Mag ik even kwijt #105

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6459
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Daantje »

Caspar schreef:Ik ben bezig een etentje te organiseren voor 20 personen. De deelnemers zijn nogal divers; van 10 tot 65 jaar.
Geen idee wat ik aan drinken met halen... Ik ben gewend dit soort dingen te organiseren met/voor leeftijdsgenoten en dat was makkelijker; ongeveer 6 flesjes bier per man, 1/2 fles witte wijn/rosé per vrouw en marginaal wat frisdrank.
Nu is de doelgroep echter anders, geen idee wat men gaat drinken.
Bij Gall en Gall kan je soms wel afspreken dat je de dingen die je over hebt terug mag brengen. Zo hebben mijn oom en tante dat gedaan toen ze jaren terug een heel groot feest gaven voor de hele familie. Misschien is dat een optie? Mijn ervaring is dat mensen altijd andere dingen drinken dan je verwacht. Koop je allerlei alcoholische drank is het ineens 30 graden en zit iedereen aan de aanmaaklimonade oid.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Ardan »

Ik ga er weer vandoor, bardienstje draaien van 21 tot 0 uur in het altijd gezellige kroegje aan de Brink te Deventer :)
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Vandaag hoorde ik in de supermarkt een wat oudere vrouw tegen haar man: Neehee Hans, we moeten niet naar deze kassa, maar naar die... Hans: Waarom dan? Nou, daar hangt een bordje boven dat het een pin kassa is, en ik wil graag met mijn pin-pas betalen. :lol:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door htm_tram »

Dat we vanaf morgen 10 soorten versbelegde broodjes gaan verkopen in de Ah2go. Dat ik de primeur heb maar als 1 van de weinige de cursus niet heb gedaan. Maar dat er iemand van het hoofdkantoor komt...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Volgens de verpakking zijn alle broodjes bij de AH To Go vers belegd. Zelfs die Quizzini meuk van de Kiosk beweerd vers belegd te zijn.

Zal wel betekenen dat ze nog vers waren toen ze belegd werden voordat ze in de verpakking gingen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Suus »

Oeh, ik kocht vanmiddag een heerlijke verse dubbele boterham met zelfgemaakte eiersalade bij de bakker. Hmm, met grote stukken Lindenhoff-Ei. :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Lindenhoff-ei? Heet de kip die het legde zo? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Suus »

Neenee, Lindenhoff is een zorgboerderij in Baambrugge die dagverse producten levert aan particulieren en de horeca :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Een knul van een vriendengroepje werd vanavond gepest hier; een boze (ex?)vriendin heeft zijn fiets in het grachtje onder mij gegooid.
Een stuk of 6 knullen en meiden van jaar of 16 staan zich er druk om te maken... Op een gegeven moment blijkt dat een van die meiden de moeder is van de knul waarvan de fiets in de gracht ligt. Ze ziet er alleen dermate vulgair uit, dat ik het verschil niet zag met de andere 16 jarigen.
Na een kwartier harken met een bezem zat er maar 1 ding op; het water ingaan.
Helaas het moment suprême gemist, maar zag net de knul net met een natte broek op blote voeten onder mijn appartement staan. Jammer dat ik net te laat was, want wilde er eens een foto/filmpje van maken.

Real-time entertainment hier :D

Edit: Moeders blijkt ook dronken te zijn :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Fles »

Ik ben weer thuis *O*
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Ronald »

Hier ook. Nu even de oogst van vandaag doornemen :P
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Jef400 »

Hoe was die rondrit jongens :?:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door ODRAIL »

JeffreyMeijer schreef:Hoe was die rondrit jongens :?:
Geduld mijnheer Meijer geduld. De verslagen komen vanzelf wel.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Hoe kan de WOZ waarde van mijn huis met 6% stijgen, terwijl er eigenlijk niets is veranderd aan mijn huis van buiten? Gaat de WOZ waarde niet met de inflatie op o.i.d?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Fles »

Men doet maar wat :Y
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

Ik heb me laten strikken en ben gisteren naar de Huishoudbeurs geweest. Zodat ik kon helpen met tassen dragen natuurlijk, da's de enige reden dat mannen mee mogen. :') Mijn oren suizen nog na van het gekakel van al die huisvrouwen.

Ik liep met een vriendin langs een stand met sieraden, toen ze zei: "Ik zoek nog iets voor in mijn tweede gaatje!" Waarop ik me niet kon inhouden en naar de stand van Christine Leduc aan de overkant van de hal wees en zei: "Daar hebben ze vast wel wat voor je!" _O-
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Ardan »

Schitterend Dexter! *O* *O*

Vanavond Viva la Diva in COC Zwolle. Verboden toegang voor mannen :evil: Het garderobeteam uitgezonderd. Zodoende is het dus thuis vervelen, terwijl mijn vriend dus garderobedienst heeft. Waarom moeten die potten ook nog eens hun eigen feestavond hebben? Dat hebben de mannen toch ook niet?
Straks maar eens de stad induiken, kijken of er nog ergens anders wat te doen valt :)
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:Christine Leduc
Moet bij het zien van die naam altijd denken aan Christine van der Horst. Geen idee, zal wel door die naam komen, en de Nachtsuite-achtige meuk wat ze verkopen daar... :?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Daniel »

Caspar schreef:Hoe kan de WOZ waarde van mijn huis met 6% stijgen, terwijl er eigenlijk niets is veranderd aan mijn huis van buiten? Gaat de WOZ waarde niet met de inflatie op o.i.d?
WOZ waarde is deels gebaseerd op verkopen van gelijkwaardige woningen in de buurt, dus in deze tijden zou je toch eerder verwachten dat 'ie daalt...
Bij mij ging de WOZ juist met 6% omlaag, maar gezien het tarief gestegen is betaal ik uiteindelijk slechts 3 euro OZB minder, en 2 euro minder rioolheffing.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Suus »

De tarieven voor dit jaar zijn gebaseerd op de prijzen van vorig jaar 1 januari, dus als pas in 2011 de huizenmarkt echt inklapte merk je dat pas bij de aanslag die je volgend jaar ontvangt.

Overigens loont bezwaar maken in bijna 50% van de gevallen hoorde ik. Zie ook http://www.trosradar.nl/nieuws_detail/b ... e61642/27/
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Daniel »

Bij mijn weten zijn de huizenprijzen gedurende 2010 ook al aan het dalen geweest... m'n gemeentelijke belastingaanslag over 2010 en 2011 kende althans nog een WOZ van 135.000 en nu heb ik een WOZ van 127.000 euro.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

Ardan schreef:Schitterend Dexter! *O* *O*
Het werd nog veel erger: Op een gegeven moment had ik haar met veel moeite meegesleurd naar de stand van Christine Leduc (want vriendin S is vre! se! lijk! preuts) waar er een enorm groot rubberen geval in de vitrine stond, dat kon trillen, ronddraaien en aan de onderkant zaten ook nog twee dingetjes die heen en weer begonnen te zwabberen. :shock:

Dus ik zet dat ding aan en duw het onder haar neus: "Kijk eens, is dit niks voor jou? Dat kan (naam van haar vriendje) vast niet allemaal tegelijk he? Nou?? He?! He!? :lol: Ik heb zelden iemand zo rood zien worden. _O-
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21274
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Meltrain »

Ik ben vandaag ook op pad geweest, maar dan naar het altijd bruisende Houten. (A)
Wat daar te doen was? Simpel, Rail 2012. :P

Het was weer erg leuk, maar op een gegeven moment zijn er toch gewoon te veel modelbanen en begint alles een beetje hetzelfde te worden. :P :X

Het geniaalste vond ik een spoor N model van een SLT-IV, waarbij men tussen de middelste twee bakken een ultrakort 'WC-Rijtuig' had gezet. :mrgreen: :lol:

@ Dexter: :lol: *O* Serieus, hoe kom je erop? :')
Laatst gewijzigd door Meltrain op za 25 feb 2012, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Suus »

Christine Le Duc heeft in Amsterdam op het Spui een winkel en daarvan staat de deur altijd open. Alleen is het een zeer grondig schoongepoetste glazen klapdeur (een normale deur dus) die naar buiten open staat, dwars over de stoep. Ik heb al twee keer gezien dat iemand er frontaal tegenaan liep :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Ardan »

Ooowh god jongens jullie maken mijn avond helemaal goed :')
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten