juiste rit te rijden, maar die andere bus had heel ergens anders moeten rijden, bij toeval een lijn die toch nooit iemand neemt dus de kans is zeer klein dat er reizigers voor niets op de halte hebben staan koukleumen. :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Daniel »

Fles schreef:Alleen de binnenkant van de voordeur is geschilderd he, dus dat heeft geen zin :P
Nouja, wellicht had de postbode de folders dan voor de deur neergelegd. Les voor de volgende keer: brievenbus dichtplakken :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Daan »

deadlock schreef:
Daniel schreef:@Fles: kan je het in ieder geval weer met korting herstellen :P Had je geen briefje "NAT" opgehangen?
Nee Fles routeert alleen maar.


/kutgrap.
Hij is fijn :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

In januari had ik een kaart opgestuurd naar Waternet waarmee ik aangaf dat er een eenmalige incasso gedaan mag worden voor de waterschapsbelasting. Er stond bij dat de kaart in een envelop mocht, en dat had ik gedaan zodat niet iedereen bij de post mijn gironummer ziet.

Vandaag ontving ik een brief dat mijn kaart in een envelop zat en dat hij niet verwerkt kon worden. Erbij een nieuw formulier en of ik het even terug kan sturen.

Hoe weten ze dat ik een formulier heb gestuurd terwijl het niet verwerkt kan worden?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door STF »

Ongeveer net zo stom als dat gisteren hier de meteropnemer van het energiebedrijf langskwam;

meteropnemer: Ik kom de stand noteren.
vader: Hoezo? Wij hebben een telefonische uitleesbare meter hoor!
meteropnemer: Nou ik heb uw adres anders gewoon op mijn lijst staan.
vader: Loop dan maar eens mee.
meteropenemer: Ow, dit is een telefonisch uitleesbare meter, die kan ik niet op nemen.
vader: Dat zei ik toch al...

:?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Fles »

Bee schreef:Hoe weten ze dat ik een formulier heb gestuurd terwijl het niet verwerkt kan worden?
Omdat hij in een envelop zat natuurlijk, dat staat er toch :lol:

Collectieve polio denk ik :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door deadlock »

Ja euh ik ben dus gisteren naar een ander kantoor verhuisd en ik had de outlets van mijn oude werkplek ontpacht en die van mijn nieuwe overgepatcht op de core switch met Gbit poorten aangezien 100Mbit te min is voor een beheerder maar ik kreeg steeds maar geen Gbit verbinding. Ga ik vandaag even met een collega kijken, heb ik de verkeerde poorten gepatcht. Per ongeluk naar de cijfers eronder gekeken ipv erboven :facepalm:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Thom91 »

Ik moet een adapter hebben voor mijn nieuwe tv. Dus ik wilde graag een dvi <-> hdmi adapter hebben. Ik heb nodig een Male DVI-D en female HDMI. Ik bestel een Female DVI-D en een male HDMI -.- :')
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door ODRAIL »

deadlock schreef:Ja euh ik ben dus gisteren naar een ander kantoor verhuisd en ik had de outlets van mijn oude werkplek ontpacht en die van mijn nieuwe overgepatcht op de core switch met Gbit poorten aangezien 100Mbit te min is voor een beheerder maar ik kreeg steeds maar geen Gbit verbinding. Ga ik vandaag even met een collega kijken, heb ik de verkeerde poorten gepatcht. Per ongeluk naar de cijfers eronder gekeken ipv erboven :facepalm:
Ach dit is mij ook wel eens overkomen. Foutje bedankt :wink:.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door STF »

Ik rij regelmatig 's avonds laat met een buschauffeur mee die ik goed ken, hij weet waar ik altijd uitstap dus ik hoef nooit op het stopknopje te drukken; hij was daarnet kennelijk even helemaal vergeten dat ik er nog uit moest, hij zou zo naar de stalling rijden. Toen ik een brul gaf, waren we al ruimschoots voorbij de halte want ik dacht dat hij me deze keer gewoon bij de kruising met de voorangsweg zou afzetten zodat hij niet hoeft te halteren, op te trekken, kort daarna alweer af te remmen bij kruising om vervolgens weer op te trekken. Ik had best even dat stukje terug kunnen lopen, maar nee hij zou zijn fout wel even herstellen en me alsnog afzetten bij de halte, dan maar achteruitrijdend door het dorp he... Het halve dorp zal nu wel wakker zijn van die pieptoon. :lol:
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Michael »

vanochtend een blunder van een reiziger op station Dordrecht: Ik zat in de s2200 die klaarstond om te vertrekken word er in de trein omgeroepen dat er een kaartje is gevonden van Dordrecht Stadspolders naar Almere Muziekwijk en dat er verwacht wordt dat die persoon in deze trein zit. 3 rijen voor mij springt een man op en gaat op zoek naar zijn kaartje. Heel de benedenverdieping van de VIRM waar ik in zit lag in een deuk :lol:

Die man die opsprong was dus de eigenaar van dat kaartje :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten