Bussen GVU doelwit stenengooiers

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bussen GVU doelwit stenengooiers

Bericht door Daniel »

Bussen GVU doelwit stenengooiers
Geplaatst op: donderdag 23 februari 2012 20:18
Laatst bijgewerkt: donderdag 23 februari 2012 20:19


UTRECHT - Busbedrijf GVU wordt geplaagd door vandalen. Afgelopen maand zijn al 28 ramen vernield. Woensdag was het weer raak, dit keer in Hoograven. De schade is inmiddels opgelopen tot ongeveer 25.000 euro, zegt een woordvoerder van vervoerder GVU.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Bussen GVU doelwit stenengooiers

Bericht door Michael 1988 »

Ik weet dat sommige bussen van GVU, en dan met name de van Hool LPG-bussen met het oude uiterlijk, maar om ze meteen te vandaliseren. Ze kunnen dat beter in december 2013 doen dan ;). Dan pas worden de bussen vervangen door nieuwe(re) bussen.

Edit: Ik vind dit zelf ook erg schandelijk en snap niet waarom ze zoiets doen. Maar bovenstaande is alleen maar om aan te geven dat als je wil slopen of vandalisme wilt plegen, je beter dat kunt doen als een bus pas gesloopt gaat worden bij een schroothandelaar of zo.
Laatst gewijzigd door Michael 1988 op do 23 feb 2012, 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Bussen GVU doelwit stenengooiers

Bericht door Jef400 »

Wat moet ik zeggen...... Kleinzielig. Zorgen voor vernieling en leed. Kan niet bedenken waarom dit stoer zou zijn. Niet voor mij ieder geval
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Bussen GVU doelwit stenengooiers

Bericht door find_your_spot »

Overigens zijn bussen vaker doelwit van stenengooiers, maar het beste is om dit NIET in de media te zetten.

Dit soort nieuwsberichten trekt alleen maar stenengooiers aan en geeft het beeld alsof het alleen in Utrecht gebeurd.
For Your Railroad Adventures
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 127 gasten